V
vierailija
Vieras
Aika harvoin.Miks miehillä on monesti luonnostaan pitkät, tuuheat ja tummat ripset ja kauniisti kaartuvat täyteläiset huulet?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Aika harvoin.Miks miehillä on monesti luonnostaan pitkät, tuuheat ja tummat ripset ja kauniisti kaartuvat täyteläiset huulet?
Useinpas, ei ehkä sinun piireissäsi.Aika harvoin.
Pysy aina pikkuveljenä ja herkkuna, älä koskaan miehisty, ei kiimamummo lisää Käärijöitä halua.Oisinpa vähän nuorempi niin söisin the pikkuveljen suihini.
Mihin musavideoon?Jaahas, fani päässyt mukaan uuteen musavideoon
Mihin musavideoon?
Juu ei kiimamummo haluaa blondeja PöyhösjunnujaPysy aina pikkuveljenä ja herkkuna, älä koskaan miehisty, ei kiimamummo lisää Käärijöitä halua.
No ei kyllä mitään, omiaan sekoilevat.Mitä K on kuittaillut jodelissa?
Joku on päätellyt, että tuo allaspostaus Behmin ja Alessandran 'kanssa' on kuitti erospekuilulle Jodelissa. Kuin joku teki sinne aloituksen siitå "No woman no cry" biisistä.Mitä K on kuittaillut jodelissa?
En minä kyllä käsittänyt sitä kirjoitusta noin.Joku on päätellyt, että tuo allaspostaus Behmin ja Alessandran 'kanssa' on kuitti erospekuilulle Jodelissa. Kuin joku teki sinne aloituksen siitå "No woman no cry" biisistä.
Joku tosin oli kyllä postannut sinne aidon videon, että K todellakin selailee Jodelia. (Haastistauolla)
Paitsi se on nyt tässä vähän huonompi homma, jos nämä M:koon farkut rupee tuleen isoiksi. Yleensähän minulla on pysynyt toi M, vaikka kuinka pienessä painossa, nykyään enemmän kävelyä tai juoksua seköhän tekee.Jee, oon laihtunut jo kaksi kiloa joulusta, sitä vaan ihmettelen miks oli aiemmin se ihmeen parin kuukauden stoppi, kun ei liikahtanut mihinkään.
Siis lähinnä rahallisesti, muuten oon kyllä iloinen tosta jalkojenkin kaventumisesta, S koon housuja vaan ei niin monia kaapissa.Paitsi se on nyt tässä vähän huonompi homma, jos nämä M:koon farkut rupee tuleen isoiksi. Yleensähän minulla on pysynyt toi M, vaikka kuinka pienessä painossa, nykyään enemmän kävelyä tai juoksua seköhän tekee.
Kuka Käärijän saa lopulta omakseen?
Mun kakka haisee sellaselta olutkakalta, vaikka en ole juonut olutta pariin viikkoon. Mistä voisi johtua?
Syöt väärin.Mun kakka haisee sellaselta olutkakalta, vaikka en ole juonut olutta pariin viikkoon. Mistä voisi johtua?
Kuka Käärijän saa lopulta omakseen?
Etkä osaa ees kirjoittaa sitä oikein...Dzeijla
Etkä osaa ees kirjoittaa sitä oikein...
Kiinnostaa kyllä. Hän on ihan oma ihmisensä eikä mikään "hoito".Ei ketään kiinnosta. B:n hoito kuitenkin.
Kiinnostaa kyllä. Hän on ihan oma ihmisensä eikä mikään "hoito".
Vaihdevuodet, hormonitoiminta muuttuu ja päärynävartalo muuttuu omenaksi.Paitsi se on nyt tässä vähän huonompi homma, jos nämä M:koon farkut rupee tuleen isoiksi. Yleensähän minulla on pysynyt toi M, vaikka kuinka pienessä painossa, nykyään enemmän kävelyä tai juoksua seköhän tekee.