V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Andrew imettää lasta tissipallon avulla!Oliko siinä pallossa jopa imetys ominaisuus että tulee maitoa?
Siis HÄH!
A. Miten hyvää tekevä terapiapallo voi olla halventava?
B. Miksi sinulle tulee väkivaltaisia ajatuksia kun ajattelet miesten vehkeitä pehmoleluina tai keittiötarvikkeena?
Nyt olisi syytä laittaa se Tequilapullon korkki kiinni ja sassiin
Siis HÄH!
B. Miksi sinulle tulee väkivaltaisia ajatuksia kun ajattelet miesten vehkeitä pehmoleluina tai keittiötarvikkeena?
Oliko A ja B liian vaikeita vastattavia kun kirjoitit epäolennaisuuksia?Milloinkohan oon viimeksi juonut tequilaa. En edes muista.
Ja talven aikana olen ollut kokonaiset kaksi kertaa humalassa.
Vahvasti vaikuttaa siltä, että varhaislapsuuden ainut virike oli Speden spelit ja muu roskaviihde. Rummiksen ajatukset ovat jääneet sille tasolle.Ei se vauva tai pikkulapsi tarvitse moista "terapiapalloa".
Jäitkö sinäkin vaille rintaruokintaa?
Olen hyvin kulturelli ja hyvin sivistynyt ihminen. Siksi minä katson TV:stä ainoastaan Kauniita ja rohkeita. Ja haluan myös jakaa elämyksiäni ah niin todellisista tapahtumista ja myös kertoa kaikista niistä teille palstalaisille ihan päivittäin.Vahvasti vaikuttaa siltä, että varhaislapsuuden ainut virike oli Speden spelit ja muu roskaviihde. Rummiksen ajatukset ovat jääneet sille tasolle.
Olen hyvin kulturelli ja hyvin sivistynyt ihminen. Siksi minä katson TV:stä ainoastaan Kauniita ja rohkeita. Ja haluan myös jakaa elämyksiäni ah niin todellisista tapahtumista ja myös kertoa kaikista niistä teille palstalaisille ihan päivittäin.
Terv korkeakulttuurin suurkuluttajaKehä l:n varrelta
Rummo-jankkaajan eli Marko Petrin oma syy ettei kukaan anna itsestään tuonkaan verran tietoja itsestään.
Vain kaikkein tyhmin antaa tietoja julkisuuteen. Myös omasta kuvastaan mediassa tai missä siskolla on kahvila, exän harvinaisen ammatin.Rummo-jankkaajan eli Marko Petrin oma syy ettei kukaan anna itsestään tuonkaan verran tietoja itsestään.
Tuskin hän edes tietää mitä on korkeakulttuuri.
Rasismin koko kirjo on hänelle tuttu senkin edestä.
Täysin tuntemattoman henkilön tietoja. Miksi vaivaat päätäsi turhilla asioilla? Ehkä päähänpinttymäsi liittyy jonkin vaivan kuvaan.Vain kaikkein tyhmin antaa tietoja julkisuuteen. Myös omasta kuvastaan mediassa tai missä siskolla on kahvila, exän harvinaisen ammatin.
Ei lista siihen loppunut edes
Ei niitä palloja naisten rinnoista tehdä vaan muovista, tosin jotkut naiset ovat niitä langasta neulomalla/virkkaamallakin askaroineet.Mutta on oikeasti halventavaa tehdä rinnasta pallo jota kuka tahansa voi puristella.
Ja olisi sekin, jos tehtäisiin kivesten näköinen tyyny jotai voi potkia.
Tai leikkuulauta joka on peniksen muotoinen.
Ei mulla muuta.
Heittäydyit kirjoittamaan itsestäs sivupersoonana. Kaikki paistaa selvästi läpiTäysin tuntemattoman henkilön tietoja. Miksi vaivaat päätäsi turhilla asioilla? Ehkä päähänpinttymäsi liittyy jonkin vaivan kuvaan.
En ole koskaan lukenut kyseisen henkilön vuodatuksia.
Paljon lukeneena ja valveutuneena kirjoittajana tiedän erittäin hyvin miten ja mitä kirjoittaa nettiin.
Ihan sama mitä sinä multipersoona ajattelet ja kirjoitat. Netissä kaltaisiasi reppanoita on yhtä paljon kuin meressä kaloja.Heittäydyit kirjoittamaan itsestäs sivupersoonana. Kaikki paistaa selvästi läpi![]()
Minkälaisen naisneuvoston lupa pallon puristeluun tarvitaan, jos sitä ei saa tehdä kuka tahansa?
Jotakin nykyajasta kertoo se, että miehet lievittävät stressiä tissipalloa hyväilemällä, naiset (ainakin haaveissaan) kiveksiä potkimalla tai peniksiä leikkelemällä...
Siis HÄH!