V
vierailija
Vieras
Laitoin tän viestin poliisille, parittaminen on rikos.Oma vika jos ei kestä heidän parittamista. Minä aion parittaa heitä koska se tuntuu hyvältä ja oikealta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Laitoin tän viestin poliisille, parittaminen on rikos.Oma vika jos ei kestä heidän parittamista. Minä aion parittaa heitä koska se tuntuu hyvältä ja oikealta.
Oma vika jos ei kestä heidän parittamista. Minä aion parittaa heitä koska se tuntuu hyvältä ja oikealta.
Oma vika jos ei kestä heidän parittamista. Minä aion parittaa heitä koska se tuntuu hyvältä ja oikealta.
Ei tossa sellainen käy ilmi, aika sairas olet.Varmaan K:n vika ilta Thaikuissa, viihteellä oltu yhdessä. Kaunis C![]()
Varmaan K:n vika ilta Thaikuissa, viihteellä oltu yhdessä. Kaunis C![]()
Laitoin tän viestin poliisille, parittaminen on rikos.
Varmaan K:n vika ilta Thaikuissa, viihteellä oltu yhdessä. Kaunis C![]()
Jep. Kävi slovakkian tekopirteän seurueen kanssa vasta vikoina päivinä kuppasessa jalkahoidossa nappaamassa pakollsen yhteiskuvan, kun on näitä työkuvioitakin tulossa. Siitä kertoo uudet seuraamisetkin vasta viime päiviltä.Varmaan K:n vika ilta Thaikuissa, viihteellä oltu yhdessä. Kaunis C![]()
Romanttinen lähtöilta.Jep. Kävi slovakkian tekopirteän seurueen kanssa vasta vikoina päivinä kuppasessa jalkahoidossa nappaamassa pakollsen yhteiskuvan, kun on näitä työkuvioitakin tulossa. Siitä kertoo uudet seuraamisetkin vasta viime päiviltä.
Siellä on vietetty koko loma ihanaa laatuaikaa Cintsun ja oman ydinporukan kanssa ja nyt vietetään romanttista lähtöiltaa. K on varmasti kuumana ja hyvännäköisenä siellä.![]()
Minkä tahansa pelin.....juupa juu. Höhlä. Kärtsällä on sentaan joku respecti kiekkoon. Siellä bailataan ja miehet katsoo silmät pullollaan alfapariaRomanttinen lähtöilta.K ei välttämättä ole edes enää Thaimaassa. Toi video on voitu kuvata minkä tahansa pelin aikana. Ei tuolla ole enää viikkoihin ollut kuin K ja veli. R on varmaan jo tullut kotiin aikoja sitten. C ei ole edes samassa paikassa kuin K.
Alfaparia!!Minkä tahansa pelin.....juupa juu. Höhlä. Kärtsällä on sentaan joku respecti kiekkoon. Siellä bailataan ja miehet katsoo silmät pullollaan alfaparia![]()
Joo. Trollin logiikan mukaan kaksi henkilöä/seuruetta lomailee suunnitellusti samassa paikassa samaan aikaan vain vältelläkseen toisiaan viimeiseen asti.Jep. Kävi slovakkian tekopirteän seurueen kanssa vasta vikoina päivinä kuppasessa jalkahoidossa nappaamassa pakollsen yhteiskuvan, kun on näitä työkuvioitakin tulossa. Siitä kertoo uudet seuraamisetkin vasta viime päiviltä.
Mäpä shippaan niitä. Sä et voi sille mitään. LällällääääääääAlfaparia!!Ei hän ole julkisesti C kanssa missään. B tai veljen kanssa hän on tuolla. Eikä K ikinä paljasta missä liikkuu. Höhlä.
Aamun ensimmäinen järkiviesti. En nyt sanoisi Bojania mitenkään erityisen vanhentuneeksi, mutta jokin nimenomainen hohto tai hehku on hävinnyt täysin. Kärtsällä se vielä ajoittain löytyyKärden pikkuveli taitaa olla ainoa hyvännäköinen tuossa porukassa. Toivottavasti ei vanhene yhtä nopeasti kuin veljensä. Bojan menettänyt myös sen hohdon mikä hänen kasvoistaan oli vielä pari vuotta sitten.
Aivan hirvee biisi. B kuulostaa 90v. astmaatikolta, jonka pumppu on pettämässä ja K leikkii Spaissareita.
Ei ollut mun viesti. En todellakaan ole esittänyt mitään hahmoja, enkä tainnut olla edes mukana jos toi tyyppi oli jo UMK-ketjussa olemassa(?). Aina aitona kun paikalla oonOlin muuten lista gay, eikä kukaan tajunnut sitä.
Aito
Oli ihana mennä nukkumaan kun tiesi, että he ovat taas tavanneet ja saaneet viettää lomaa Thaikuissa yhdessäOma vika jos ei kestä heidän parittamista. Minä aion parittaa heitä koska se tuntuu hyvältä ja oikealta.
Jep!Joo. Trollin logiikan mukaan kaksi henkilöä/seuruetta lomailee suunnitellusti samassa paikassa samaan aikaan vain vältelläkseen toisiaan viimeiseen asti.![]()
Joo, kaikki on paskaa, paskaa, K, B, C ja D, (mistä me saadaan muuten A?), siihen väliin UMK, mutta kaikki on paskaaUmmehtunut UMK:kin jaksaa tuutata instassa finaalipäivän aikatauluja. Aivan kuin ketään hyvän musiikin ystävää kiinnostaisi![]()