V
vierailija
Vieras
Aaaah, onko niin, että Kärtsältä jää väliin pipolätkä tänä vuonna Bojanin kanssa tehtävän etelänmatkan takia!!!??? Aaawww, ois kyllä niiin suloista!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Normaali 16v ei puhu pieruista, se kuuluu taaperoille ja ala-asteikäisille.Ei ole tullut minuun, isäänsä enemmän. 16-vuotiaana ei olla ihan vielä aikuisen tasolla kypsyydessä, näkyy myös lainaamani kirjoittajan kommentissa, miten siinäkään ei olla![]()
No, nii-in. Mun pointtini niistä puhuneeseen palstalaiseen liittyen täysin! Meillä ei teini niistä puhukaan, nauraa vain aiheelle vielä.Normaali 16v ei puhu pieruista, se kuuluu taaperoille ja ala-asteikäisille.
Normaali 16v ei puhu pieruista, se kuuluu taaperoille ja ala-asteikäisille.Ei toi ole ees nauru vaan Bojanin pieru
Jännä, ettet tälle palstalaiselle kommentoinut mitään moittivaa? Että mitä noin pieni tekee edes täällä.Normaali 16v ei puhu pieruista, se kuuluu taaperoille ja ala-asteikäisille.
No just sanoit, että puhuu ja on sen juttuja. Esität varmaan vaan täällä ja oikeasti piereskelette kilpaa sohvalla töllöä katsellessa. Vanhemmilta se oppi lähtee.No, nii-in. Mun pointtini niistä puhuneeseen palstalaiseen liittyen täysin! Meillä ei teini niistä puhukaan, nauraa vain aiheelle vielä.
En sanonut, että puhuu. Opettelepas sä lukemaan nyt vaan. Moni oppii jouluun mennessä kyllä aloittaessaan koulun.No just sanoit, että puhuu ja on sen juttuja. Esität varmaan vaan täällä ja oikeasti piereskelette kilpaa sohvalla töllöä katsellessa. Vanhemmilta se oppi lähtee.
Puhut täällä vähän väliä olevasi paskalla niin ei ihme, että teini tykkää pierujutuista.No, nii-in. Mun pointtini niistä puhuneeseen palstalaiseen liittyen täysin! Meillä ei teini niistä puhukaan, nauraa vain aiheelle vielä.
Et siis siitä oot jo vähän ohi, mutta eiköhän se läpimurto pian tule!En sanonut, että puhuu. Opettelepas sä lukemaan nyt vaan. Moni oppii jouluun mennessä kyllä aloittaessaan koulun.
En ole se kirjoittaja, tietystikään.Puhut täällä vähän väliä olevasi paskalla niin ei ihme, että teini tykkää pierujutuista.
Vastako se sun teini opettelee lukemaan?En sanonut, että puhuu. Opettelepas sä lukemaan nyt vaan. Moni oppii jouluun mennessä kyllä aloittaessaan koulun.
Hän lukee jo täysin sujuvasti. Toista se on tällä mulle vastailevalla. Ei ole saavuttanut vielä edes lukutaitoaVastako se sun teini opettelee lukemaan?
Tämäkin kommentti osoittaa, ettet osaa lukea!Vastako se sun teini opettelee lukemaan?
Opettele lukemaan niin ehkä se ymmärryskin kasvaa.Hän lukee jo täysin sujuvasti. Toista se on tällä mulle vastailevalla. Ei ole saavuttanut vielä edes lukutaitoa![]()
Mä osaan lukea kyllä, siksi huomautin tuosta lapsen tasolla olleesta pieru-kommentistakin. Mahtaa sen kirjoittaja olla ylpeä kehittymättömyydestään ihmisenä!Opettele lukemaan niin ehkä se ymmärryskin kasvaa.
Sinä se täällä pieruista puhut, tällä hetkelläkin. Ei ihme, että teininkin lempipuheenaihe.Mä osaan lukea kyllä, siksi huomautin tuosta lapsen tasolla olleesta pieru-kommentistakin. Mahtaa sen kirjoittaja olla ylpeä kehittymättömyydestään ihmisenä!
Mikäs amisjuntti sinun poikasi on miehesi ilmeisesti myös?Ei ole tullut minuun, isäänsä enemmän. 16-vuotiaana ei olla ihan vielä aikuisen tasolla kypsyydessä, näkyy myös lainaamani kirjoittajan kommentissa, miten siinäkään ei olla![]()
En puhu. Yhtäkään viestiä en ole pieru-aiheesta kirjoittanut. Olen ainoastaan kritisoinut niitä, jotka kyseisiä viestejä laittavat. Oletko siis eri mieltä kritiikistä??? Että hyvä aihe ne pierut, öhö öhö?Sinä se täällä pieruista puhut, tällä hetkelläkin. Ei ihme, että teininkin lempipuheenaihe.
Kyseessä on tytär ja mies ei ole amisjuntti, eivätkä lapsenikaan.Mikäs amisjuntti sinun poikasi on miehesi ilmeisesti myös?
Loukkaannuitko kun pieruista puhujaa verrattiin teiniin?Mikäs amisjuntti sinun poikasi on miehesi ilmeisesti myös?
Halveksun kaikkia pieruille nauravia juntteja.Loukkaannuitko kun pieruista puhujaa verrattiin teiniin?
Hahhah, tietenkin, kun et kuulu pierupuhehalvrksujiin.
No, sama täällä palstalla, plus pieru-kommenttien kirjoittajia.Halveksun kaikkia pieruille nauravia juntteja.
Pierut on teillä päivittäinen puheenaihe, kun täälläkin niistä haluat jauhaa.Kyseessä on tytär ja mies ei ole amisjuntti, eivätkä lapsenikaan.
Eivät ole, vaan nauroin, että se, joka täällä kommentoi pieru-jutun on alaikäisen tasolla henkisesti : ) Kuten onkin : )))Pierut on teillä päivittäinen puheenaihe, kun täälläkin niistä haluat jauhaa.