V
vierailija
Vieras
Ymmärränhän.Kekätossari nyt ei ymmärrä muutenkaan mitää, turha edes yrittää selittää sille mitään.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ymmärränhän.Kekätossari nyt ei ymmärrä muutenkaan mitää, turha edes yrittää selittää sille mitään.
Eiku joo luin uudestaan. Mutta en ymmärrä mihkä tää liittyy tässä kohtaa.
Ymmärränhän.
Oon vaan laajemmin ajatteleva että.Et ymmärrä, monta kertaa jo todistettu
Piiri pieni pyörii, trolli siinä hyörii. Luovuttaisit edes jouluna.. Paitsi Bojanin. Se on vain typerää näytelmää shippareille.
Tuo tuskin oli trolli, aiheesta puhuu.Piiri pieni pyörii, trolli siinä hyörii. Luovuttaisit edes jouluna.
Höpön löpöä, aidot tunteet pysyy.Tuo tuskin oli trolli, aiheesta puhuu.
Tuo tuskin oli trolli, aiheesta puhuu.
Ja siis minun kirjoitus ymmärrettiin väärin.
Höpön löpöä, aidot tunteet pysyy.
Ei miinustettu, puhuin tän ketjun väärinymmärtämisistä, ite miinustin niitä jodelin typeryyksiä. En kirjoittele sellaisia yleensäkään mitkä miinustettais pois, koska koko aikana on otettu vain kaksi ja ite oon mode myöskin.Miinustettiinko sun viesti pois? Taidettiin kyllä ihan hyvin ymmärtää sun tarkoitusperät jälleen kerran![]()
Pyh, kyllä heillä on jotain enemmän, mitä et saakaan kateuksissasi poies.Ystävyys toki ja ihan samalla lailla aitoa kuin muidenkin ystävien kanssa.
Voi sua reppanaa, joka toinen on siellä modeEi miinustettu, puhuin tän ketjun väärinymmärtämisistä, ite miinustin niitä jodelin typeryyksiä. En kirjoittele sellaisia yleensäkään mitkä miinustettais pois, koska koko aikana on otettu vain kaksi ja ite oon mode myöskin.
Niin, miksi se minua haittais?!Voi sua reppanaa, joka toinen on siellä mode![]()
Pyh, kyllä heillä on jotain enemmän, mitä et saakaan kateuksissasi poies.
Voi sua reppanaa, joka toinen on siellä mode![]()
Projisoi omaa kateuttaan.Miksi aina väität kateellisiksi niitä, jotka kertoo faktoja. Miksi kukaan olisi kateellinen Jerpan kavereista? Tuskin hän mihinkään arvojärjestykseen ystäviään laittaa, jokaisella oma tärkeä paikka.
Kateutta mille?Projisoi omaa kateuttaan.
En ole sanonut mitään tälläistä että.Ei voi olettaa että kekätossari ymmärtää miten jodel toimii, hän ei ole normaaliälyinen kuten juuri itsekin myönsi
Eli et ymmärtänyt tuotakaan viestiä.En ole sanonut mitään tälläistä että.
Kiusaaja.Eli et ymmärtänyt tuotakaan viestiä.
Hyvä argumentti taas, kun ei muuta keksi.Kiusaaja.