K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minua häiritsi siinä eilisessä Jodel viestissä pilkkujen ja pisteiden puute. Minä en tossaria tuolla tavalla kirjoita. Oli huono trollaus, jonka avulla yritettiin pilata meidän maine. Ihan kuin tämä tossari hahmon tekijä tekee laihdutuksineen ym.
En ole hahmo, ja käytän pilkkuja ja pisteitä, jodeljutut ei myöskään olleet minulta, onpa kummallista mustamaalista nytten.

Tää on kyllä erikoista. Onko C yrittänyt bondata "tyttöjen kesken" ja kuvitellut saavansa uuden kaverin Kn piireistä. Mikä pettymys kun ei toinen kiinnostunutkaan.
Mut miks ei C seuraa Bojania, missään kohtaa ole alkanutkaan seurata? Onko KB ollut niin toistensa kainalossa kiinni ettei ole päässyt edes käsipäivää sanomaan?
Eiköhän Jere ja Bojan vietä paljon aikaa kahdestaan. Se tietysti ärsyttää shippausta vihaavia.

Teillä on kyllä tosiaan aivan kummallisia käsityksiä ihmisten käyttäytymisestä. Varmaan projisoitte omaa sekopäisyyttänne muihin.
Täällä kyllä välillä mennään niin vainoharhaisuuden puolelle noissa seuraamis- ja stalkkaamisjutuissa, mutta jopa minä , joka en juuri näistä seuraamisista perusta, hiukan ihmettelen, jos on niin että C ei seuraa Bojania (en jaksa tarkistaa), koska kyllähän J varmaan on kertonut Bojanista ja ovat mitä ilmeisemmin myös tavanneet.

Täällä kyllä välillä mennään niin vainoharhaisuuden puolelle noissa seuraamis- ja stalkkaamisjutuissa, mutta jopa minä , joka en juuri näistä seuraamisista perusta, hiukan ihmettelen, jos on niin että C ei seuraa Bojania (en jaksa tarkistaa), koska kyllähän J varmaan on kertonut Bojanista ja ovat mitä ilmeisemmin myös tavanneet.
No niinpä! Sen vielä ymmärtää, että B ei seuraa Ctä, eihän se seurannut NMkään. Se on ite julkkis ja tottunut piilottelemaan yksityiselämää, mutta joku C, joka on kyllä tähän asti seurannut ihan auliisti kaikkia, niin miksei nyt? Vai eikö niitä esitelty?

B on instatauolla, voi ihan siitäkin johtua tai miljoonasta muusta syystä. Ei C seuraa Markoakaan vaikka ovat varmaan tavanneet.

Joku täällä on luonut meistä tossareista parodiahahmon, jota vetää täällä. Toivottavasti ihmiset ymmärtävät että on roolihahmo, jonka kautta pilkkaa meitä ja yrittää saada meidät syylliseksi Jodelin kirjoituksiin.
En minä kyllä tälläistä näe ja jatkan ihan omalla tyylilläni edelleenkin, laihdutusjuttuineen päivinensä, minun puolesta kirjoituksista häiriintyneet voi poistua keskustelusta itse. Jodeltrollia en edes yhdistä tän ketjun kirjoittajiin, tollaista pystyy sepitellä kekä tahansa, plus jodelistahan lentää kai aika helpolla ulos. Ite en modena ainakaan haluais sellaista ( nii mikähän logiikka esim. epäillä minua tai nimimerkillistä)

Entäs D:tä..? Oon miettinyt että miten D kokee, jos Boitsu viettää paljon aikaa myös Jeren kanssa tuolla. Mutta hehän olivat ekat kaksi viikkoa lomalla ihan kahdestaan, ilman Jerppaa, että ehkä tuli nysväyskiintiöt täyteen
Niin, ehkä. Ja onhan sillä ollut naisseuraa sit niistä muista joksujen tyttöystävistä.
Ja sit onhan toi Jeepan seurassa oleva Bojan myös ehkä vähän eri Bojan, mihin D on tottunut. Ehkä se on vaan hyvillään, kun ei tarvi olla niiden seurassa.

Entäs D:tä..? Oon miettinyt että miten D kokee, jos Boitsu viettää paljon aikaa myös Jeren kanssa tuolla. Mutta hehän olivat ekat kaksi viikkoa lomalla ihan kahdestaan, ilman Jerppaa, että ehkä tuli nysväyskiintiöt täyteen
Eihän missään ole todisteita että B ja K olisivat olleet kaksin liikkeellä. Ne kaksi kuvaakin oli ottanut joku muu, porukalla tai tuplatreffeillä ovat varmasti liikkeellä.

Yhteistyössä