V
vierailija
Vieras
Säännöissäkin taitaa olla se, ettei yksityishenkilöistä puhuta.Tämä ketju on kritisointia varten, pölö.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Säännöissäkin taitaa olla se, ettei yksityishenkilöistä puhuta.Tämä ketju on kritisointia varten, pölö.
Tai siis vasta käyneet kylässä, ig-seuraamiset kertoo.Äläpä horise. Olihan se tiedossa, et B ja Dz ja muut Joksut on Thaikkuihin menossa. Kyse ei siis ole K ja B yhteislomasta. Kärtsä on lomaillut omalla porukalla myös.
Ja Kypros ja sen jälkeinen Suomeen tulo ja....
Tää tapahtui kohta kaksi vuotta sitten. B:llä on ihan muut henkilöt mielessä nyt.
Täällä saa puhua mistä vaan, pönttö.Älä nyt minua ala esittää pippapää kumminkaan, valheita ei kritisointia suinkaan että.
Siinä vaiheessa taisi olla vielä Sadie tuoreessa mielessä.Oletko sitä mieltä, että sillä oli ihan oikeasti Jere mielessä "sillä tapaa" jossain vaiheessa?
Taatusti on ollutOletko sitä mieltä, että sillä oli ihan oikeasti Jere mielessä "sillä tapaa" jossain vaiheessa?
Entäpä koko tämän vajaan kolmen vuoden aikana? Onko Bojanilla ollut oikeasti Jere mielessä muutoinkin kuin kaverina? Itse mietin sitä Tavastian keikalle rynnistämistä suoraan Lontoosta (oliko Lontoo) pian viisujen jälkeen. Oli kuitenkin Suomessa useamman päivän, vaikka Jerellä oli keikkoja. Miksi se tänne silloin tuli?Siinä vaiheessa taisi olla vielä Sadie tuoreessa mielessä.
Minä ainakin sit poistelen että.Täällä saa puhua mistä vaan, pönttö.
Eikös B vaan ole vähän tuollainen? Lensi kesken kiertueen Amerikkaan, heti Kyprokselta ja Suomesta Portugaliin, jne.Entäpä koko tämän vajaan kolmen vuoden aikana? Onko Bojanilla ollut oikeasti Jere mielessä muutoinkin kuin kaverina? Itse mietin sitä Tavastian keikalle rynnistämistä suoraan Lontoosta (oliko Lontoo) pian viisujen jälkeen. Oli kuitenkin Suomessa useamman päivän, vaikka Jerellä oli keikkoja. Miksi se tänne silloin tuli?
Ja kyllä tuolta ihan Kaksplussan keskusteluillekin säännöt löytyi, tarvittaessa tunnistetiedot luovutetaan poliisille.Minä ainakin sit poistelen että.
Silloin oli uran kannalta hyödyllistä tehdä kaikkensa sen eteen, että JO saisi niitä keikkoja muistakin maista kuin kotimaastaan, kun kerran ulkomaanvalloitus mielessä olivat viisuihinkin osallistuneet. Suomesta oli hyvä aloittaa ja ystävyys viisujen yleisöäänivoittajan kanssa oli tässä avuksi.Entäpä koko tämän vajaan kolmen vuoden aikana? Onko Bojanilla ollut oikeasti Jere mielessä muutoinkin kuin kaverina? Itse mietin sitä Tavastian keikalle rynnistämistä suoraan Lontoosta (oliko Lontoo) pian viisujen jälkeen. Oli kuitenkin Suomessa useamman päivän, vaikka Jerellä oli keikkoja. Miksi se tänne silloin tuli?
Tiedätkö mitä fanservice on?Mut tää on siis silleen vähän sheidiä ja outoa K&B:n osalta TAAS, että Bojan pisti, ettei someta lomaltaan. Mut sit tulee kuva yhteisestä jalkahoidosta käsi kädessä Jeren kanssaEttä ei se ainakaan yritä nyt niitä juoruja kumota, toihan sataa päinvastoin just siihen laariin, että ovat siellä kaksin salalomalla, vielä kun Kärtsäkin on etonnut!
![]()
Tiedätkö, mitä vainoharhaisuus on?Tiedätkö mitä fanservice on?![]()
No eivät ole millään yhteisellä lomalla edes olleet. Pari päivää sitten nähneet porukalla.En tajua, miksi täällä on ihmisten niin vaikea myöntää, että ovat oikeasti hyviä ystäviä niin kuin ovat molemmat lukemattomissa haastatteluissa kertoneet - viimeiseksi vielä viime syksynä, jolloin kertoivat suunnittelevansa yhteistä lomaakin vuoden alkuun. Nyt kun ovat todistetusti sillä yhteisellä lomalla olleet, keksitään ties mitä änkyröitä. Eikö se kerro oikeasti aika tärkestä ystävyyssuhteesta, että kavereiden kaveritkin alkavat seurata?
Kateus vie kalatkin vedestä.No ilmankos ton hyvinvointivalmentajan hiukset on tossa kunnossa, kun lihavassa kuvassa oma hiusten väri on tosi tumma ruskea, melkein musta.
Ei tietenkään ole mikään yhteinen homoloma.No eivät ole millään yhteisellä lomalla edes olleet. Pari päivää sitten nähneet porukalla.
Älä kadehdi sitten.Kateus vie kalatkin vedestä.
Kateus vie kalatkin vedestä.Ei tietenkään ole mikään yhteinen homoloma.
Noi mitään nuoria aikuisia oo ollut tavatessaan. Lähes 3-kymppisiä jo.Kylläpä vaatiikin suuria wnnustajanlahjoja, kun noin alle 5% nuoreina aikuisina solmituista liitoista kestää kunnes kuolema erottaa
Jos alle 30-vuotias ei ole nuori aikuinen, mikä se on? Keski-ikäinen?Noi mitään nuoria aikuisia oo ollut tavatessaan. Lähes 3-kymppisiä jo.
Niin, tarkoituksena yhdistää loma Bojanin kanssa.Äläpä horise. Olihan se tiedossa, et B ja Dz ja muut Joksut on Thaikkuihin menossa. Kyse ei siis ole K ja B yhteislomasta. Kärtsä on lomaillut omalla porukalla myös.