Karvapillu "taviksella" on satakertaa hienompi kuin pakkoposliini

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kuinka moni on oikeasti kokonaan posliini? Itse käyn uimassa ja salilla usein ja en kyllä katsele tuheroita mutta esim saunassa istuessa monesti sattuu silmään kun jolu esim nousee lauteille. Ei ole kyllä posliinia sattunut eteen. Se että onko ajellut huulilta eli alhaalta on eri asia, eipä oo tullut kurkittua niskat kenossa. Ehkä ap on?
Itse ainakin ajelen huuulilta ja karvakolmioo parturoin milloin kolmioksi, milloin "kiilaksi", mutta kokonaan ei ole ollut halua/tarvetta ajella.
Mutta mielestäni on ihan jokaisen oma asia haluaako pitää siistit hiukset, pitkät/lyhyet tai haluaako siistiä alapäätään tai ei.

Mie oon koko posliini osa-aikaisesti. En siis aina jaksa höyläillä. Joten koko sänki kasvaa... mutta kun hankkiudun eroon,,,, hankkiudun karvoista kokonaisuutena.

Mulla mies sai pari vuotta sitten päähänsä, että mun pitää ajaa alapää ihan paljaaksi. Ja nykyään ajelen sen päivittäin, sänki kutittaa.
Itse haluisin antaa karvojen olla normaalit, mutta kun miehen sana on ainakin meillä se, joka määrää.
Ensimmäiset pari viikkoa oli tosi outo olo, kun aina se puska alapäässä oli, nykyään olen jo tottunut.

[QUOTE="Heidi";27117835]Mä pidän posliinia sen takia, kun mies ei tykkää nuolla, jos on karvoja.
Ainakin mulle kieli on se, josta saan tyydytyksen, normaali yhdyntä harvoin tuottaa orgasmia.[/QUOTE]

Niin koska sulla ei ole niitä karvoja ;). Itse saan aina orgasmin myös yhdynnässä ja kun kokeilin posliinia niin se hankasi ihan eri tavoin eikä tuntunut hyvältä. Siistitty on paras. Ja kokeile olla päällä ;).

[QUOTE="niina";27118498]Niin koska sulla ei ole niitä karvoja ;). Itse saan aina orgasmin myös yhdynnässä ja kun kokeilin posliinia niin se hankasi ihan eri tavoin eikä tuntunut hyvältä. Siistitty on paras. Ja kokeile olla päällä ;).[/QUOTE]

Minulla taas toisinpäin ja jäin koukkuun karvattomuuteen kun seksikin tuntuu paaaljon paremmalta ilman karvaa.

[QUOTE="Linda";27117755]
Itse haluisin antaa karvojen olla normaalit, mutta kun miehen sana on ainakin meillä se, joka määrää.
[/QUOTE]

Olisipa kiintoisaa tavata mies, joka luulisi voivansa sanoa viimeisen sanan alapääni karvoituksesta. Mistä lähtien nämä ovat asioita, joista puoliso saa päättää?

Olin jo ennen mieheni tapaamista silloin -95 tykännyt ajella kaiken karvoituksen joten mies ei ainakaan meillä ole asiasta päättänyt. On ihan hyväksynyt tyylini olaa karvaton kaulasta alaspäin. Laserkäsittelyt on tepsinyt ja eipä tuosta muutaman kerran vuodessa kosmetologilla sokeroinnista ole iso vaiva pitää ne muutamat haivenet kurissa.

:D

Ensinnäkin, mitä väliä, kun kyse tuskin on siitä miltä se näyttää.

Toiseksi, mitä väliä, kun ei sitä kaikkien tuijoteltavaksi ole tarkoitettukaan.

Just sillä se tuntuu olevan väliä mille se näyttää, ihmettelen kyllä kovasti mitä pikkupoikia sinne haarainväliin oikein hommataan tuusaamaan kun eivät kuulemma löydä klitorista jos on karvoja :D Luomu vittu on paras vittu, niin näöllisesti kuin tunnollisestikin.

