K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jotain kävi harmittamaan kun K ja pikkuveli sekä C on olleet saman seinän vieressä 🙄
Ei se ketään kylläkään taida harmittaa. Tai no ehkä tossareita. Selvähän se on, että on liikuttu samoissa porukoissa ja samoissa majoituksissa (huom noissa on tainnut kaikissa olla useita huoneita yms.). Suoraviivaiset oletukset siitä, että kyseessä on suhde, saattaa kyllä hieman ärsyttää. Vaikka tällainen oletus on tosi helppo tehdä, se ei välttämättä ole totuus. Kyse ei ole kieltämisestä, harmituksesta tms vaan siitä, että lopultakaan emme tiedä ja siksi ei kannata väittää mitään.

Ei se ketään kylläkään taida harmittaa. Tai no ehkä tossareita. Selvähän se on, että on liikuttu samoissa porukoissa ja samoissa majoituksissa (huom noissa on tainnut kaikissa olla useita huoneita yms.). Suoraviivaiset oletukset siitä, että kyseessä on suhde, saattaa kyllä hieman ärsyttää. Vaikka tällainen oletus on tosi helppo tehdä, se ei välttämättä ole totuus. Kyse ei ole kieltämisestä, harmituksesta tms vaan siitä, että lopultakaan emme tiedä ja siksi ei kannata väittää mitään.
Sano tämä tolle joka aloitti taas Cn haukkumisen. Ketään muuta ei haittaa vaikka olisivat kuinka läheisissä väleissä tai ihan vaan kavereita.

Odotinkin jo, että saat vastineesi kirjoitettua ja arvasin, että tartut tuohon sulta-sanaan. Miten ihmeessä sait tämän jutun käännettyä siihen, et kyse olisi minun vakiokommentista (jollaista ei ole), vaikka kyse oli selvästi SINUN kirjoittamastasi sädekehän kiillotus -jutusta, jota on täällä viljelty todella paljon. Älä yritä väittää, ettet sitä ole täällä nähnyt. Saanen epäillä, ettei ollut sinultakaan eka kerta. Tuohan on vakiofraas aina, kun joku esittää vastakkaisia näkemyksiä ja vaikkapa puolustaa jotain ihmistä. Täytyy olla huono itsetunto, jos pitää sellaista itsensä korottamisena.
Et osaa ees lukea, no ei ollut ylläri.🤣 Kukaan ei kirjoittanut mitään sädekehän kiillotuksesta vaan kirkkaimmaista kruunusta. Haluat vaan haastaa riitaa.🤣

Ai ei😂 Harmittaa kyllä kovasti tota b/k discordin pientä porukkaa. Kovasti ovat taas K:n oletettua naista haukkumassa.

Faktuaalinen havainto: olet sairas ja ilkeä ihminen, päästä jo irti bk-shipistä ja anna poikien elää omaa elämää niiden ihmisten kanssa jotka ne on itse ystävikseen ja kumppaneikseen valinneet.
Ja onneksi he ovat valinneet myös toisensa elämäänsä ainakin ystävikseen, nytkin vaatinut varmaan jonkin verran järjestelyitä, että on tuo porukka saatu samaan aikaan samaan paikkaan, mutta he ovat päättäneet olla toistensa elämässä läsnä, mikä minusta on itse asiassa aika ihaltavaa ja onhan siinä jotain ihmeellistä, että voi jostain euroviisuista löytää tollaisen sydänystävän. Oon vähän kateellinen oikeestaan, mulla ei oo ihan tollasta ystävää elåmässä kyllä.

Ja onneksi he ovat valinneet myös toisensa elämäänsä ainakin ystävikseen, nytkin vaatinut varmaan jonkin verran järjestelyitä, että on tuo porukka saatu samaan aikaan samaan paikkaan, mutta he ovat päättäneet olla toistensa elämässä läsnä, mikä minusta on itse asiassa aika ihaltavaa ja onhan siinä jotain ihmeellistä, että voi jostain euroviisuista löytää tollaisen sydänystävän. Oon vähän kateellinen oikeestaan, mulla ei oo ihan tollasta ystävää elåmässä kyllä.
Sen huomaa😁

Esimerkiksi kansalaisopistoissa on erilaisia kursseja, sieltä voi löytää jutteluseuraa. On myös erilaisia avustuspalveluita yksinäisille. Kannattaa rohkeasti vaan mennä, muita kaltaisiasi löytyy!

Yhteistyössä