K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miten Marion jaksaa, siis 80v.? Kuten Helenan Katrikin. En ymmärrä. Oma äiti lähes samaa ikää ja ihan pihalla. Miten jotkut selviää tohon ikään järjissään ja hyväkuntosina? Ja siis oma äiti ollut ihan hyvässä kunnossa jne aiemmin, mut siis ikä tehnyt tehtävänsä.
Aijaa minun äiti on ainakin tosi pirteä vielä, oikeastaan ylipirteä, koko ajan liikkeessä jossain, tosin seitkytviis vasta ja toi kai vastaa oinaan luonnetta, ite oon paljon mukavuudenhaluisempi. Ja no muutenkin kaupunkilaisempi.

Toi Elämäni biisi toi taas esiin sen tosiasian, et K ei ole juurikaan kiinnostunut muista ihmisistä. Yhtäkään biisiä ei arvannut oikein, ei edes Erikan, vaikka ovat ystäviä ja viettäneet aikaa yhdessä. Tuollaset pikkuseikat kuten lempiartisti tai lempimusa/biisit ei kiinnosta eikä jää mieleen. Kertooko se enemmän välinpitämättömyydestä vai yksinkertaisuudesta, ehkä molemmista.

Et sitten kiinnittäny huomiota siihen, ettei kaikki muutkaan osanneet kovin hyvin arvata. Itse asiassa Kärtsä olis tiennyt parikin, mutta vaihtoi vastausta, koska ajatteli niiden olevan liian itsestään selviä.
Sit muuten ihan semmonen pikkujuttu vielä, tää on viihdeohjelma, ei tietokilpailu. Ja saattaispa olla vielä sellanenkin juttu, että kaikki Kärtsän ystävät ja tuttavat puhuu kyllä ihan muuta kuin mitä sinä trolli väität.

Aijaa minun äiti on ainakin tosi pirteä vielä, oikeastaan ylipirteä, koko ajan liikkeessä jossain, tosin seitkytviis vasta ja toi kai vastaa oinaan luonnetta, ite oon paljon mukavuudenhaluisempi. Ja no muutenkin kaupunkilaisempi.
Ei se nyt horoskoopista ole kiinni. Oma äiti jo käytännössä jalaton ja puhettakaan ei oikein tule. Just ja just pystyy syömään itse.

Yhteistyössä