K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Et osaa ees lukea, no ei ollut ylläri.🤣 Kukaan ei kirjoittanut mitään sädekehän kiillotuksesta vaan kirkkaimmaista kruunusta. Haluat vaan haastaa riitaa.🤣
Voivoivoi nyt sentään. Enpä tullut tarkistaneeksi tarkkaa sanamuotoa. Väitätkö, etteivät nuo ole ihan samantyyppisiä sanontoja ja tarkoita samaa asiaa. Molempia on täällä viljelty ja samoissa yhteyksissä eli kun on yritetty vaientaa vastakkaista mielipidettä. Taidat olla itse se, joka tässä haastaa riitaa.

Ja onneksi he ovat valinneet myös toisensa elämäänsä ainakin ystävikseen, nytkin vaatinut varmaan jonkin verran järjestelyitä, että on tuo porukka saatu samaan aikaan samaan paikkaan, mutta he ovat päättäneet olla toistensa elämässä läsnä, mikä minusta on itse asiassa aika ihaltavaa ja onhan siinä jotain ihmeellistä, että voi jostain euroviisuista löytää tollaisen sydänystävän. Oon vähän kateellinen oikeestaan, mulla ei oo ihan tollasta ystävää elåmässä kyllä.
Muistetaan myös ne monet muut sydänystävät joita Kärtsällä on. Hän taitaa oikeasti olla isosydäminen ja lojaali ystävä, jonka elämään mahtuu monta tärkeää ihmistä, ei vain yhtä.

Ei se ketään kylläkään taida harmittaa. Tai no ehkä tossareita. Selvähän se on, että on liikuttu samoissa porukoissa ja samoissa majoituksissa (huom noissa on tainnut kaikissa olla useita huoneita yms.). Suoraviivaiset oletukset siitä, että kyseessä on suhde, saattaa kyllä hieman ärsyttää. Vaikka tällainen oletus on tosi helppo tehdä, se ei välttämättä ole totuus. Kyse ei ole kieltämisestä, harmituksesta tms vaan siitä, että lopultakaan emme tiedä ja siksi ei kannata väittää mitään.

Jos se kävelee kuin ankka, vaakkuu kuin ankka ja näyttää ankalta, se todennäköisesti on ankka.

Jos asuisit kaverien kanssa samassa hotellissa, jossa jokaisella huoneistolla on oma muurien rajaama uima-allasalueensa, viettäisitkö aikaasi yksin omalla altaallasi vai menisitkö kaverien kanssa heidän altaalleen? Faktaa on, että tuolla altaalla olivat K ja pikkuveljensä, samoin kuin C. Edelleenkään emme voi päätellä, mikä huonejärjestely on ollut.

Jos asuisit kaverien kanssa samassa hotellissa, jossa jokaisella huoneistolla on oma muurien rajaama uima-allasalueensa, viettäisitkö aikaasi yksin omalla altaallasi vai menisitkö kaverien kanssa heidän altaalleen? Faktaa on, että tuolla altaalla olivat K ja pikkuveljensä, samoin kuin C. Edelleenkään emme voi päätellä, mikä huonejärjestely on ollut.
Eli pikkuveli tullut hengaamaan veljensä ja tämän naisen kanssa.

Yhteistyössä