2026 pulinat. Tervetuloa kaikki!

Ei sitä kukaan ole kiusannut
Kyllähän Alepalta tuli sitä tavanomaista tai hieman häijympää törkyä. Tästä palstasta voisi tulla lähes entisen veroinen, jos keskustelijat kirjoittaisivat ketjun aiheesta, eivät muista keskustelijoista.
Tämän ketjun aihe on vuoden 2026 aloitus. Minä jo kerroin jotakin, miten siis sinun vuotesi 2026 on lähtenyt etenemään?

• Tykkää
Reactions: -roosaruusa-
Mitäs tänään? Onko suomessa jo yhtään keväistä?

Täällä odotellaan helteitä viikonlopulle. Huomenna pitää lähteä kaupunkiin ruokaostoksille. Grillattavaa on pakko saada.
Juuri tarkistin lämpömittarin, 19 astetta mutta miinusta. Ei siis erityisen keväistä. päivällä toki lämpenee auringon paistaessa tuonne -10 asteen tienoille.
Grillaus ei siis ihan heti ole ohjelmassa. :(

Noh heeäsin tänään jo kuudelta. Kohta lähen auttaa ystävän vaimoa joka on aika sairaana ja ystävä kahenviikon työreissulla lähen kantelees kauppakasseja ja mitä nyt muuta apua tartteekaan. Iltaan viellä pitkä aika ja jännitys nousee kun illalla huippulätkä matsi alkais jo.

• Tykkää
Reactions: -roosaruusa-
Niin monet moittivat lunta ja kylmää, mutta mun mielestä se on paras aika vuodesta niille kahdelle.
Okkei, hernekeitto homma menossa. Meinas vain mennä mynkään, kun heräsin vasta 2:30 ja ohjeessa sanottiin, herneet liotetaan 8 h. Laitoin herneet likoon klo 18 eilen illalla.
Toivottavasti keitto onnistuu.
Laitoin sinne myös porkkanaa, celleriä, sipulia, kinkkua ja meiramia.
Jos onnistuu vähääkään niin voin mielelläni antaa maistiaista.
Haluatko?

Kyllähän Alepalta tuli sitä tavanomaista tai hieman häijympää törkyä. Tästä palstasta voisi tulla lähes entisen veroinen, jos keskustelijat kirjoittaisivat ketjun aiheesta, eivät muista keskustelijoista.
Tämän ketjun aihe on vuoden 2026 aloitus. Minä jo kerroin jotakin, miten siis sinun vuotesi 2026 on lähtenyt etenemään?
Sotket minua toiseen harmaaseen. Hän kirjoittaa sinusta paljon ikävämpään sävyyn.
Hän on kritiikissään täysin oikeassa.
Jos olisin säälittävä vaimosi, potkaisisin sinut pellolle ja heittäisin tavarasi ikkunasta pihalle.

Sotket minua toiseen harmaaseen. Hän kirjoittaa sinusta paljon ikävämpään sävyyn.
Hän on kritiikissään täysin oikeassa.
Jos olisin säälittävä vaimosi, potkaisisin sinut pellolle ja heittäisin tavarasi ikkunasta pihalle.
Minä puhuin Palstapesulle tulleista kommenteista. Minua sinun tai muidenkaan purkaukset eivät ärsytä muutoin kuin viemällä keskustelua pois todellisista aiheista.

Vaimoani ei tarvitse sääliä, hän selvästikin on sinua fiksumpi ja kauniimpi (hieman aasialaisen oloinen ;)).

"Kuvituskuva"
1024full-satomi-ishihara.jpg

Yhteistyössä