K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ja itse asiassa sen jälkeen niillä onkin valunut homma käsistä. Gregor oli taitava ja osasi pitää bändin ja nuorena aloittaneet pojat hanskassaan sen lisäksi, että osasi hoitaa niiden pr-kuviot. Kiitos fanaattisten fanien, että joutuivat pistämään hänet luisuun.

Niin, eikös se ollut just Gregor, joka kyttäsi tipi tarkkaan sitä, että pojat eivät rahtaa faneja bäkkärille keikan jälkeen. Näin siis silloin uran alkuvaiheessa, kun mitä todennäköisemmin meni lujaa, ja ilman "isähahmoa" olisi mennyt vieläkin lujempaa.

26 v - pojat - eikös ne miehiä oo jo.
Ja sitäpaitsi kypsempien miesten välisen rakastumisen katsominen olisi ollu paljon antoisampaa.

No, eihän tätä pakko ole katsoa. Jos ei miellytä niin voi jättää väliin ja etsiä kypsempiä miehiä katsottavaksi. Itse tykkäsin nimenomaan siitä kasvukertomuksesta, joka tähän sisältyi. Tapasivat teininä ja suhde alkoi kehittyä pikku hiljaa, oli itsensä löytämistä ja hyväksymistä, ympäristön ja perheen paineita - ja kaikki kauniisti kuvattuna.

No, eihän tätä pakko ole katsoa. Jos ei miellytä niin voi jättää väliin ja etsiä kypsempiä miehiä katsottavaksi. Itse tykkäsin nimenomaan siitä kasvukertomuksesta, joka tähän sisältyi. Tapasivat teininä ja suhde alkoi kehittyä pikku hiljaa, oli itsensä löytämistä ja hyväksymistä, ympäristön ja perheen paineita - ja kaikki kauniisti kuvattuna.
🥱🥱

Yhteistyössä