V
vierailija
Vieras
Onneksi tuet tulee edelleen kiristymään.No toivottavasti joudut realisoimaan asuntos ja mökkis sen sijaan että loisit vaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Onneksi tuet tulee edelleen kiristymään.No toivottavasti joudut realisoimaan asuntos ja mökkis sen sijaan että loisit vaan.
Höpö höpö, vain alaluokka lisääntyy alle 25:na.Se on kyl totta, et nykyään myös sallitaan 3-kymppisiltä enemmän epäkypsyyttä, aiemmin oltiin perheenäitejä ja -isejä jo 25-vuotiaina vähintään, käytiin töissä ja elätettiin perhettä, kasvatettiin lapsia. Elämä on vakiintunutta. Nyt 30-vuotiaat etsii vielä itseään, haluaa seikkailla ja nähdä maailmaa, hankkia kokemuksia, olla vapaita. Opiskellaan, tehdään pätkätöitä, nautitaan elämästä. Ei haluta sitoutua.
En joudu, minulla on taustoilla sen verran rahaa, ettei ole mitään hätää.No toivottavasti joudut realisoimaan asuntos ja mökkis sen sijaan että loisit vaan.
Isäkin nosti aina talvikaudella kaikki liiton korvaukset, vaikka pelkällä käyttötilillä yli puoli miljoonaa rahaa, kausityöläisenä siis.En joudu, minulla on taustoilla sen verran rahaa, ettei ole mitään hätää.
No eihän ansiosidonnainen olekaan sidoksissa varallisuuteen tai muihin tuloihinIsäkin nosti aina talvikaudella kaikki liiton korvaukset, vaikka pelkällä käyttötilillä yli puoli miljoonaa rahaa, kausityöläisenä siis.
Voisit saada tukea, kannattaa käydä lääkärissä.En ole vammainen että.
Hyvä juttu, toivottavasti tukesi lakkautetaan.En joudu, minulla on taustoilla sen verran rahaa, ettei ole mitään hätää.
No nii-in eli kaikki tietenkin otetaan mihin oikeus.No eihän ansiosidonnainen olekaan sidoksissa varallisuuteen tai muihin tuloihin![]()
Onpa isäsi typerä jos tuollaista summaa pitää käyttötilillä.Isäkin nosti aina talvikaudella kaikki liiton korvaukset, vaikka pelkällä käyttötilillä yli puoli miljoonaa rahaa, kausityöläisenä siis.
Mutta ethän sinä ansiosidonnaisella ole?No nii-in eli kaikki tietenkin otetaan mihin oikeus.
Toista ihmistä saa elättää ja maksaa laskut verovapaasti, josset ole tiennyt. Jos täytän velvoitteet niin silloin ne tuet kuuluu minulle.Hyvä juttu, toivottavasti tukesi lakkautetaan.
En minä niin.Mutta ethän sinä ansiosidonnaisella ole?
Eli sinulta voisi lakkauttaa päivärahat kun et edes aio mennä töihin.En minä niin.
On sillä sit lisäks tietty muitakin tilejä, rahastoja, neljä sijoitusasuntoa, käteisvarannot, maksettu okt jne.Onpa isäsi typerä jos tuollaista summaa pitää käyttötilillä.
Elät yhteiskunnan varoilla ja päivystät homopalstoilla päivätToista ihmistä saa elättää ja maksaa laskut verovapaasti, josset ole tiennyt. Jos täytän velvoitteet niin silloin ne tuet kuuluu minulle.
Oonhan minä osa-aikatyössä muutaman tunnin viikossa kuitenkin.Eli sinulta voisi lakkauttaa päivärahat kun et edes aio mennä töihin.
Niin mutta joutaisit tekemään enemmän töitä, ei tuet ole sitä varten että voit laiskotella vaan niiden tarkoitus on tukea sua sen aikaa että pystyt elättämään itse itsesi.Oonhan minä osa-aikatyössä muutaman tunnin viikossa kuitenkin.
Ja käytät tukia?Oonhan minä osa-aikatyössä muutaman tunnin viikossa kuitenkin.
Muutaman tunninOonhan minä osa-aikatyössä muutaman tunnin viikossa kuitenkin.
Kohta pääset vastineeksi kantamaan risuja ja siivoamaan.Niin.
Toi nyt on vaan sellaista puhetta, ja tuskin kohdistuu niihin ketkä jo jotain pientä puuhastelee.Kohta pääset vastineeksi kantamaan risuja ja siivoamaan.
Kyllä teidät valtion rahoilla ”puuhastelevat” myös halutaan kitkeä pois kuppaamasta.Toi nyt on vaan sellaista puhetta, ja tuskin kohdistuu niihin ketkä jo jotain pientä puuhastelee.
SamaElät meidän verorahoilla ja roikut täällä ja homopalstoilla kaiken aikasi. Taidan tehdä ilmoituksen, helppo viranomaisten selvittää kuka olet.