K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ai, siellä on Rukan.Villa Lunassa katseltu läpi yön telkasta NHL otteluita ja asiantuntija esitelly torjuntoja lattioilla ja joku painellu glögipäissään siellä menemään! Asiallista! (Lähde: UC Podcast)

Veetuttaa tää kylmyys ja sit myös oma laiskuus, täytyis alkaa sijoittaa kaikkia treenejä varmaan enempi aamulle ja päivälle, mökillä pitää vissiin laittaa joku hiton pilkkihaalari lenkille et tarkenee.

Se on mitä parasosiaalinen ihminen haluaa kuulla. En itse ota kantaa, mikä on tilanne, koska ei edes koskaan ole sanonut olevansa parisuhteessa. Päänsisäinen maailma on mielenkiintoinen, kun se kääntää kaiken oman mielen mukaiseksi: Nyt se sano eri tavalla, ääni oli erilainen, nyt varmasti puhuu parisuhdestatuksestaan lavalla.
On sanonut, että parisuhdeasiat on kunnossa. Kovasti tunnut ottavan kantaa asioihin parasosiaalisena ihmisenä ja käännät kaiken oman mielesi mukaiseksi. Totuushan on, että ilkeät, pahaa puhuvat ihmiset eivät itse välttämättä tajua huonoa käytöstään. Mieti sitä!

On sanonut, että parisuhdeasiat on kunnossa. Kovasti tunnut ottavan kantaa asioihin parasosiaalisena ihmisenä ja käännät kaiken oman mielesi mukaiseksi. Totuushan on, että ilkeät, pahaa puhuvat ihmiset eivät itse välttämättä tajua huonoa käytöstään. Mieti sitä!
Eihän ole sanonut, kun koko asiaa ei ole tuonut edes esiin silloin ku tälläinen tilanne oli.

Ei ole koskaan sanonut. On jossain haastattelussa sanonut, että kotiasiat kunnossa, mutta koskaan ei ole esiintyessään sanonut mitään tuollaista. Koita edes selvittää asiat ennen kuin yrität jotain argumentoida.

Yhteistyössä