Karvapillu "taviksella" on satakertaa hienompi kuin pakkoposliini

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulle on ihan sama vaikka joku mulle täysin samantekevä vieras ihminen pitää mua naurettavana teiniwannabeenä kun mulla on posliini ja raskausarpia.

Mulle on tärkeää vain se että mulla on mukavampi olo ilman niitä karvoja ja mun miehen mielestä mua on mukavampi "käsitellä ja katsoa" ilman niitä karvoja.

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;25367577:
Sanotaanko nyt vaikka niin että jos olisi IHAN PAKKO nähdä esimerkiksi Tuksu tai Mervi Tapola ilman housuja niin kaikki mikä peittää on vaan plussaa.

Mikäköhän mahtaa muuten olla Tuksun tilanne? Voisko joku soittaa Artolle ja kysäistä? Kaiken muun se nainen kyllä onkin julkisuudessa kuuluttanut mutta miksei tätä tietoa..?

[QUOTE="tosimies";25367165]Väärin. Luonnollisen, mutta siistin näköinen on paras. Sänkistä posliinia on ikävä nuolla, posliini on sitä paitsi hikisempi.[/QUOTE]

Tälle linjalle minäkin lähtisin. Siistii sivuilta ja kohdista jotka helpottaa miehen visiittiä siellä.
Inhoan itse posliinia, se näyttää ihan lähikaupassa myytävältä irtosämpylältä.

• Tykkää
Reactions: Micosa
Tää on pakko olla saman aloittajan kirjoitus kuin tuo siiderivalashommakin. Molemmista samaa mieltä: Mitä väliä näillä asioilla on _ventovieraalle_ jopa niin, että tulee tänne vuodattamaan? Jos aloitus olisi muotoiltu vähän toisella tapaa, saataisiin tästä ihan kelpo keskustelun aihe tällekin viikolle.

Mulle on ihan sama vaikka joku mulle täysin samantekevä vieras ihminen pitää mua naurettavana teiniwannabeenä kun mulla on posliini ja raskausarpia.

Mulle on tärkeää vain se että mulla on mukavampi olo ilman niitä karvoja ja mun miehen mielestä mua on mukavampi "käsitellä ja katsoa" ilman niitä karvoja.

Mukavampi olo my ass! Sä vertaat siihen sänkivaiheeseen kuitenkin. Et kai tosissaas ole, että on niin tosi ihquu hieroa alapäätä metalliterällä tai happovaahdolla? Pitkä, kihara normaali alapääkarvoitus on pehmeä, ilmava ja täysin luonnollisen mukana. Jos sitä "inhoaa" niin kyse on todellakin vain omasta asennevammasta yläpäässä, ei mistään oikeasta fyyisestä ärsytyksestä.

Ajatus "minä olen ällö ja likainen luonnollisena" asuu liian syvässä kovin monissa...

[QUOTE="repa";25367652]Tälle linjalle minäkin lähtisin. Siistii sivuilta ja kohdista jotka helpottaa miehen visiittiä siellä.
Inhoan itse posliinia, se näyttää ihan lähikaupassa myytävältä irtosämpylältä.[/QUOTE]

Juuri näin! Olen AP ja mua kiinnosta toisten alapää vaan huvittaa se, että se Siwan kassalla hääräävä musta-punatukkainen siiderivalas nyppyisellä posliinipillullaan vissiin luulee olevansa kauniimpi kuin olisi hilltymmällä tukalla ja tavis alapäällä. Kenen aikuisen tukka näyttää riikinkukolta ja alapää kuivettuneelta jauhosämpylältä jonka välistä roikkuu pari siivua lauantaimakkaraa? No ei kenenkään luonnostaan eikä se todella ole kaunista.

[QUOTE="Vieras";25372165]Mukavampi olo my ass! Sä vertaat siihen sänkivaiheeseen kuitenkin. Et kai tosissaas ole, että on niin tosi ihquu hieroa alapäätä metalliterällä tai happovaahdolla? Pitkä, kihara normaali alapääkarvoitus on pehmeä, ilmava ja täysin luonnollisen mukana. Jos sitä "inhoaa" niin kyse on todellakin vain omasta asennevammasta yläpäässä, ei mistään oikeasta fyyisestä ärsytyksestä.

