Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kiteytit asian hyvin. En itsekään ymmärrä miten ihmiset tässä maailmassa lisääntyy ilman mitään tämmösiä hoitoja. Ja jotkut ihan vaan melkeinpä sormia napsauttamallaPahoittelut negan saaneilleNäitä ja muita ryhmiä lukiessa tuntuu että mitä järkeä edes yrittää kun tuntuu että tämä on ihan mahdotonta. Ystäväni sanoi että ei käsitä enää miten kukaan ylipäätään koskaan voi tulla raskaaksi, kun näitä juttuja kuuntelee ja oppii miten monta asiaa voi mennä pieleen.
Letrozol-kuuri loppuu huomisen jälkeen ja perjantaina on ultra. On vähän aikainen, mutta ma saattaisi olla liian myöhään. Tosin Letroilla ovis tuli kerran vasta kp 16. Lähinnä jännittää, kasvaako limakalvo riittävästi. Olen kyllä tänään ollut tosi virkeä. Joko estrogeenitaso kohoaa tai sitten taas kerran tsemppaan itseni hoitoihin. Jos limakalvo paksuuntuu riittävästi, niin ovulaation ajankohdasta riippuen siirto on varmaan joko 13.2. tai 16.2. alkavalla viikolla.Mä lopetin testailut alustavasti Dpo 11 aamuun. Säästää muutaman euron testikustannuksia ja tuskin siinä ehtii mitään turhia toiveita nousta ennen verikoepäivää jos menkkajomot alkaa jo joskus tyyliin huomenna, kuten yleensä on ollut tapana.
Nyt kun kehitän ajatusta eteenpäin tajuan, että en mä mitään kotitestejä edes tarttisi enää. Sitten kun Ovitrellehaamu viimein häipyy alkaa jo tuntea miten kierto lähestyy loppuaan.
Mites onko mitään uusia projekteja lähdössä tällä viikolla käyntiin? Mikä @Annika88 aikataulu onkaan?