K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Varsinkin kun vuosi sitten Jan ei millään halunnut sanoa että oli kuunnelluttanut tulevan levyn tyttöystävällään, kun haastattelija kysyi kelle kukin joksuista oli sitä ekaksi soittanut.
Ai niin mä olin jo unohtanut tän! Jan ois voinu sanoa kenet hyvänsä tai väittää vaikka ettei oo antanu kenenkään kuulla sitä, mutta se vaan kierteli ja kaarteli ja sit ilmotti että no tyttöystävälle mut en vaan halunnu sanoa. Et sit ois sanonu!

Janin mukaan gf synttäri on siis marraskuussa. Eiks täällä mainittu jokin aika sitten että gf on se näyttelijä Inja ja olivat muka Rodoksella yhdessä lomalla? Inja ei ole syntynyt marraskuussa, eli ihan turhaa tietoa se sitten.

Mitä Jan siis sanoi gfstä? En oo nähnyt tätä haastista.
Siltä kysyttiin miksi se on niin väsynyt tai että eikö se ole nukkunut ollenkaan (tätä muuten aina kysytään siltä) ja se vastasi että on se nukkunut mutta on väsynyt aina ja nyt oli tyttöystävän synttärit ja se meni sitä lentokentälle vastaan. Sit haastattelija kysyi että ai kukkapuskan kanssako ja Jan sanoi että ei, mutta ei saanut sanottua loppuun asiaansa niin Jure täydensi että lämpimän halauksen kera ja sit haastattelija siirtyi eteenpäin.

Siltä kysyttiin miksi se on niin väsynyt tai että eikö se ole nukkunut ollenkaan (tätä muuten aina kysytään siltä) ja se vastasi että on se nukkunut mutta on väsynyt aina ja nyt oli tyttöystävän synttärit ja se meni sitä lentokentälle vastaan. Sit haastattelija kysyi että ai kukkapuskan kanssako ja Jan sanoi että ei, mutta ei saanut sanottua loppuun asiaansa niin Jure täydensi että lämpimän halauksen kera ja sit haastattelija siirtyi eteenpäin.
Mä just kans niitä synttäripäivänä julkaistuja ihmettelin että aina siltä kysytään siitä väsymyksestä mutta ei se sit kuitenkaan oikein anneta vastata. Ois kiva kuulla sen juttuja.

Yhteistyössä