K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Supersonic kertoo Dzeilasta. Miks ihmeessä se kertos jostain suomalaisesta räppäristä?
Harvemmin oon kyllä nähnyt neonvihreää yhdistettynä Dzejlaan, no ehkä multa on vaan mennyt ohi.

Tai sitten voimme uskoa itse biisintekijää, joka avoimesti kaikelle kansalle ja erityisesti Jerelle sanoi, että "you are supersonic". ☺️ (löytyy joksujen tiktokista se autoklippi, kun soittivat biisiä Jerelle, siinä lopussa näin sanoo)

Harvemmin oon kyllä nähnyt neonvihreää yhdistettynä Dzejlaan, no ehkä multa on vaan mennyt ohi.

Tai sitten voimme uskoa itse biisintekijää, joka avoimesti kaikelle kansalle ja erityisesti Jerelle sanoi, että "you are supersonic". ☺️ (löytyy joksujen tiktokista se autoklippi, kun soittivat biisiä Jerelle, siinä lopussa näin sanoo)

Haloo haloo sinne pöpilään. Kylläpä on taas tossarifiltterit käytössä. Se autojuttu oli pelkkää biisipromoa ja pelleilyä.

Häärijähän ainakin oli jossain vaiheessa kihloissa. Käytti sormusta, jota ei tosin ole vähään aikaan näkynyt. Toisaalta jonkunhan täytyy pitää Chelseasta huolta, kun Härtsä huitelee maailmalla.

Yhteistyössä