V
vierailija
Vieras
Siis mitä!Molemmat ovat noissa kuvissa näyttäneet syötävän söpöiltä.Ihanan raikkailta ja hyvinvoivilta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Siis mitä!Molemmat ovat noissa kuvissa näyttäneet syötävän söpöiltä.Ihanan raikkailta ja hyvinvoivilta.
No Jerpallahan on sit oikeen haaremi siellä matkalla vissiin mukana. Vai onko C sittenkin pikkuveljen deitti..?Mä alan olla sillä kannalla ettei J ja NM ole eronneet.
Naulan kantaan. Ainoa joka sitä voisi pyytä on Dz itse, mutta siinäkään ei ole mitään järkeä oikeastaan. Todennäköisin selitys on se, että jotkut hullut on oikeasti alkaneet lähetellä sairaita haukkumaviestejä bojereen/Bojaniin tms liittyen ja on siksi poistanut.Mutta ei tossa ole mitään järkeä, kun itse postaa Boitsua, ja varmasti jokainen vähän tyhmempikin stalkkeri on ymmärtänyt Tseikun olevan samalla reissulla kun hänkin on samoista maisemista kuvia postaillut, samoin C. Eli mitään raskauttavaa ei tuosta seuraamisesta paljastu. Plus eträ kyseessä on influenseri jolla satoja tuhansia seuraajia, niiden haaliminen on hänen työ! Ja vielä se, että tuskin Jere siellä päivittäin kampaa C:n seuraamiset läpi ja käskee poistella epäsopivat. Aivan järjetön väite.
Ei todellakaan ole, sitä ei tommoset kiinnosta pätkän vertaa.No justhan tuo selitettiin edellä. Aloite tullut Kärtsältä
Olen aloittanut kyseisen keskustelun ja kyse oli shippi paikasta, ei sinun juoru ketjusta.No en ole, lue ihan ite mihkä viesteihin vastaat.
Mistä nyt kuitenkin saat päähäsi sen, et NM olis Vitan kautta jotain stalkkeroimassa. Menee jo ihan överiksi.Ei mitenkään, kun kyse on Vitasta ja NM:stä.
No tietää kyllä ketä nää hullut on, nytkin siellä dc:ssa kirjoittelee. J:llä alkava ois just sellainen, joka näitä haukkumisia lähettää.Naulan kantaan. Ainoa joka sitä voisi pyytä on Dz itse, mutta siinäkään ei ole mitään järkeä oikeastaan. Todennäköisin selitys on se, että jotkut hullut on oikeasti alkaneet lähetellä sairaita haukkumaviestejä bojereen/Bojaniin tms liittyen ja on siksi poistanut.
Edelleen, se oli VITSI. Mutta et taida moisia ymmärtää. Mua ei myöskään kiinnosta pätkän vertaa miksi he seuraavat toisiaan, eniten ihmettelin jonkun intoa selvittää tommosia.Mistä nyt kuitenkin saat päähäsi sen, et NM olis Vitan kautta jotain stalkkeroimassa. Menee jo ihan överiksi.
Yhdessä ovat.Mä alan olla sillä kannalla ettei J ja NM ole eronneet.
Juuri tämä, ehkä muutama kymmenen stalkkeria kyttää jokaisen risahduksen, muut avaa stoorin, katsoo että onpas kauniit maisemat ja mukavannäköistä lomamenoa, eikä niitä kiinnosta hevonh*lvettiä kuka vaaleahiuksinen nainen vilahti 0,5 sekuntia köysiradan alemmalla tasanteella.
Onko tämä se joka aina korostaa omaa hyvyyttään ja samassa lauseessa haukkuu muut?No tietää kyllä ketä nää hullut on, nytkin siellä dc:ssa kirjoittelee. J:llä alkava ois just sellainen, joka näitä haukkumisia lähettää.
Se on selitetty täällä jo miljoonaan kertaan.No miten te sitten perustelette sen, ettei C enää seuraa Dtä? Onko D poistanut seuratuista, ettei häntä yhdistetä Bojanin lomaan?
Kuka siis?Onko tämä se joka aina korostaa omaa hyvyyttään ja samassa lauseessa haukkuu muut?
Voisitko siis kertoa vielä yhden kerran.Se on selitetty täällä jo miljoonaan kertaan.
Eikä ole. Mittä vittua nyt tällainen Kärtsää kiinnostaisi. Tämä on selitetty kyllä moneen kertaan ja nimenomaan kumottu tämä tyhmä ajatus.No justhan tuo selitettiin edellä. Aloite tullut Kärtsältä
Noi pakko-oireiset mammat hyökänny sen kimppuun.Voisitko siis kertoa vielä yhden kerran.
Noi pakko-oireiset mammat hyökänny sen kimppuun.
Ja mitä he on siis sanoneet? Että et saa seurata Bn tyttöystävää kun Bn ja Kn pitää olla yhdessä ja Cn painua vttuun niinkö? Ja C tottelee. Tuskin.Noi pakko-oireiset mammat hyökänny sen kimppuun.
Ketkä?Bojanin sisko on mukana myös. Kukaan teistä tolloista ei ole huomannut et hän on samassa kuvassa missä K vilauttaa pebaa