V
vierailija
Vieras
Mikä status?Kyllä ja status muuttuu yhtäkkiä, jos ei ole tietyssä roolissa![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mikä status?Kyllä ja status muuttuu yhtäkkiä, jos ei ole tietyssä roolissa![]()
Eikä saa. Tällä alustalla on olemassa säännöt ja te rikotte niitä joka päivä. Moderointi täällä on vaan aivan surkeaa ja hidasta, joten teidän kaikki haukkumiset ja muut paskapuheet roikkuvat täällä ihan liian kauan.Täällä saa kirjoitella vapaasti
Eikä lainata. Älä viitsi.Lainaa kommenttia, ei me muuten tiedetä, mikä horjutti sieluasi nyt?
Kosto elää.Eikä saa. Tällä alustalla on olemassa säännöt ja te rikotte niitä joka päivä. Moderointi täällä on vaan aivan surkeaa ja hidasta, joten teidän kaikki haukkumiset ja muut paskapuheet roikkuvat täällä ihan liian kauan.
Mitä sä olet täällä kostamassa? Sitä et sun shippihuttusatu ei toteudu.Kosto elää.
Ai kuten Erika?Et edes tiedä kuka kirjoitti ja mitä. Lisäksi kun itse on esillä tissit ja perse tiskissä niin on vähän vaikea loukkaantua, jos niistä tunnetaan.
Kyllä se on vaan noi 3 ekaa koko ajan.Ensinja sitten
![]()
Kerää kaikki viestit niin se jää poliisin selvitettäväksi kuka kirjoitti minkäkin.Et edes tiedä kuka kirjoitti ja mitä. Lisäksi kun itse on esillä tissit ja perse tiskissä niin on vähän vaikea loukkaantua, jos niistä tunnetaan.
Niin? Toivottavasti ei piittaa sellaisia puhuvista. Itse en ainakaan hänen kohdallaan pidä sellaisia puheita aiheellisina.Ai kuten Erika?
No nythän täällä on ollut nyyhkyviestejä miten se NM pärjää ja on niin ihanaKyllä se on vaan noi 3 ekaa koko ajan.
Mä oon aina tykännyt NM:stäNo nythän täällä on ollut nyyhkyviestejä miten se NM pärjää ja on niin ihana![]()
Ei niitä kiinnosta. Ketään ei ole mainittu nimiltä edes. Plus henkilö itse on puolislasti instassa koko ajan.Kerää kaikki viestit niin se jää poliisin selvitettäväksi kuka kirjoitti minkäkin.
Mä en välitä vieläkään.Mä oon aina tykännyt NM:stä![]()
Silarit ja perse paljaana esiintyy ja se on hänen juttu.Niin? Toivottavasti ei piittaa sellaisia puhuvista. Itse en ainakaan hänen kohdallaan pidä sellaisia puheita aiheellisina.
Pääasia ettei ole niitä seepiöitä hahmoesittäjiä.Huomaa kyllä, että kompostimummot on möyhineet täällä ihan liian kauan. Miten kukaan oikeasti voi puhua toisista ihmisistä ja varsinkin naisista niin hirveällä tavalla kuin täällä tehdään. Seura tekee kaltaisekseen ja joukossa tyhmyys tiivistyy, näinhän se on. Tajutkaa kuitenkin se, että noi teidän jutut oikeasti ylittää kaiken normaalin käytöksen rajat ja sopivuuden, välillä ne on suorastaan kunniaa loukkaavia.
En usko, että on silikonit.Silarit ja perse paljaana esiintyy ja se on hänen juttu.
Eikö se itkeny viisuissakin, kun ei saanu esiintyä perse paljaana?Niin? Toivottavasti ei piittaa sellaisia puhuvista. Itse en ainakaan hänen kohdallaan pidä sellaisia puheita aiheellisina.
Bikineissä saa poseerata instagramissa, ei se oikeuta törkypuheeseen julkisella palstalla.Ei niitä kiinnosta. Ketään ei ole mainittu nimiltä edes. Plus henkilö itse on puolislasti instassa koko ajan.
Se on halpaa ja ala-arvoista ja siitä saa luoda henkilöstä näkemyksen.Bikineissä saa poseerata instagramissa, ei se oikeuta törkypuheeseen julkisella palstalla.
En tiedä eikä mua kiinnosta.Eikö se itkeny viisuissakin, kun ei saanu esiintyä perse paljaana?
Niin tosi halpaa tollanen.Eikö se itkeny viisuissakin, kun ei saanu esiintyä perse paljaana?