V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Höpön löpöä.Nace ei enää mahdu poikabändiraameihin.
Tottahan tuo on. Kaveri näyttää 4-kymppiseltä perheenisältä.Höpön löpöä.
Tottahan tuo on. Kaveri näyttää 4-kymppiseltä perheenisältä.Höpön löpöä.
Se onkin pappabändi nykyään.Nace ei enää mahdu poikabändiraameihin.
Minulla on niin rytmit vielä sekaisin uuden vuoden jäljiltä, että meinasin unohtaa syödä päiväruoan.Mulla on ihan järkky nälkä.
Nace on ainut ikämies. Joutuu varmaan vaihtoon. Martinkin näyttää jo nuoremmalta. Ehkä ne ottaa sen takasin.Se onkin pappabändi nykyään.
Se on kyllä sen maailmanvalloitusunelman kuolinisku. Vaikka kai se realismiin on kaatunut jo aiemmin. Mutta ei tuolla pappaimagolla enää uusia faneja maailmanlaajuisesti metsästetä.Se onkin pappabändi nykyään.
Pappaimago sulla on housussas.Se on kyllä sen maailmanvalloitusunelman kuolinisku. Vaikka kai se realismiin on kaatunut jo aiemmin. Mutta ei tuolla pappaimagolla enää uusia faneja maailmanlaajuisesti metsästetä.
Koskettaa se minunkin mielestä H hihaa niin kuin edellinen kirjoittikin. Siitä voi sitten jotain päätellä kenen gf on kyseessä."Hihassa roikkuu"no ei roiku, ei edes kosketa. Siinä porukan sivussa pyörii, vähän rajaa nyt näihin tulkintoihin.
Typerä trolli.Pullo on mamin korvike, kun ei ole paikalla itse pitämässä pojasta huolta.
Olet sä hurjaPappaimago sulla on housussas.
Kyseletkö tosissaan tällaisia täältä? Suurella todennäköisyydellä on ihan sama suhde kuin ennenkin.Seurusteleeko Jerppa siis jo uuden mimmin kanssa?
No ei ollu omansa peukku, sillä minä olen tuon alkuperäisen kommentin kirjoittaja ja eri. Taisi sitten osua kommentti kipeään kohtaan, kun noin pitää triggeröityä.Oma peukku paras peukku. Työnnä sen anukseesi niin ehkä vielä parempi.
Eihän siinä edes ollut H, vaan joku muu kaveri?Koskettaa se minunkin mielestä H hihaa niin kuin edellinen kirjoittikin. Siitä voi sitten jotain päätellä kenen gf on kyseessä.
Mulla ei toimi kokoajan toi viestiin vastaaminen. Hetkittäin tää tarjoo sitä nimimerkkiä pakolla.
Varmana ei ole, sinkkumiehen elkeet.Kyseletkö tosissaan tällaisia täältä? Suurella todennäköisyydellä on ihan sama suhde kuin ennenkin.
Joo, ei kauaa taas sinkkuna pysynyt
Seurusteleeko Jerppa siis jo uuden mimmin kanssa?
Ei tartte laittaa mitään.Laita siihen sitten vierailija
Varmana ei ole, sinkkumiehen elkeet.
Sinulla väärinluulijallahan selkeästi on.Kipeä on pelkästään sun pää, suorastaan sairas.