V
vierailija
Vieras
Tässä ei taida aihe olla enää pääasia vaan kyse on kahden ihmisen välisestä nokittelusta. Täytyy pyytää, että Kaksplus järjestää teille fyysisen tapaamisen, jossa voitte silmitysten purkaa patoutumat.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mene sinä tapaamaan Rummo-jankkaajaa kun tunnut olevan häneen ihastunut.Tässä ei taida aihe olla enää pääasia vaan kyse on kahden ihmisen välisestä nokittelusta. Täytyy pyytää, että Kaksplus järjestää teille fyysisen tapaamisen, jossa voitte silmitysten purkaa patoutumat.
Älä sinä ala minun päämääriäni puolestani arvuuttelemaan. Minä olen vain ilmaissut mielipiteeni asiasta.Tässä ei taida aihe olla enää pääasia vaan kyse on kahden ihmisen välisestä nokittelusta. Täytyy pyytää, että Kaksplus järjestää teille fyysisen tapaamisen, jossa voitte silmitysten purkaa patoutumat.
Eikös S-ryhmä / Hok Elanto ole suomalainen ja toimi Suomessa? Silloinhan asia koskee juuri sitä eli meitä, josta vaahtoaht. Ei ole mitään jonninjoutavaa.Jonnin joutavaa Jeesustelua. Meillä on tässä omassa maassa ihan riittävästi askarreltavaa.
Kyllä on!Eikös S-ryhmä / Hok Elanto ole suomalainen ja toimi Suomessa? Silloinhan asia koskee juuri sitä eli meitä, josta vaahtoaht. Ei ole mitään jonninjoutavaa.