Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Käsität kaikki asiat päin helkkaria. Miten selviät, kun avustajasi on vapaalla tai yöpuulla?tonttu tuppuraisen mukaan siis on ihan jees että remareissa simputetaan avustajia koska kaikki muutkin tekee niin
edes intissä ei saa enää simputtaa
Naurattaisi mutta valitettavasti tämä on totta.Silloin kun demarin käsi ei ole sinun taskussasi, se on avustajan perseellä.
Demarille kaikki tavara on yhteistä.Silloin kun demarin käsi ei ole sinun taskussasi, se on avustajan perseellä.
eukko tiesi että ei pysty näppejään erossa avustajasta jos se ei oo lähisukulainen?Nyt ymmärrän paremmin demarien tyrmistyksen kun Juuso palkkasi avustajaksi oman poikansa. Luulevat muidenkin käyttäytyvän kuten demarit.
Villi veikkaus, että hän vain työllisti joutilaan poikansa.eukko tiesi että ei pysty näppejään erossa avustajasta jos se ei oo lähisukulainen?
Miten on sattunutkin sinulle esimiehiksi pelkkiä chubby chasereita joita on vain 0,5% miehistä. Todennäköisesti olet kuvitellut tapaukset harhaisessa mielessäsi.Kyse on kaikista puolueista. Avustajien nimittäminen eduskunnassa on sekava vyyhti. Jotkut nimittävät avustajat itse, kanslian kautta ja oliko vielä muitakin vaihtoehtoja. Asioita on painettu villaisella ja jätetty ilmoittamatta. Hirveää kuvitella miten ahdistavaa on mennä työpaikkaan, jossa on tukalat oltavat.
Mieleeni nousee iljettäviä muistoja menneiltä työvuosilta. Luulin, että nettipalstoilla saan olla rauhassa. Katin kontit. Olen saanut tällä muka sivistyneellä palstalla riesakseni monta pervoa ja sekopäistä häirikköä.
Harhainen. Osuvaa juuri tuon tyypin kohallaMiten on sattunutkin sinulle esimiehiksi pelkkiä chubby chasereita joita on vain 0,5% miehistä. Todennäköisesti olet kuvitellut tapaukset harhaisessa mielessäsi.
Sinä oletkin ollut vain suorittavissa duuneissa teurastamon lajitteluhihnoilla.Harhainen. Osuvaa juuri tuon tyypin kohalla![]()
Miten on sattunutkin sinulle esimiehiksi pelkkiä chubby chasereita joita on vain 0,5% miehistä. Todennäköisesti olet kuvitellut tapaukset harhaisessa mielessäsi.
MAGA-Rummo-jankkaajalla on ilmiselvästi kaikkien sairauksiensa lisäksi myös syömishäiriö. Hän jankuttaa jatkuvasti harmaiden mielessään kuvitelmista paino-ongelmista.Chubby chaser
![]()
MAGA-Rummo-jankkaajalla on ilmiselvästi kaikkien sairauksiensa lisäksi myös syömishäiriö. Hän jankuttaa jatkuvasti harmaiden mielessään kuvitelmista paino-ongelmista.
Minulla ei ole mitään ylipainoisia henkilöitä vastaan. Kaikki iholleni pyrkineet miehet ovat olleet normaalipainoisia, erittäin menestyneitä miehiä, joista osa avioliitossa.
Tuskin olen ainut näyttävä ja normaalipainoinen nainen, jolle ulkonäöstään on ollut vain riesaa työelämässä ja vapaa-ajalla.
Kävelin tänään ostoskassiani kantaen kadulla myssy silmilläni. Joku mies toivotti minulle hyvää aamua, päivää ja iltapäivää. En jäänyt kuuntelemaan ritirampsua loppuun.
Olin vain iloinen, että toppatakkini vetoketju oli tiukasti kiinni enkä taas saanut kommentia tisseistäni. Voi olla, että mies puhui tutulleen puhelimessa.
Jätän asian MRJ:n ratkaistavaksi. Hän ikinuorena teininä tietää asiani paremmin kuin minä itse.
Kaikki ovat nähneet kuvasi. Olet tanakka tantta, jolla on harvinaisen huono kehonkuva.
Olet yli 50 kilon päässä normaali painosta. Todellisuudentajusi on ilmeisesti vakavasti häiriintynyt.MAGA-Rummo-jankkaajalla on ilmiselvästi kaikkien sairauksiensa lisäksi myös syömishäiriö. Hän jankuttaa jatkuvasti harmaiden mielessään kuvitelmista paino-ongelmista.
Minulla ei ole mitään ylipainoisia henkilöitä vastaan. Kaikki iholleni pyrkineet miehet ovat olleet normaalipainoisia, erittäin menestyneitä miehiä, joista osa avioliitossa.
Tuskin olen ainut näyttävä ja normaalipainoinen nainen, jolle ulkonäöstään on ollut vain riesaa työelämässä ja vapaa-ajalla.
Kävelin tänään ostoskassiani kantaen kadulla myssy silmilläni. Joku mies toivotti minulle hyvää aamua, päivää ja iltapäivää. En jäänyt kuuntelemaan ritirampsua loppuun.
Olin vain iloinen, että toppatakkini vetoketju oli tiukasti kiinni enkä taas saanut kommentia tisseistäni. Voi olla, että mies puhui tutulleen puhelimessa.
Jätän asian MRJ:n ratkaistavaksi. Hän ikinuorena teininä tietää asiani paremmin kuin minä itse.