V
vierailija
Vieras
Pitääkö hotellin nurkan olla vedessä kiiinni vai sallitaanko kuinka suuri välimatka?Kyllä sen ihan rannalla pitää olla.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Pitääkö hotellin nurkan olla vedessä kiiinni vai sallitaanko kuinka suuri välimatka?Kyllä sen ihan rannalla pitää olla.
En lähe tollaiseen roskamaahan todellakaan, plus en ole mies, saat etsiä ne äijäsi jostakin muualta ihan.Kyllä se kekätossarikin aidon rakkauden edessä sinne taipuu lähtemään.
90 kcal/pulloKuinkas ollakaan, juomapullot molemmilla samaa sorttia (Smirnoff Acai Berry)
Johan nyt sattui.
Se on sama pullo. Huomaa tuosta pikku naarmusta etiketissä.Kuinkas ollakaan, juomapullot molemmilla samaa sorttia (Smirnoff Acai Berry)
Johan nyt sattui.
Juomakassien kantelu ja pullojen heiluttelu käy käsitreenistä?K on ruvennut treenaan, samaa kaveriporukkaa sitten.
Mut jos haluun sutEn lähe tollaiseen roskamaahan todellakaan, plus en ole mies, saat etsiä ne äijäsi jostakin muualta ihan.
Salli mun nauraa.No ole ihan vapaasti, minä olen nätti ja hoikka nainen että.
Kun en ole mies, koita jo tajuta pölö.Mut jos haluun sut![]()
Kuhan pönttö on rannassa kiinni.Pitääkö hotellin nurkan olla vedessä kiiinni vai sallitaanko kuinka suuri välimatka?
No jos et sä seuraa sitä niin ei näyEipä näy Seikun tykkäystä ?
Vaati sittrn megabeibecoachingin, että saatiin läskit liikekannalle. Mikä pyykkilauta sieltä vielä kuoriutuukaan kevääksi?!?90 kcal/pullo
Kuinka pönttö olet?No jos et sä seuraa sitä niin ei näy
Pistetään sun läskit lätisemään yhteisellä rakkauslomalla.Kun en ole mies, koita jo tajuta pölö.
Kateus vie kalatkin vedestä.Salli mun nauraa.
Ei kateus. Totuus.Kateus vie kalatkin vedestä.
Jaa et Jekku on Thaikuissa uuden naisensa kanssa? Eiköhän.Tietääköhän NM näistä uusista kuvioista
Sillä lomalla syödään vaan munaa.Pistetään sun läskit lätisemään yhteisellä rakkauslomalla.
Miten joku vieläkin luulee et täällä ois miehiä? Ei oo ees homoja.
Miten joku vieläkin luulee et täällä ois miehiä? Ei oo ees homoja.
Kekätossari on mies eli on miehiä niinMiten joku vieläkin luulee et täällä ois miehiä? Ei oo ees homoja.