V
vierailija
Vieras
Eli yksinkertainen vain sitten.
Ei vaan, otti ohjelman huumorilla, kuten asiaan kuuluu. Ei ole tosikoille tarkoitettu.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eli yksinkertainen vain sitten.
Käärijä uskoo, että Lordi on joulupukki!!!!Kyllä. Jos ei edes tunnista Erikan idolin Madonnan biisiä, kun joku Marionkin sen tiesi. Erika kuitenkin tiesi yhtä sun toista Jerestä (toki moni tietää Veskun fanituksen), mut eikö muka ole tullut koskaan esille Erikan musiikkimaku? En usko. Jeren täytyy olla välinpitämätön, jos ei muista näitä juttuja.
No tietysti eri josson joku sairaus, omalla äidillä on vain verenpainelääkkeet.Ei se nyt horoskoopista ole kiinni. Oma äiti jo käytännössä jalaton ja puhettakaan ei oikein tule. Just ja just pystyy syömään itse.
Yksinkertaisuus tuo mukanaan välinpitämättömyyttä. Ei osaa ajatella muita ihmisiä. Eläytyä muiden tarpeisiin ja tunteisiin. Myös vaikea masennus luo välinpitämättömyyttä. Ja kova stressi.
Voipi olla.Eli yksinkertainen vain sitten.
Jeren vitsailua vaan ja Jere on aina yhtä ihana. Hänen juttunsa eivät ole tarkoitettu tosikoille!Kokoajan pientä huulenheittoa, flirttiä, huomionhakua ja kikatusta kaikille Lordin jutuille.
Omana itsenäni täällä, hölmöläinen. Ja Erikan tissit on aidot niin.Oletko Erikan tissi?
Ei se ole kaikille tommonen. Tosin puhui Teemustakin et on kova rakastelemaanJeren vitsailua vaan ja Jere on aina yhtä ihana. Hänen juttunsa eivät ole tarkoitettu tosikoille!
Ihanan suorasanainen lörppä. Monella papalla saatto mennä iltateet rinnuksille.Ei se ole kaikille tommonen. Tosin puhui Teemustakin et on kova rakastelemaan![]()
Höpö höpö.Nolotti katsoa tota 'tekohauskaa' ja Tomi P on kivan rento, mut veti överiksi sen eikä ollut enää hauska. Mikko S oli liian homo taas, kuolasi vuoronperään kaikkia miesesiintyjiä, jopa geriatrista Markku A:a. Daddy?
Tänään varmaan kaurapuuroa ja ruisleivän kalkkunaleikkeellä ja kurkkua päälle, lasi maitoa ja myöhemmin illalla vielä banaani, kun oon tehny noi kaikki jumppaliikkeet.Mitä sä korviksenetsijä lenkilläkävijä syöt iltapalaksi?
Aika paljon ruokaa illaksi/yöksiTänään varmaan kaurapuuroa ja ruisleivän kalkkunaleikkeellä ja kurkkua päälle, lasi maitoa ja myöhemmin illalla vielä banaani, kun oon tehny noi kaikki jumppaliikkeet.
Kiusaaja.Hömppä himbo ala kekätossari![]()
Etkö tiennyt, että hänellä on ”laajempi ajattelutapa”Sinun taas täytyy olla tyhmä.
Se voi kompensoida kävelemällä sisällä hölmö, mutta joo ei tosiaan palellut tällä kertaa.Hän kävi lenkillä kaksissa villasukissa (tais vaan jäädä aika lyhyeks lenkki).
*SenSe voi kompensoida kävelemällä sisällä hölmö, mutta joo ei tosiaan palellut tällä kertaa.
Ei todellakaan ole, oon ihan hoikka.Aika paljon ruokaa illaksi/yöksi![]()
Ja trolli.Ei todellakaan ole, oon ihan hoikka.
No ei ollut minun kirjoitus väärintunnisteleva pöntäle edes, enpä jaksais laatia mitään noin pitkää kirjoitusta Jerestä nytten.Etkö tiennyt, että hänellä on ”laajempi ajattelutapa”![]()
Älä sit fuskaa jumppaliikkeissä.Tänään varmaan kaurapuuroa ja ruisleivän kalkkunaleikkeellä ja kurkkua päälle, lasi maitoa ja myöhemmin illalla vielä banaani, kun oon tehny noi kaikki jumppaliikkeet.
Kenkään tarvi yötä vasten syödä noin paljon.Ei todellakaan ole, oon ihan hoikka.
Älä sit fuskaa jumppaliikkeissä.
Tottakai normi iltapala syödään, ite syön sen viisi kuusi kertaa päivässä että. Aikalailla ravintosuositusten mukaan.Kenkään tarvi yötä vasten syödä noin paljon.