V
vierailija
Vieras
Båndikaveriloman päätteeksi Jerppa on 100%kypsä, Joksujen lämppärisopimus puretaan ja Kuumaa ja Apulanta nähdään lämppäämässä 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Se onkin ainoa Erikan menevämpi biisi, muut on iskelmää.Okei, taisin olla jossain jääkaapilla just tossa Ruoskan kohassa, kun en niin tosta biisistä Erikalla välitä.
Pyh, huonoin noista mitä nyt esitti, oli jo unohtunut hiukan, että Pyhä Erika noin hyvä, siinä pääsee Erikan ääni oikeuksiinsa, ehkä se pitäis Erikakin nähdä vielä livenä joskus. No Umk varmaan ainakin sit väliesiintyjä.Se onkin ainoa Erikan menevämpi biisi, muut on iskelmää.
No mun kumppani esim. Ei .mun nähden reagoi mitenkään Käärijään postauksiin javideoihin mutta oon bongannu sen hymyilemästä ja kihertämästä sille, kun oon ollu "nukkumassa".Heteromiehiä raahataan keikoille kumppaniensa perässä.
YhdisteTÄÄN? Et suvaitse sitä, että Jerppa itse yhdisTÄÄ. Ja se on kuumaa seNiin en minä kyllä koskaan estänyt heitä ihastelemasta Damonia. He tekivät virheen siinä kun vetivät Bojanin siihen mukaan. Saa myös minun puolesta ihastella Pekkaa ja Tommya mutta en suvaitse sitä että heidät yhdistetään Jereen.
Lauloi tosi epävireisesti tuolla, se tarvis vähän vahvemmat taustat, että kuulostais livenä hyvältä.Se onkin ainoa Erikan menevämpi biisi, muut on iskelmää.
Erika onkin setämiesten ja vanhempien ”voimaantuvien” naisten artisti, tottakai iskelmä iskee.Se onkin ainoa Erikan menevämpi biisi, muut on iskelmää.
YhdisteTÄÄN? Et suvaitse sitä, että Jerppa itse yhdisTÄÄ. Ja se on kuumaa
NÄkeekö jostain tallenteen? Oon huomannu saman ei oo Erkillä mikään absokuuttinen korva kyllä laulussaLauloi tosi epävireisesti tuolla, se tarvis vähän vahvemmat taustat, että kuulostais livenä hyvältä.
Höpö höpö, paljon on kuuntelijoita myös nuoremmissa ja seksuaalivähemmistöt esim. Muskin sukupuoltavaihtanut tytärkin Erika faneja.Erika onkin setämiesten ja vanhempien ”voimaantuvien” naisten artisti, tottakai iskelmä iskee.
Ei minusta vaan, tosi hyvin oikeastaan, samaa voi sitten sanoa Kajn laulusta, jos tolle saivartelulinjalle mennään vs. jäähallikonsertti.Lauloi tosi epävireisesti tuolla, se tarvis vähän vahvemmat taustat, että kuulostais livenä hyvältä.
Ja setämiehet kuolaa enemmän tissejä kuin musaa.Erika onkin setämiesten ja vanhempien ”voimaantuvien” naisten artisti, tottakai iskelmä iskee.
Lauloi tosi epävireisesti tuolla, se tarvis vähän vahvemmat taustat, että kuulostais livenä hyvältä.
NÄkeekö jostain tallenteen? Oon huomannu saman ei oo Erkillä mikään absokuuttinen korva kyllä laulussa
Näkee Ruudusta! Oon usein kiinnittänyt huomiota tohon epävireyteen. Ja esim. kun Krista S oli nyt talvella laulamassa Erikan osuudet niin kuulosti niin paljon paremmalta. Studioversiossa Erika on ihan hyvä.NÄkeekö jostain tallenteen? Oon huomannu saman ei oo Erkillä mikään absokuuttinen korva kyllä laulussa
Erika on enemmän kuin tissinsä typerä naisvihaaja vähättelijä, tulee jo mieleen ne aiemman euroviisuketjun Goldielocks fanien vähä-älyiset jutut.Ja setämiehet kuolaa enemmän tissejä kuin musaa.
KAJ itse asiassa vetää tosi puhtaasti.Ei minusta vaan, tosi hyvin oikeastaan, samaa voi sitten sanoa Kajn laulusta, jos tolle saivartelulinjalle mennään vs. jäähallikonsertti.
Sun Erkin laulu saattaa mennäkin nuotin vierestä, Erika veti upeasti.
Ei todellakaan lähellekään niin hyvin ku jäähallikonsertissa, Nässan Dorma myös tuolla melkoisen turha, oisivat vaikka vetäneet Hupparipäivän uutena vuotena tilalla.KAJ itse asiassa vetää tosi puhtaasti.
Se laulaa aina livenä epävireisesti, mutta toi tv-lähetys kyllä korosti vähän turhan paljon sitä.Lauloi tosi epävireisesti tuolla, se tarvis vähän vahvemmat taustat, että kuulostais livenä hyvältä.
KAJ itse asiassa vetää tosi puhtaasti.
Se laulaa aina livenä epävireisesti, mutta toi tv-lähetys kyllä korosti vähän turhan paljon sitä.
Nukkumaan Maire!Höpöhöpö nyt. Ei vedä epävireisesti, sulla on korvissa tai päässä vikaa.