[QUOTE="höh";27120935]Olisipa kiintoisaa tavata mies, joka luulisi voivansa sanoa viimeisen sanan alapääni karvoituksesta. Mistä lähtien nämä ovat asioita, joista puoliso saa päättää?[/QUOTE]

No piikupenikathan ne nuita kirjoittaa. Ei kannata ottaa todesta :)

En mie kyllä käsitä, mitä ihmettä kuuluu ja haittaa jonkun toisen ihmisen toosan karvaisuus/karvattomuus, jos ei itse tarvitse sen toosan kanssa sen lähempää kontaktia ottaa. Siis todellako jonkun mielenrauhaa järkyttää satunnaisen uimahallivastaantulijan römpsän karvatilanne???

Minä olen luomunaisen suuri ihailija.Jos vaimon kanssa ostamme seksilehden,minun täytyy kääntää sivua jos näen naisen ajeltuine alapäineen ja pahimmassa tapauksessa vielä tatuoituna,lävistettynä ja silikonilla pumpattuna.Kerta kaikkiaan kovinkin seisiö lopahtaa,niin minua kuvottavaa tämä nykynaisten ajelumuoti! Onneksi vaimollani on nätti karvakolmio ja ikääntynyt luonnollisesti! On muuten ärtsyn näköinen pelkät rintsikat päällään!Joskus vain katselen häntä ja runkkaan!

Tuo on mahtava näky, tumma tussu vaikka t-paidan alta. :)
Tai sitten se kun ohuiden alushousujen läpi paistaa pillukarvat.

Posliini on niin turn off ja todella yksinkertaisesti TYLSÄ. Ei kiihota koska siinä ei ole naiseutta.

[QUOTE="Pena";27729120]Minä olen luomunaisen suuri ihailija.Jos vaimon kanssa ostamme seksilehden,minun täytyy kääntää sivua jos näen naisen ajeltuine alapäineen ja pahimmassa tapauksessa vielä tatuoituna,lävistettynä ja silikonilla pumpattuna.Kerta kaikkiaan kovinkin seisiö lopahtaa,niin minua kuvottavaa tämä nykynaisten ajelumuoti! Onneksi vaimollani on nätti karvakolmio ja ikääntynyt luonnollisesti! On muuten ärtsyn näköinen pelkät rintsikat päällään!Joskus vain katselen häntä ja runkkaan![/QUOTE]

[QUOTE="höh";27120935]Olisipa kiintoisaa tavata mies, joka luulisi voivansa sanoa viimeisen sanan alapääni karvoituksesta. Mistä lähtien nämä ovat asioita, joista puoliso saa päättää?[/QUOTE]

Kyllä mun vaimo sano, ettei mitään partaa sitten kasvateta. Ja kunnioitan vaimoani niin paljon, että mielelläni toteutan päätöksensä.

[QUOTE="Pena";27729120]Minä olen luomunaisen suuri ihailija.Jos vaimon kanssa ostamme seksilehden,minun täytyy kääntää sivua jos näen naisen ajeltuine alapäineen ja pahimmassa tapauksessa vielä tatuoituna,lävistettynä ja silikonilla pumpattuna.Kerta kaikkiaan kovinkin seisiö lopahtaa,niin minua kuvottavaa tämä nykynaisten ajelumuoti! Onneksi vaimollani on nätti karvakolmio ja ikääntynyt luonnollisesti! On muuten ärtsyn näköinen pelkät rintsikat päällään!Joskus vain katselen häntä ja runkkaan![/QUOTE]

Tatuoinnit, lävistykset ja silikonit hyi saatana, mutta porslin rules!

Mä tykkään siitä kun mies nuolee mua. Mies taas tykkää nuolla pidempään kun karvat eivät kutita. Olen siis lähes aina posliini.

Ja ketään muuta tän asian ei pitäisi vaivata. -Tai jos vaivaa, niin ei oo meidän ongelmamme.

Mä tykkään siitä kun mies nuolee mua. Mies taas tykkää nuolla pidempään kun karvat eivät kutita. Olen siis lähes aina posliini.

Ja ketään muuta tän asian ei pitäisi vaivata. -Tai jos vaivaa, niin ei oo meidän ongelmamme.

Siteeraan itseäni yhä.

Pilden funktio ei tottavie ole näyttää joltain vaan olla nuoltavan herkullinen

Yhteistyössä