V
vierailija
Vieras
Niin kaikki eivät vaan ymmärrä laajasti ajattelevia.Kiusaaja.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Niin kaikki eivät vaan ymmärrä laajasti ajattelevia.Kiusaaja.
Ei sitä voi tuosta mitenkään päätellä. Viittaan kirjoituksiin, jotka ovat varmasti hänen. Muista häntä on vähän vaikea kenenkään syyttää.Eli kirjoittaa täällä paljon siis ja sä reppana komppaat![]()
Ja sinät tiedät koska,,,? Ihan varmasti on kirjoittanut. Kyllä hänen tyylinsä on niin tunnistettava. Ikävä kyllä muistan sen jo Vauvalta.
Niin kaikki eivät vaan ymmärrä laajasti ajattelevia.
Niin onkin, ja siksi sen tietää, ettei ole. Onhan minuakin väitetty häneksi täällä.Ja sinät tiedät koska,,,? Ihan varmasti on kirjoittanut. Kyllä hänen tyylinsä on niin tunnistettava. Ikävä kyllä muistan sen jo Vauvalta.
Miten niin ”mulle”? Kaikissa ryhmissä mä oon ja niistä luen.Ah, aito siellä taasHarmittaako kun kukaan ei halua sulle enää mitään raportoida?
Niin kaikki eivät vaan ymmärrä laajasti ajattelevia.
Niin onkin, ja siksi sen tietää, ettei ole. Onhan minuakin väitetty häneksi täällä.
No hyvä, koska täältä harvemmin löytää mitään.Miten niin ”mulle”? Kaikissa ryhmissä mä oon ja niistä luen.
So?Tästä päivästä en tiedä onko ollut täällä, kun kaikkia viestejä ei jaksa lukea. Ihan varmasti on kirjoitellut tänne kuitenkin ihan äskettäinkin.
Nynnynnynnnynnnynnnyyyyy yhyyyyy. Ehkä sanonut ihan aiheesta.Hei tiedoksi teille siellä discordissa, että Syklaami nimimerkkiä käyttävä on täällä haukkumassa kaikki naispuoliset. Jos teillä on yhtään häpyä, niin laitatte hänet sieltä pihalle.
Aidon parhaat vuodet on jo takana päin. Siksi varmaan onkin niin kärttyinen.Keskusteleeko tällä joku itsensä kanssa vai mitä nää viestit on Aidoista ja Muffinseista... Vai väittääkö joku, et aikuiset (naiset?) tuhlaa parhaat vuotensa oikeesti keskustelemalla Käärijästä jossain foorumeilla
Aiheesta haukkuu täysin sivullisia naisia, just jooNynnynnynnnynnnynnnyyyyy yhyyyyy. Ehkä sanonut ihan aiheesta.
Höpö höpö. Et pystynyt kertomaan yhtäkään asiaa, joka ois vain muualla tiedetty.No hyvä, koska täältä harvemmin löytää mitään.
Heh heh, no ei kyllä ole.Tästä päivästä en tiedä onko ollut täällä, kun kaikkia viestejä ei jaksa lukea. Ihan varmasti on kirjoitellut tänne kuitenkin ihan äskettäinkin.
KannatetaanHei tiedoksi teille siellä discordissa, että Syklaami nimimerkkiä käyttävä on täällä haukkumassa kaikki naispuoliset. Jos teillä on yhtään häpyä, niin laitatte hänet sieltä pihalle
Laittakaa modeille viestiä, ei ne täällä käy.Kannatetaan
Käyvät kyllä.Laittakaa modeille viestiä, ei ne täällä käy.
Ok, no eivät välttämättä just nyt ole täällä.Käyvät kyllä.
Olikos se sen ryhmän sääntöjen mukaista ilmoitella tällaisia?Käyvät kyllä.