V
vierailija
Vieras
Kyllä Tommy lähtis ihan heti mukaan tähän miesjunaan, tuut tuutJoost ja Tommy kairaavat keskenää.n. ne tietävät Jeren ja Bojanin jutun ja ovat luovuttaneet
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kyllä Tommy lähtis ihan heti mukaan tähän miesjunaan, tuut tuutJoost ja Tommy kairaavat keskenää.n. ne tietävät Jeren ja Bojanin jutun ja ovat luovuttaneet
Koita pysyä kärryillä, tonttu.Kuka on Domen
Sääli kun sen pitää tunkea kaikkialle. Pitäisi perustaa kokonaan uusi paikka ilman aitoa.Heh heh, Aito sai juorupalstan hiljenemään, kukaan ei enää uskalla kirjoittaa mitään![]()
Onhan, ne kaikki fanitkin ketkä matkustaa ja lomailee yhdessä ovat tietenkin suhteessa keskenäänEn mä sitä tiedä mut ei yhdessä matkustaminen ole mikään suhteen merkki.
Bn ystävä jonka kanssa lomailevat yhdessäKuka on Domen
Mutta aidot tunteet on.En mä sitä tiedä mut ei yhdessä matkustaminen ole mikään suhteen merkki.
Kyllä, hirveet panomatkat aina.Onhan, ne kaikki fanitkin ketkä matkustaa ja lomailee yhdessä ovat tietenkin suhteessa keskenään
"Lomailevat"Bn ystävä jonka kanssa lomailevat yhdessä![]()
Kärtsälläkin välillä aina kunnon orgiat kun on matkustanut isolla porukallaOnhan, ne kaikki fanitkin ketkä matkustaa ja lomailee yhdessä ovat tietenkin suhteessa keskenään
Mä uskon, että B on bottom.Bn ystävä jonka kanssa lomailevat yhdessä![]()
Mitäköhän Tseikkuli ajattelee asiasta"Lomailevat"![]()
Oli niin hellät joulukokkailut että näki etteivät ole ekaa kertaa laittamassa ruokaa yhdessäBn ystävä jonka kanssa lomailevat yhdessä![]()
Rakkaushymytkin oliOli niin hellät joulukokkailut että näki etteivät ole ekaa kertaa laittamassa ruokaa yhdessä![]()
Aidot tunteetOli niin hellät joulukokkailut että näki etteivät ole ekaa kertaa laittamassa ruokaa yhdessä![]()
Tietenkin on, hiiri mikä hiiriMä uskon, että B on bottom.
Mä uskon ettå antaa vain reisien väliin. K:lle kokonaan !Mä uskon, että B on bottom.
Ei saa pelleillä vakavalla asialla.Aidot tunteet![]()
Ei se ollutkaan pelleilyä.Ei saa pelleillä vakavalla asialla.
Bojan rakastaa Jereä.Ei se ollutkaan pelleilyä.
Tää oli loistava metafora!Sen persreikä on kohta yhtä lavea kuin suu![]()
No mitä muutakaan tossa voisi sanoa. Tyypillistä pohjustelua. Ei mikään perusystävyys joka vain voimistuu kun aika ja etäisyys