Se, että echo pitää jotakin Luojan luomaa ihmisryhmää kategorisesti rumina, ei yllätä eikä hätkäytä. Hänen uskonnolliseen vakaumukseensahan kun kuuluu esimerkiksi se, että tietyllä alueella asuvat lapsetkin saa murhata, koska heistä kuitenkin kasvaa terroristeja (kunhan ovat ensin syntybeet, syntymättömiä ei saa tappaa). Joten ongelma tsainojen ulkonäön kanssa on tässä tapauksessa suhteellisen viatonta.
Voi yksinkertaistuksen ja mutkat suoraksi -ajattelun lyhyt oppimäärä.

En edes jaksais oikoa typeryyksiäsi, mutta yritän.
-Palet hyökkäsi ensin, myös lasten ja vauvojen kimppuun
-Israel ei kouluta lapsisotilaita, mutta sun rakkaat palet kouluttaa, ah ihanaa <3
-Israel ei pidä ihmiskilpiä, mutta sun feivöritti palet pitävät, söpöä
....en sano etteikö Israel olisi rätkinyt ohjuksiaan sinne tänne ja etteikö sotavankien liiallinen kurmootus ole ehdottoman väärin. Mutta mus-set ei tule lopettamaan väkivaltaisuuttaan, vaikka tulis 2 valtion malli. Ei, vaan sen lisäksi länsimaissakin alkaa rytistä.
Ulkonäöstä: sä varmaan tykkäisit missikisoista joissa kaikki voittaa? Pakotat tykkäämään kaverisi inhokkiruuista ja pukemaan epämieluisat vaatteet?
Pakotat avioitumaan kenen näköisen kanssa tahansa?
On jotenkin suurta bluffia että "kaikki ovat yhtä kauniita". Joo, jokaisessa on jotain kaunista. Mutta kaikki ro-dut arvottavat toistensa ulkonäköä. Ja vaikka itse olen kulahtanut keski-ikäinen mamma, niin en voi väittää olevani mikään Miss Universum. Olen ollut ihan nätti, mutta en mä ole enää yhtä kaunis kuin vaikka monet parikymppiset.