V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sydänkohtausriski kasvaa:
Tutkimukset ovat osoittaneet, että sydäninfarktien määrä kasvaa noin 20–30 prosenttia kesäaikaan siirtymistä seuraavana maanantaina.
Pääsyinä pidetään yhden tunnin unenmenetystä ja sisäisen kellon (vuorokausirytmin) äkillistä häiriötä, jotka kuormittavat elimistöä.
Vaikutus aivoverenkierrossa: Myös aivoinfarktien riski nousee väliaikaisesti heti kesäaikaan siirtymisen jälkeen.
Ihminen on osa luontoa ja elimistö elää ns luonnollista rytmiä joka meillä on talviaikana.
Eli ei kellojen siirtoa missään tapauksessa sotkemaan luonnollista rytmiä.
Eihän pösilöt sitä ymmärrä. Tyhjännauraja vaan höröttää.Hei tutkittua dataa.
Tässä vaiheessa kuuuu jo yeissivistykseen. Mutta googlella varmaan löydät tietoa, jos yleissivistys on jäänyt vajaaksi takapulpetissa kikattaessa.Linkki?
=puhuit paskaa.Tässä vaiheessa kuuuu jo yeissivistykseen. Mutta googlella varmaan löydät tietoa, jos yleissivistys on jäänyt vajaaksi takapulpetissa kikattaessa.
=puhuit paskaa.Dataa on sen verran paljon että hae Googlella, keinoälyllä tai muulla hakurobotilla; kesäajan vaikutukset sydänsairauksiin, niin löytyy.
En ollut minä, joka puhuin, mutta selvästi sinua älykkäämpänä ihmisenä voin jatkaa vielä vähän. Kas näin, ole hyvä:=puhuit paskaa.
Joku voi saada ahaa-elämyksen ja kun ihmistä potkii persuksille riittävästi niin voi jopa tapahtua jotain positiivista.Olet kova tyyppi vaatimaan asioita, mutta luuletko, että asiasi mammapalstalla etenevät?
Samaa ihmetellyt. Itse olen aina tehnyt vuorotyötä enkä ole vielä kuollutTässä kellojen siirtelyssä mua ihmetyttää se, että menevätkö siitä valittavat ihmiset aina samalla kellonlyömällä nukkumaan. Mites on?
Joku voi saada ahaa-elämyksen ja kun ihmistä potkii persuksille riittävästi niin voi jopa tapahtua jotain positiivista.
Ihmettelen, että jos on aikaa istua älylaitteella, niin luulisi olevan aikaa myös sivistää itseään.
Älylaitteen passiivinen tiedon syöttäminen ilman, että itse toimii aktiivisena osapuolena lukee, hakee tietoa, vertailee, kyseenalaistaa.... stimuloi aivoja ja ehkäisee mm dementiaa. Lukeminen ja kirjoittaminen kuuntelemisen sijaan on aina parempi vaihtoehto. Passiivisesta aktiiviseksi on päivän sana.
Tajuatko kuinka moni tekee vuorotöitä?Jotkut aina sanoo sitä nukkumaan olisi hyvä mennä ja herätä samaan aikaan myös viikonloppuisin ja lomallakin. Talviaika olisi parempi olla aina tai sitten on aina ihan väärässä ajassa. Talviaika on normiaika.