Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;25367577:Sanotaanko nyt vaikka niin että jos olisi IHAN PAKKO nähdä esimerkiksi Tuksu tai Mervi Tapola ilman housuja niin kaikki mikä peittää on vaan plussaa.
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;25367577:Sanotaanko nyt vaikka niin että jos olisi IHAN PAKKO nähdä esimerkiksi Tuksu tai Mervi Tapola ilman housuja niin kaikki mikä peittää on vaan plussaa.
Mulle on ihan sama vaikka joku mulle täysin samantekevä vieras ihminen pitää mua naurettavana teiniwannabeenä kun mulla on posliini ja raskausarpia.
Mulle on tärkeää vain se että mulla on mukavampi olo ilman niitä karvoja ja mun miehen mielestä mua on mukavampi "käsitellä ja katsoa" ilman niitä karvoja.
minulle tän tyyppisistä avauksista tulee vain mieleen, että aloittaja on itse "Siwan kassalla hääräävä musta-punatukkainen siiderivalas nyppyisellä posliinipillullaan" ja hakee tällasilla avauksilla jonkinlaista tukea sille, että hän on kuitenkin ihan ok.
sillä tietäähän sen jokainen, että ketjusta tulee "puolusteleva" ( ei ehkä paras sana, mutta kuitenkin )
voip olla ihan että olen väärässäkin, mitäpä siitä sitten![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Miä;25372816:Tässähän myö voidaan laittaa toosat järjestykseenEkaan jonoon voi mennä ne joiden karvat on kun Hynysen tukka, tai Tommi Läntisen jos olet punapää. Tokaan jonoon ne leidit joiden puska muistuttaa Anita Hirvosen kampausta.. Kolmanteen jonoon menee siistityt tavarat, viivotin käteen, yli 3 cm pitkiä karvoja ei tänne.
Neljännessä jonossa on rumat posliinit..
Jos et arpisen ja löllön mahasi takia näe oletko posliini mutta muistelet olevasi niin kipitä tänne. Viimesenä timmit posliinit. Jos olet koko emäntä täynnä niin tiukkaa lihasta että kroppa soi niin tähän sitten.
Sitten kun ootte kiltisti jonossa niin järjestetään Miss kaunein tavara 2012 kisat :xmas:
minulle tän tyyppisistä avauksista tulee vain mieleen, että aloittaja on itse "Siwan kassalla hääräävä musta-punatukkainen siiderivalas nyppyisellä posliinipillullaan" ja hakee tällasilla avauksilla jonkinlaista tukea sille, että hän on kuitenkin ihan ok.
sillä tietäähän sen jokainen, että ketjusta tulee "puolusteleva" ( ei ehkä paras sana, mutta kuitenkin )
voip olla ihan että olen väärässäkin, mitäpä siitä sitten![]()
*kahvit näppikselle*Pahalta se toki tuntuu, jos syvällisesti joutuu ajattelemaan että olenko aidosti tehnyt oikean ja oman ratkaisun.
Niin tai puolusteleva tulee siitä kun posliinin kannattajat kaiken maailman tekosyillä perustelevat luonnollista puskaa kauniimpaa tai hygienisempaa oloaan. Pahalta se toki tuntuu, jos syvällisesti joutuu ajattelemaan että olenko aidosti tehnyt oikean ja oman ratkaisun.Maailma on mennyt siihen malliin, että normaali, hivenen epävarma, nainen ei kehtaa ystäviensä kanssa mennä edes saunaan karvaisena. Joutuu vielä ilkeiden kommenttien alaiseksi kaikessa saastaisuudessan.