V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
J päässyt miehen makuun, siksi.Miks sit menevät uudelleen, jos pelkkiä etäkavereita?
Miksei etäkaverit voisi lomailla yhdessä?Miks sit menevät uudelleen, jos pelkkiä etäkavereita?
Pippapää pöhelöMiksei etäkaverit voisi lomailla yhdessä?Mä reissaan kavereiden kanssa melkein joka vuosi, osa heistä asuu ulkomailla. En oo tietääkseni seurustellut kenenkään heistä kanssa.
Varmaan koska omistaa Kiekko-Vantaan joukkueenMiks toi diili-Otso oli eilen tuolla?
No sä et varmaan olekaan something more kenenkään ystäväsi kanssaMiksei etäkaverit voisi lomailla yhdessä?Mä reissaan kavereiden kanssa melkein joka vuosi, osa heistä asuu ulkomailla. En oo tietääkseni seurustellut kenenkään heistä kanssa.
Ai omistaa, miksi se sit oli Diilissä.Varmaan koska omistaa Kiekko-Vantaan joukkueen
No miksi ei.Ai omistaa, miksi se sit oli Diilissä.
Höpö höpöNo sä et varmaan olekaan something more kenenkään ystäväsi kanssa
No miksei lomaile Joostin tai Tommyn kanssa välillä, syyn tiedätte.Miksei etäkaverit voisi lomailla yhdessä?Mä reissaan kavereiden kanssa melkein joka vuosi, osa heistä asuu ulkomailla. En oo tietääkseni seurustellut kenenkään heistä kanssa.
Mikä ihmeen mummo?Ei tää mummo niitä ficcejä lue.
B:lle varmaan tuttua, mitäköhän siellä jouluna taas tapahtui, sama mies vuodesta toiseen![]()
Joost ja Tommy kairaavat keskenää.n. ne tietävät Jeren ja Bojanin jutun ja ovat luovuttaneetNäinhän se voi olla.
Ei, vanha pano on, teineistä asti ovat hässineetB:n uusin pano.
Puhutaan tosiasioista, kuinka kaikki miehet vaan panee keskenään.Mitä hvettiä täällä tapahtuu
En mä sitä tiedä mut ei yhdessä matkustaminen ole mikään suhteen merkki.No miksei lomaile Joostin tai Tommyn kanssa välillä, syyn tiedätte.
Okei, kiitos tiedosta, en tiennytkään, että on tuollaista.Ei, vanha pano on, teineistä asti ovat hässineet