V
vierailija
Vieras
Sonce taitaa olla yks.On niitä muitakin, mutta hän varmaan yksi äänekkäimmistä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sonce taitaa olla yks.On niitä muitakin, mutta hän varmaan yksi äänekkäimmistä.
Okei, selvisi siis se vuotaja. Discordin kissanainen.
Tännehän saa kirjoitella mitä haluaa?Mitä ihmettä sä täällä teet sitten. T.eri
Eihän ne kerro mitään edes. Tilaa voi säädellä itse.Michiko nimimerkki on aktivoitunut![]()
Mä oon täällä seuraamassa mummojen rähinää.Tännehän saa kirjoitella mitä haluaa?
Eli mummolassa joulun? Vai onkohan se tämäkään mummo elossa enää? Muita sukulaisia ehkä siellä?Bojan on Bosniassa. Facebook ryhmässä fani kertoi nähneensä hänet Sparissa eilen ja kyseinen käyttäjä asuu Banja Lukassa.
No mut miksei se oo Sarajevossa? Siellähän se Dzejla asuu.Bojan on Bosniassa. Facebook ryhmässä fani kertoi nähneensä hänet Sparissa eilen ja kyseinen käyttäjä asuu Banja Lukassa.
Varmaan Tsiila mukanaan kun taas osui hänen keikkatauolleen matkustelut.Bojan on Bosniassa. Facebook ryhmässä fani kertoi nähneensä hänet Sparissa eilen ja kyseinen käyttäjä asuu Banja Lukassa.
Tuskinpa on.Varmaan Tsiila mukanaan kun taas osui hänen keikkatauolleen matkustelut.
Eikö se asu jossain muualla? Missä ne sen siskot asuu?No mut miksei se oo Sarajevossa? Siellähän se Dzejla asuu.
Mitä sä mummo selität?Eihän ne kerro mitään edes. Tilaa voi säädellä itse.
Pölvästit taas uskoi hetiBanja Lukassa ei ole Spareja, eikä taida olla koko Bosniassa.
Ai toivomalla, että olis edes se yksi kusinen ERILLINEN lanka, jossa sitä paskaa ei tarvitsisi sietää?
Mostarissa kai.Eikö se asu jossain muualla? Missä ne sen siskot asuu?
Banja Lukassa ei ole Spareja, eikä taida olla koko Bosniassa.
No mistä tiedät että kyseinen käyttäjä on Banja Lukassa joulun? Vai nimenomaan sanoi että on, ja että näki Boitsun siellä? Spareja ei tosiaan Bosnissa ole mutta ei sieltä toki ole kovin pitkä matka Kroatian puolelle Spariin.Bojan on Bosniassa. Facebook ryhmässä fani kertoi nähneensä hänet Sparissa eilen ja kyseinen käyttäjä asuu Banja Lukassa.
Seli seli, keksinyt fani koko jutun.No mistä tiedät että kyseinen käyttäjä on Banja Lukassa joulun? Vai nimenomaan sanoi että on, ja että näki Boitsun siellä? Spareja ei tosiaan Bosnissa ole mutta ei sieltä toki ole kovin pitkä matka Kroatian puolelle Spariin.
Tämä fani reissaa profiilinsa perusteella Ljubljanassakin joten voi olla sielläkin nähnyt.No mistä tiedät että kyseinen käyttäjä on Banja Lukassa joulun? Vai nimenomaan sanoi että on, ja että näki Boitsun siellä? Spareja ei tosiaan Bosnissa ole mutta ei sieltä toki ole kovin pitkä matka Kroatian puolelle Spariin.
Okei, selvisi siis se vuotaja. Discordin kissanainen.
Kissa ja koira on molemmat tainneet sanoa trollaavansa täällä.Aikamoinen syytös, en usko. Tollaset trollit ei pidä itsestään ääntä, jotta voivat jatkaa hommaansa.