V
vierailija
Vieras
Miksi muuttus?Muuttuukohan Kärtsä nyt kovanaamaksi kanssa![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Miksi muuttus?Muuttuukohan Kärtsä nyt kovanaamaksi kanssa![]()
Mieslapset tiedetään. Esko S sanoi muuten podcastissa että sen piti huolehtia ett Pöyhänen nukkuu autossa paluumatkalla ja onneks ei tarvinnu sentään imettää.![]()
No eihän toi oikein vakuuttavalta näytä, löytyy kuitenkin personal trainerin ja fitness 1 tason fitnessvalmentajan koulutukset näin pikaisella googlaamisella.Mutta ei myy PT-valmennusta vaan kokonaisvaltaista hyvinvointia. Joten miksi pitäisi näyttää PT:ltä?
Joo, ihme raivokas ja nenäkäs vaihe taas meneillään.Sehä itkee tuolla, miten on taas väärinymmärretty. Ei seurais ja cancelois muuten, mutta kun kyseessä Joksut![]()
Tuskin käy. Tää oli vaan yksi lavajuttu, jonka jotkut on ottaneet kirjaimellisesti.Siis käykö Käärijän äiti siivoamassa Käärijän kotia?En kyllä yhtään ihmettele että näin tapahtuu. Kun Käärijä on itse sanonut olevan laiska huolehtimaan itsestään.
Mieslapset tiedetään. Esko S sanoi muuten podcastissa että sen piti huolehtia ett Pöyhänen nukkuu autossa paluumatkalla ja onneks ei tarvinnu sentään imettää.![]()
Minä uskon, ei oo osannut ees hampaitaan hoitaa ennen.Tuskin käy. Tää oli vaan yksi lavajuttu, jonka jotkut on ottaneet kirjaimellisesti.
No ei varmasti, kun tossari taitaa olla.Sekö sama käy täälläkin misogynoimassa
Voi luoja sun kanssa.No se ei pystynyt ylläpitämään niitä hoikempia mittojaan niin täytyy tyytyä paksuihin reisiin ja peffaan, mitat on laittanut nähtäville ihan.
Faktoja ihan.Voi luoja sun kanssa.
Naisia on täysin ok kritisoida, siinä ei ole mitään. Vain heikko nainen alkaa nyyhkyttää siitä.Sekö sama käy täälläkin misogynoimassa
On fitnessvalmentaja ja auktorisoitu PT. Ottakaapa itse selvää.Turha yrittää, ei näillä mummoilla ole medialukutaitoa.
Minä uskon, ei oo osannut ees hampaitaan hoitaa ennen.
Enpä usko, että Esko käyttää mieslapsi-nimitystä.Valitukset -> UC
Minä en oo lihava itse siis niin taisin puhella hölmöjä. Tai ainakin suuttui ja poisti keskustelun.Ai vieläkin lihavampi?
Onks sun mielestä sellanen sit kaveri joka pitää laittaa tuutimaan ja miltei imettää oikea Uroiden Uros?Enpä usko, että Esko käyttää mieslapsi-nimitystä.
Kysymys sulle: Mikä sua vaivaa?Onks sun mielestä sellanen sit kaveri joka pitää laittaa tuutimaan ja miltei imettää oikea Uroiden Uros?![]()
Todennäköisesti jonkunasteinen aivomätä.Kysymys sulle: Mikä sua vaivaa?
Niin että eikö sellainen juuri ole "mieslapsi"Kysymys sulle: Mikä sua vaivaa?
Mä imetän mielelläni uroiden uroonOnks sun mielestä sellanen sit kaveri joka pitää laittaa tuutimaan ja miltei imettää oikea Uroiden Uros?![]()
Ai sua tissistä? EIKös siitä on piirroskinMä imetän mielelläni uroiden uroonSaa purastakin.
Tommoset K:n tapaiset tarvitsee huolehtivan ja hellän Miehen![]()
En ole Ritva, mutta mielelläni lätkäsen tissillä alffojen alffaa ja puristan sen tissien väliin. Saa imeä.Ai sua tissistä? EIKös siitä on piirroskin