V
vierailija
Vieras
Täällä on näköjään taas discordin mammat horojuttuineenHän toi vain esiin, mitä edellinen sanoi itsestään.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Täällä on näköjään taas discordin mammat horojuttuineenHän toi vain esiin, mitä edellinen sanoi itsestään.
Mammat ei uskalla siellä horotella, niin täytyy tulla tänneTäällä on näköjään taas discordin mammat horojuttuineen![]()
Tämäkin on sinun ihan omaa kuvitteluasi vain, milläs todistat, kuka täällä kirjoittelee?Täällä on näköjään taas discordin mammat horojuttuineen![]()
Sinä kanssa aina valmiina aiheettomiin haukkumisiin.Mammat ei uskalla siellä horotella, niin täytyy tulla tänne![]()
Mammat ei uskalla siellä horotella, niin täytyy tulla tänne![]()
Tämäkin on sinun ihan omaa kuvitteluasi vain, milläs todistat, kuka täällä kirjoittelee?
No eihän kerro.Tämäkin kertoo jo, että totta puhuu.
En todellakaan ole, tykkään pienemmistä noin yleisesti, ehkä nyt jollekin Britney Spearsille ja Katie Pricelle sopii.Oot kade mun suurista meloneista, mitkä vallattomia pomppivat tiukassa topissa.
Typerys.Missä empatiakykysi, miksi haukut noin julmasti muita?
Eipä lue minä sanaa tossa.Sun nimi on Vammaileva Pölö. Ok, kiitos tiedosta.
Ei ollut minun kirjoitus että, tulin vasta äskön mökiltä ja kaupasta.Kekätossari ei oikein aina ymmärrä.
Special questillähän viitataan usein vaan lämppäriin, mutta nytkö ois sit eri vai.Lostin laulaja sanoi jossain haastattelussa, että meillä on "spesial quest", ja arvaatte varmaan kuka.
Kirjoitit sen juuri äsken.Eipä lue minä sanaa tossa.
Lämppäri on support act.Special questillähän viitataan usein vaan lämppäriin, mutta nytkö ois sit eri vai.
Enhän, Markku peen kritisointia se oli.Kirjoitit sen juuri äsken.
Yleisimmin special quest kyllä, keikoilla missä ite oon ollut.Lämppäri on support act.
Olet kyllä maailman empatiakyvyttömin ihminen.Enhän, Markku peen kritisointia se oli.
Näin varmaan Tauskin ja Kojon keikoilla joo, kun lämppäri saattaa olla nimekkäämpi kuin itse pääesiintyjä.Yleisimmin special quest kyllä, keikoilla missä ite oon ollut.
Enhän, teiltä puuttui empatia Bojania kohtaan.Olet kyllä maailman empatiakyvyttömin ihminen.
Ottaako Bojan Markun sukunimen? Bojan Pee, on siinä hieno nimi.Enhän, Markku peen kritisointia se oli.
Oliko se Bojanin koira mikä kuoli?Enhän, teiltä puuttui empatia Bojania kohtaan.
Höpö höpö.Näin varmaan Tauskin ja Kojon keikoilla joo, kun lämppäri saattaa olla nimekkäämpi kuin itse pääesiintyjä.