Ajatus "minä olen ällö ja likainen luonnollisena" asuu liian syvässä kovin monissa...[/QUOTE]

Okei, sä oot sä ja tykkäät siitä luonnollisesta. Mä oon mä ja tykkään siitä metalliterällä tai vastaavalla ajellusta. Eroa meissä on myös se että toinen meistä kunnioittaa toisen mielipidettä ja puhuu asiallisesti, toinen taas ei. :)

• Tykkää
Reactions: Anatolia
[QUOTE="Vieras";25372194]Juuri näin! Olen AP ja mua kiinnosta toisten alapää vaan huvittaa se, että se Siwan kassalla hääräävä musta-punatukkainen siiderivalas nyppyisellä posliinipillullaan vissiin luulee olevansa kauniimpi kuin olisi hilltymmällä tukalla ja tavis alapäällä. Kenen aikuisen tukka näyttää riikinkukolta ja alapää kuivettuneelta jauhosämpylältä jonka välistä roikkuu pari siivua lauantaimakkaraa? No ei kenenkään luonnostaan eikä se todella ole kaunista.[/QUOTE]
Mietitkö sinä siwan kassojen pilluja tai peräti käyt kyttäämässä niitä jossakin? Hae kuule vaan niitä roiskeläppiä ja lähde pervojuntti aina äkkiä helvettiin sieltä kaupasta.

Voi luoja mitä keskustelua! mitä ihmettä muiden alapäät aapeetä tai muita fanaatikkoja kiinnostaa? jokainen pitää oman tuheronsa ihan sellaisena, mistä itse tykkää. Sitäpaitsi ei ne uikkarin välistä tursuvat kiharatkaan uimahallissa niin esteettisiä ole jos ei paljaskaan alapää...Ihan maku-ja yksityisasia miten karvansa pitää:D

Anteeks vaan, mutta teetkö sä kaikki posliini-vastaiset keskustelut? Onka sun mahdotonta ite ajaa posliiniks (liian iso maha eessä tai jotain) ja sit katkerana tilität täällä, kuinka on rumaa kun ajaa karvat pois? Mitä muiden karvat sua ees liikuttaa? Miten se suhun vaikuttaa, että mä ajan joka kerta siuhkussa käydessäni karvat pois tai että naapurin irmeli antaa majavansa kasvaa?

mun on pakko osallistua keskusteluun.
a) mulle ei edes kasva mitään pitkää kiharaa reuhkaa
b) jos mulla on ajelematon alapää niin se näyttää sellaiselta kaks karvaa ristissä... ob paljon nätimpi posliinina tai pienellä "kiitoradalla"
c) tunnen oman oloni hygieenisemmäksi kun olen ajellut
d) sinänsä ei kiinnosta millaista reuhkaa kukakin jalkovälissään kantaa mutta kyllä välillä ihmetyttää että miksei sen vertaa voi siistiä että karvat pysyisivät uima-asun sisällä, vastenmielisen näköistä

[QUOTE="vieras";25372536]d) sinänsä ei kiinnosta millaista reuhkaa kukakin jalkovälissään kantaa mutta kyllä välillä ihmetyttää että miksei sen vertaa voi siistiä että karvat pysyisivät uima-asun sisällä, vastenmielisen näköistä[/QUOTE]

No tuollaisia ei aikuisten oikeasti näe juuri koskaan, jos lukuun ei ota jotain 80v mummoja.
Sen sijaan useammin näkee ruokkottomaksi raakattuja wannabe teini lerpsuttimia. Vähän kumma täysposliiniksi ajavien näköjään ymmärtää, että kun sen toosan vetää kokonaan klaniksi niin ulkosynnyttimet on aivan tyrkyllä kaikille paikallaa oleville. Siveys missä?

[QUOTE="Vieras";25372562]No tuollaisia ei aikuisten oikeasti näe juuri koskaan, jos lukuun ei ota jotain 80v mummoja.
Sen sijaan useammin näkee ruokkottomaksi raakattuja wannabe teini lerpsuttimia. Vähän kumma täysposliiniksi ajavien näköjään ymmärtää, että kun sen toosan vetää kokonaan klaniksi niin ulkosynnyttimet on aivan tyrkyllä kaikille paikallaa oleville. Siveys missä?[/QUOTE]

Ei mulla ole. Eli mä olenkin onneksi edes siveä teiniwannabee kun mikään ei "lerpsuta". :)

minulle tän tyyppisistä avauksista tulee vain mieleen, että aloittaja on itse "Siwan kassalla hääräävä musta-punatukkainen siiderivalas nyppyisellä posliinipillullaan" ja hakee tällasilla avauksilla jonkinlaista tukea sille, että hän on kuitenkin ihan ok.
sillä tietäähän sen jokainen, että ketjusta tulee "puolusteleva" ( ei ehkä paras sana, mutta kuitenkin )
voip olla ihan että olen väärässäkin, mitäpä siitä sitten :)

minulle tän tyyppisistä avauksista tulee vain mieleen, että aloittaja on itse "Siwan kassalla hääräävä musta-punatukkainen siiderivalas nyppyisellä posliinipillullaan" ja hakee tällasilla avauksilla jonkinlaista tukea sille, että hän on kuitenkin ihan ok.
sillä tietäähän sen jokainen, että ketjusta tulee "puolusteleva" ( ei ehkä paras sana, mutta kuitenkin )
:laugh:

