V
vierailija
Vieras
Normaaliälyinen tajusi, ettei alkuperäisessä ollut mitään kirjoitusvirhettä.Normaaliälyinen ymmärtää kyllä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Normaaliälyinen tajusi, ettei alkuperäisessä ollut mitään kirjoitusvirhettä.Normaaliälyinen ymmärtää kyllä.
Kieltämättä se on vähän laiskaa larppia, saisi keksiä uusia maneereita.Hahmottelijan paluu.
Mairea odottaa kiihkeä ylilautalainen.Joko Maire on päässyt sukelluskellosta?
Vastailet LAUANTAI AAMUN viesteihin, kukaan normaaliälyinen ei tee tällaistaNormaaliälyinen tajusi, ettei alkuperäisessä ollut mitään kirjoitusvirhettä.
Tunteiden on kyllä oikeampi muoto.Normaaliälyinen tajusi, ettei alkuperäisessä ollut mitään kirjoitusvirhettä.
Et sinä määräile täällä ketään, tauno.Vastailet LAUANTAI AAMUN viesteihin, kukaan normaaliälyinen ei tee tällaista![]()
Minä pistän ton huutelun suoraan poistoon.Kieltämättä se on vähän laiskaa larppia, saisi keksiä uusia maneereita.
Haloo haloo, eikö mua kysy kukaanKekätossari, sua kysellään![]()
Kuulit ajatukseni!!Joko Maire on päässyt sukelluskellosta?
Omenoiden/omenoitten. Kumpikin käy. Kukahan täällä on se vajaa????Tunteiden on kyllä oikeampi muoto.
Tätä ei voi riittävästi korostaa!Niin tänään on aiheena PERSEENREIÄN kunto.
Tässäkin viestissä on sydän eli ainakin minä joskus harvoin käytän kyllä emoijeja.Jere in Bojan kyllä![]()
Ei ollut minun viesti, kuhan puolustin vaan.En määräile, ole toki vajakki jos haluat
Kiusaaja.Omenoiden/omenoitten. Kumpikin käy. Kukahan täällä on se vajaa????
Eipäs poistukaan hehhehheeMinä pistän ton huutelun suoraan poistoon.
Omenoitten on puhekieltä eli sikäli käy täällä, omenoiden tai omenien oikeammat normi kirjoittelussa että.Taas loppui vajaaälyiseltä argumentit![]()
Välillä poistuu, välillä ei. Sama noissa Miken perheestä kirjoittelussa.Eipäs poistukaan hehhehhee
Eipäs ole kun ihan käypä muoto. Ainakin oli sillon kun itse koulua kävinOmenoitten on puhekieltä eli sikäli käy täällä, omenoiden tai omenien oikeammat normi kirjoittelussa että.
Eli 1930-luvulla?Eipäs ole kun ihan käypä muoto. Ainakin oli sillon kun itse koulua kävin
Muumilaakson yliopistossa on oma kielioppinsa.Eipäs ole kun ihan käypä muoto. Ainakin oli sillon kun itse koulua kävin
Kaikki on oikein ja kirjakieltä. Millä ihmeen perusteilla yrität aina virheellisesti päteä?Omenoitten on puhekieltä eli sikäli käy täällä, omenoiden tai omenien oikeammat normi kirjoittelussa että.