K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin, sulle ehkä. Minulle ei ole naisena ollut koskaan, koska tiedän arvoni.
Sun ajatusmaailmasi on muutenkin tosi outo ja itsekeskeinen. Kyse ei ole minusta, vaan siitä, etten ylipäätään siedä naisvihaa ja naisten arvostelua sukupuolensa takia, en siedä myöskään kenenkään ulkonäon arvostelua. Erityisen paljon inhoan anononyymiä huutelua julkisella palstalla.

Ahaa, millä perusteella, onko joku todiste siis ilmaantunut Juren olemisesta Thaimaassa esimerkiksi eli miksi uskoisin slovenialaisen stalkkerifanin tietoja oikeiksi, sen paremmin kuin tän ketjunkaan stalkkereiden, joiden juttuja täällä oiottu säännöllisesti. Joten mikä olikaan se minulta puuttuva tieto?

Vastasit Nacen soittoon liittyvään viestiin, pöhelö

Huomattu on.

Kyllä. On huomattu, että nää mammat on erikoislaatuisia tapauksia. Eivät he tajua, että hyväksymällä naisvihamielisen puheen ja osallistumalla siihen, he normalisoi tätä ja eristää itsensä johonkin vihamieliselle saarekkeelle. Jännä, että fiksut miehetkin tämän tajuaa. Ehkä tää sisäistetty naisviha johtuukin ihan siitä, et on itse joutunut kymmenet vuodet sen kohteeksi ja sitten omasta naisvihasta on tullut selviytymiskeino. Sääliksi käy.

Kyllä. On huomattu, että nää mammat on erikoislaatuisia tapauksia. Eivät he tajua, että hyväksymällä naisvihamielisen puheen ja osallistumalla siihen, he normalisoi tätä ja eristää itsensä johonkin vihamieliselle saarekkeelle. Jännä, että fiksut miehetkin tämän tajuaa. Ehkä tää sisäistetty naisviha johtuukin ihan siitä, et on itse joutunut kymmenet vuodet sen kohteeksi ja sitten omasta naisvihasta on tullut selviytymiskeino. Sääliksi käy.
Opettele lukemaan.

Oot varmasti yliopistossa, etkö olekin. Siellä oli just tota solkotusta ainakin valtsikan laitoksella

Yhteistyössä