[QUOTE="Vieras";25372562]No tuollaisia ei aikuisten oikeasti näe juuri koskaan, jos lukuun ei ota jotain 80v mummoja.
Sen sijaan useammin näkee ruokkottomaksi raakattuja wannabe teini lerpsuttimia. Vähän kumma täysposliiniksi ajavien näköjään ymmärtää, että kun sen toosan vetää kokonaan klaniksi niin ulkosynnyttimet on aivan tyrkyllä kaikille paikallaa oleville. Siveys missä?[/QUOTE]
Siis ihan todellako kuljet uimahallissa pää toisten jalkovälissä? Yleensä katse pysyy alastomien ihmisten kohdalla lähinnä kasvoissa.

[QUOTE="vieras";25372760]Siis ihan todellako kuljet uimahallissa pää toisten jalkovälissä? Yleensä katse pysyy alastomien ihmisten kohdalla lähinnä kasvoissa.[/QUOTE]
Mutta oikeasti, jos sinulla on jotakin neurologisia tai psykiatrisia ongelmia, niin harrasta mieluummin vaikka sauvakävelyä.

Tässähän myö voidaan laittaa toosat järjestykseen :D Ekaan jonoon voi mennä ne joiden karvat on kun Hynysen tukka, tai Tommi Läntisen jos olet punapää. Tokaan jonoon ne leidit joiden puska muistuttaa Anita Hirvosen kampausta.. Kolmanteen jonoon menee siistityt tavarat, viivotin käteen, yli 3 cm pitkiä karvoja ei tänne.

Neljännessä jonossa on rumat posliinit..
Jos et arpisen ja löllön mahasi takia näe oletko posliini mutta muistelet olevasi niin kipitä tänne. Viimesenä timmit posliinit. Jos olet koko emäntä täynnä niin tiukkaa lihasta että kroppa soi niin tähän sitten.

Sitten kun ootte kiltisti jonossa niin järjestetään Miss kaunein tavara 2012 kisat :xmas:

• Tykkää
Reactions: Micosa
Alkuperäinen kirjoittaja Miä;25372816:
Tässähän myö voidaan laittaa toosat järjestykseen :D Ekaan jonoon voi mennä ne joiden karvat on kun Hynysen tukka, tai Tommi Läntisen jos olet punapää. Tokaan jonoon ne leidit joiden puska muistuttaa Anita Hirvosen kampausta.. Kolmanteen jonoon menee siistityt tavarat, viivotin käteen, yli 3 cm pitkiä karvoja ei tänne.

Neljännessä jonossa on rumat posliinit..
Jos et arpisen ja löllön mahasi takia näe oletko posliini mutta muistelet olevasi niin kipitä tänne. Viimesenä timmit posliinit. Jos olet koko emäntä täynnä niin tiukkaa lihasta että kroppa soi niin tähän sitten.

Sitten kun ootte kiltisti jonossa niin järjestetään Miss kaunein tavara 2012 kisat :xmas:
:laugh:

Niin tai puolusteleva tulee siitä kun posliinin kannattajat kaiken maailman tekosyillä perustelevat luonnollista puskaa kauniimpaa tai hygienisempaa oloaan. Pahalta se toki tuntuu, jos syvällisesti joutuu ajattelemaan että olenko aidosti tehnyt oikean ja oman ratkaisun. :) Maailma on mennyt siihen malliin, että normaali, hivenen epävarma, nainen ei kehtaa ystäviensä kanssa mennä edes saunaan karvaisena. Joutuu vielä ilkeiden kommenttien alaiseksi kaikessa saastaisuudessan.

Niin tai puolusteleva tulee siitä kun posliinin kannattajat kaiken maailman tekosyillä perustelevat luonnollista puskaa kauniimpaa tai hygienisempaa oloaan. Pahalta se toki tuntuu, jos syvällisesti joutuu ajattelemaan että olenko aidosti tehnyt oikean ja oman ratkaisun. :) Maailma on mennyt siihen malliin, että normaali, hivenen epävarma, nainen ei kehtaa ystäviensä kanssa mennä edes saunaan karvaisena. Joutuu vielä ilkeiden kommenttien alaiseksi kaikessa saastaisuudessan.

OMG!!!! Kuinka voi toisten tavarat olla jo oikein elämäntehtävä joillekin! *huutonauru*

Yhteistyössä