V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No en mä semmosta kuvaa oo saanut. Vai siks ku tykkää otella itsestään vähäpukeisia kuvia? Ainakin yhdyssanat oli hallussa ku nopeesti kuvatekstit vilkaisin, muuten taitaa kirjoittaa puhekieltäMutta tyhmältä kyllä![]()
No aika monta asiaa.Mitä asiaa muka ei ole tiedetty täällä?
Hienoa!Onko toi Sipriinakin joku mt-ongelmainen?
Sairasta settiä, onneksi ei tarvi enää olla hänen kanssaan tekemisissä.Suurimmalla osalla on parisuhderiidat tuota tasoa.
Ei hänen kanssaan tekemisissä oleminen ole koskaan haitannut sinua. Tai jos on, niin et säkään kovin tasapainoinen sit ole.Sairasta settiä, onneksi ei tarvi enää olla hänen kanssaan tekemisissä.
Kiusaaja.Sairasta settiä, onneksi ei tarvi enää olla hänen kanssaan tekemisissä.
OsuikoHienoa!Oot varmaan ylpeä itsestäs!
Kannattaa sinunkin lukea.Kiusaaja.
Kannattaa sinunkin poistua täältä.Kannattaa sinunkin lukea.
Mistä tiedät? Tappeletteko te täällä kolmistaan?Ei hänen kanssaan tekemisissä oleminen ole koskaan haitannut sinua. Tai jos on, niin et säkään kovin tasapainoinen sit ole.
Halusin vain sanoa, että oon hänen puolellaan, ei muuta.Osuiko![]()
Luuletko että tänne kukaan muu haluaa mitään kertoa paitsi yksittäinen Dz/C-stalkkeri.Eli?
Ja sekin vain tossareita ärsyttääkseen.Luuletko että tänne kukaan muu haluaa mitään kertoa paitsi yksittäinen Dz/C-stalkkeri.
No koska oon lukenut käytännössä kaikki muffinssin kirjoitukset täällä.Mistä tiedät? Tappeletteko te täällä kolmistaan?
Eli sulla ei ole mitäänLuuletko että tänne kukaan muu haluaa mitään kertoa paitsi yksittäinen Dz/C-stalkkeri.
Ah, aito siellä taasEli sulla ei ole mitään![]()
Ei ole kirjoitellut tänne, pöljä.No koska oon lukenut käytännössä kaikki muffinssin kirjoitukset täällä.
Eli kirjoittaa täällä paljon siis ja sä reppana komppaatNo koska oon lukenut käytännössä kaikki muffinssin kirjoitukset täällä.
Ei ole kirjoitellut tänne, pöljä.
Tarkoitin K/B liittyen yleisesti kaikkialla.Ei ole kirjoitellut tänne, pöljä.