K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ai Jodelissa pystyy estämään käyttäjiä yli ketjujen I phone omistajat. Tuo päättyy ennenpitkää siihen että siitä tulee sellainen kiva kiva-maailma. Kaikki saa sinne just mieleistään yllätyksetöntä pullamössösisältöä. Kyllä vanhan systeemin eli alaspeukutuksien ja bännien olisi pitänyt riittää

En näe mitään erikoista hänessä, ikinä nähnyt. Tekopelleilyt K:n kanssakin rupee olemaan menneen kesän hedelmiä jo.
Varmasti suurimmalta osin levy-yhtiön masinoima "ystävyys" sitäpaitsi. Sen takia istuvat myös vierekkäin aina. Ja samaten musansa mitään erikoista ole, täysin levy-yhtiön nostama character. Kun kamera ei kuvaa, niin RB näyttää hiekkaa nielleeltä verovirkailijalta. Niin tehty koko olemus

Ai Jodelissa pystyy estämään käyttäjiä yli ketjujen I phone omistajat. Tuo päättyy ennenpitkää siihen että siitä tulee sellainen kiva kiva-maailma. Kaikki saa sinne just mieleistään yllätyksetöntä pullamössösisältöä. Kyllä vanhan systeemin eli alaspeukutuksien ja bännien olisi pitänyt riittää
Loistava uudistus, saa negistelijät ja haukkujat vänistä jatkossa keskenään😆

Rukoillessani oma ri pulipas ka roiskui suuhuni polttavien pie rujen rutistessa samalla kovalla äänellä.

Ap

Minulla on avanne ja pussi aina täyttyy kaasusta. Se pullistuu ja lopulta räjähtää kovaa paukahtaen niin että ulosteet roiskuvat laajalle alueelle ja aivan hirveä löyhkä leijuu ympäristössä. En ymmärrä mikä on vialla. Syön ainostaan hernekeittoa ja ruisleipää.

Kasarilla kun olin pikkupoika, niin pihan isommat tytöt piereskelivät mun naamaan ja suuhun. Siis päivittäin. Ehkä siitä johtuen nautin ko. Touhusta nyt aikuisena vaimoni tekemänä.
Ahaa, siks susta tuli se suolikaasumies joka haluaa ryömiä naisten peräsuolistoon ja kieriä pskassa

Voisitko piereskellä naamaani ja suuhuni?
Voin toki. Ensin leggingsit jalassa pieren sun naamaan ja sit peppu paljaana pieren suoraan suuhusi polttavia pieruja, jotka kurahtelee ja rutisee suuhusi kovalla paineella ja pitkäkestoisesti.

Pierujen haistelu ja maistelu

Pissan juominen

Ulosteiden syöminen

Syljen nieleminen

Nämä kaikki suoraan naisten tarjoilemana😋

Yhteistyössä