V
vierailija
Vieras
Niil on isot munat, ei ne lähe sun näkösiin.Ei mut sun kaverit olen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Niil on isot munat, ei ne lähe sun näkösiin.Ei mut sun kaverit olen.
Kyllä, koska olen kokoa extra small. Mut sun puolisoa sen varjo ei niin vaan peitäkään.Mun munan varjo peittää sut![]()
Jokaiselle oon tehnyt prismikset sun sohvalla.Niil on isot munat, ei ne lähe sun näkösiin.
Sä ootkin marsuKyllä, koska olen kokoa extra small. Mut sun puolisoa sen varjo ei niin vaan peitäkään.![]()
Mun muna peittää teidän molempien asunnot.Kyllä, koska olen kokoa extra small. Mut sun puolisoa sen varjo ei niin vaan peitäkään.![]()
Prismikset tehdään vihannesosastolla, pönttyli.Jokaiselle oon tehnyt prismikset sun sohvalla.
Annoin jo ohjeen aikaisemmin.Ceellä on niin paljon seuraajia(11,3), niin mun puhelimella ei ainakaan pysty nimen perusteella hakea yhtään ketään. Tulee teksti, että IG rajoittaa näytettävien seuraajien määrää. Joten miten ihmeessä näätte, että NM seurais häntä? Ceen omat seurattavat (701) kyllä näkyy, mutta tää kyseinen NM ei enää ainakaan siellä keiku.
Aikamoinen munaMun muna peittää teidän molempien asunnot.
Onko sun koti vihannesosasto.Prismikset tehdään vihannesosastolla, pönttyli.
Näkyy jos itse seuraa NM:ääCeellä on niin paljon seuraajia(11,3), niin mun puhelimella ei ainakaan pysty nimen perusteella hakea yhtään ketään. Tulee teksti, että IG rajoittaa näytettävien seuraajien määrää. Joten miten ihmeessä näätte, että NM seurais häntä? Ceen omat seurattavat (701) kyllä näkyy, mutta tää kyseinen NM ei enää ainakaan siellä keiku.
Kertaus. Haet hakukentästä nimelläCeellä on niin paljon seuraajia(11,3), niin mun puhelimella ei ainakaan pysty nimen perusteella hakea yhtään ketään. Tulee teksti, että IG rajoittaa näytettävien seuraajien määrää. Joten miten ihmeessä näätte, että NM seurais häntä? Ceen omat seurattavat (701) kyllä näkyy, mutta tää kyseinen NM ei enää ainakaan siellä keiku.
Voi olla jos haluatOnko sun koti vihannesosasto.![]()
Annatko uudestaan?Annoin jo ohjeen aikaisemmin.
Ei mun muna mahdu teille. Etkö ymmärrä, että se peittää sun asunnon.Aikamoinen munaTuutko meille?
Ei ole hakukenttää ainakaan mun instassa.Kertaus. Haet hakukentästä nimellä
Mä en anna kuin kerran, seuraavat panot muualta.Annatko uudestaan?
Näkee muutoinkin edellä selitettyNäkyy jos itse seuraa NM:ää
Meil on pesäpallokenttä vieressä!Ei mun muna mahdu teille. Etkö ymmärrä, että se peittää sun asunnon.
Niin käyttämällä hakukenttää jota ei sintin instassa ole?Näkee muutoinkin edellä selitetty
Mummo hyvä. Tuossa kohdassa K puhuu vain siitä, että kun elämä on niin hektistä, ettei voi oikein sopia mitään juttuja kavereiden tai perheen kanssa, kun aina tulee jotain suunnitelmien muutoksia.Merkitykseltään sanoi juuri noin, voit tarkistaa tästä kohdasta 56.12 alkaen. https://open.spotify.com/episode/0sY1bGLYMmowLixWlbEB2n
Niin käyttämällä hakukenttää jota ei sintin instassa ole?
Olen kokeillut useammalla tilillä. Siinä kohdassa missä kenttä yleensä on, näkyy vaan "Instagram restricts the visibility of follower lists for certain Meta Verified and business accounts."Sitten sulla on joku ongelma. Kyllä se siellä on.
Vähän tuosta eteenpäin sanoo, että elämä "vois olla enemmänkin ihanaa, mikä nyt on täydellistä ja mikä ei (duunit hienosti) arjessa on kaikenlaisia juttuja ja se kuuluu osittain tähän kaikkeen, pyritään siihen että ollaan onnelisia, mulla on toiveikas olo elämään liittyvistä asioista. " Miten saat tuosta mitään parisuhteeseen liittyvää ilmoitusta. Koko ajan on edellä puhunut kiireestä, levon tarpeesta ja omista huonoista elämäntavoista.Mummo hyvä. Tuossa kohdassa K puhuu vain siitä, että kun elämä on niin hektistä, ettei voi oikein sopia mitään juttuja kavereiden tai perheen kanssa, kun aina tulee jotain suunnitelmien muutoksia.
Shippimummo kääntää kaiken prisma-anaaliksi.Vähän tuosta eteenpäin sanoo, että elämä "vois olla enemmänkin ihanaa, mikä nyt on täydellistä ja mikä ei (duunit hienosti) arjessa on kaikenlaisia juttuja ja se kuuluu osittain tähän kaikkeen, pyritään siihen että ollaan onnelisia, mulla on toiveikas olo elämään liittyvistä asioista. " Miten saat tuosta mitään parisuhteeseen liittyvää ilmoitusta. Koko ajan on edellä puhunut kiireestä, levon tarpeesta ja omista huonoista elämäntavoista.
Mamman täytyy todellakin opetella kuullun ymmärtämistä. Se tarkoittaa sitä, että kuuntelet ja pyrit ymmärtämään, mitä sanotaan, etkä sotke siihen omia oletuksiasi.