V
vierailija
Vieras
Enpä muista milloin ois mitenkään ailahdellut.Ei niin ailahteleva pippapää kuin Bojan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Enpä muista milloin ois mitenkään ailahdellut.Ei niin ailahteleva pippapää kuin Bojan.
Ei niin ailahteleva pippapää kuin Bojan.
Noni! Mä oon kovasti odotellut että milloin toi kolmikko taas kohtaa. Tomppa, Joost ja Kärppy!
Tää olis kyllä hieno homma, mutta vähän enemmän faktoja pitää saada.Noni! Mä oon kovasti odotellut että milloin toi kolmikko taas kohtaa. Tomppa, Joost ja Kärppy!
Joost saa kuitenkin jonkun neuroosi/itsetehostuskohtauksen ja nollaa somensa ennenkuin ehtivät edes nähdäNoni! Mä oon kovasti odotellut että milloin toi kolmikko taas kohtaa. Tomppa, Joost ja Kärppy!
Ei se mikään Boikkeli ole.Joost saa kuitenkin jonkun neuroosi/itsetehostuskohtauksen ja nollaa somensa ennenkuin ehtivät edes nähdä
Näin voi oikeasti tapahtua kun kyse on Autistista. Toisaalta noi kaikki kolme on outoja.Joost saa kuitenkin jonkun neuroosi/itsetehostuskohtauksen ja nollaa somensa ennenkuin ehtivät edes nähdä
Ihmisiä kirjolla olevatkin on, vähän kuin kekätossari, jolla autismi on vähän syvempää vielä.Näin voi oikeasti tapahtua kun kyse on Autistista. Toisaalta noi kaikki kolme on outoja.
Joost saa kuitenkin jonkun neuroosi/itsetehostuskohtauksen ja nollaa somensa ennenkuin ehtivät edes nähdä
Öö kunnei ole, yhtäkään diagnoosia tai muutakaan sairautta todettu minulla.Ihmisiä kirjolla olevatkin on, vähän kuin kekätossari, jolla autismi on vähän syvempää vielä.
Autisteilla voi sairaudentunto puuttua kokonaan. Ajatusmaailma ei riitä siihen.Öö kunnei ole, yhtäkään diagnoosia tai muutakaan sairautta todettu minulla.
Hohhoijaa, ennoo vuosiin ees joutunut käymään lääkärillä mistään syystä. Verikokeet tilasin silloin joskus puoli vuotta sitten, eikä niissäkään tainnut olla pielessä kuin se rauta, jota voi hoitaa ite. Eli en konsultoinut lääkäriä niissä (ois maksanut eriksensä)Autisteilla voi sairaudentunto puuttua kokonaan. Ajatusmaailma ei riitä siihen.
Ei sitä verikokeilla todeta. Sinulla on niin vahvat piirteet, että vanhempasi eivät varmaan vaan tajunneet viedä tutkimuksiin.Hohhoijaa, ennoo vuosiin ees joutunut käymään lääkärillä mistään syystä. Verikokeet tilasin silloin joskus puoli vuotta sitten, eikä niissäkään tainnut olla pielessä kuin se rauta, jota voi hoitaa ite. Eli en konsultoinut lääkäriä niissä (ois maksanut eriksensä)
Johan ne kerran viikossa julkasee karnivaalimInoksen. Siinä sitä riittää pojilla kevääksi puuhaa.Milloin Joksuilla alkaa tapahtua jotain![]()
Eipäs ole, en ois muuten pärjännyt niin hyvin opinnoissa, ei ole ikinä epäilty mitään tän kaltaista, ala-asteella olin sieltä hiljaisemmasta päästä, rauhallinen ja kiltti tyttö. Ikää myöten sit hiukan reipastuin enempi.Ei sitä verikokeilla todeta. Sinulla on niin vahvat piirteet, että vanhempasi eivät varmaan vaan tajunneet viedä tutkimuksiin.
Eipäs ole, en ois muuten pärjännyt niin hyvin opinnoissa, ei ole ikinä epäilty mitään tän kaltaista, ala-asteella olin sieltä hiljaisemmasta päästä, rauhallinen ja kiltti tyttö. Ikää myöten sit hiukan reipastuin enempi.
Tämäkin viesti kertoo paljon.Eipäs ole, en ois muuten pärjännyt niin hyvin opinnoissa, ei ole ikinä epäilty mitään tän kaltaista, ala-asteella olin sieltä hiljaisemmasta päästä, rauhallinen ja kiltti tyttö. Ikää myöten sit hiukan reipastuin enempi.
Luokkakokous v 2030.Eipäs ole, en ois muuten pärjännyt niin hyvin opinnoissa, ei ole ikinä epäilty mitään tän kaltaista, ala-asteella olin sieltä hiljaisemmasta päästä, rauhallinen ja kiltti tyttö. Ikää myöten sit hiukan reipastuin enempi.