”Osaatteko kertoa, miksi en tule toimeen tämän palstan mustien kanssa?” Näin voisi eräs naisoletettu, iäkäs ja heitä haukkuva ikiharmailija kysyä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vanha vitsi, melkein kaikki on sen kuullut. Kukaan ei pitänyt tositarinana. Ja toisekseen ei tainnut olla edes hänen kirjoittama
No ei pitänyt mutta onnettomana palturinpuhujana ja muutenkin lahjattomana jäi kii heti hame korvissaan. Ja kyllä hän ITSE alepa yritti huijata koko palstaa. Kukaan muu ei puhu Tuhniksesta kuin hän. Omasta eksästään.

Ei kai kukaan tosissaan kerro elämästään näin raadollisella palstalla?
On lukijan oma syy jos ottaa fiktion totena.
Voivoi. Kyllä päähenkilömme kertoo hyvinkin varomattomasti. Esim mitä töitä itse teki aikoinaan, mitä exä (missikuvaaja ym), missäpäin siskonsa puoti on, kertoi myös kuvastaan vaaliteltalla ja jokuhan sen löysi ja julkaisi. Demut Sanna ja Ana88 myös siinä 😁

Voivoi. Kyllä päähenkilömme kertoo hyvinkin varomattomasti. Esim mitä töitä itse teki aikoinaan, mitä exä (missikuvaaja ym), missäpäin siskonsa puoti on, kertoi myös kuvastaan vaaliteltalla ja jokuhan sen löysi ja julkaisi. Demut Sanna ja Ana88 myös siinä 😁
Mielenkiintoinen yhtälö. Pelkkää palturia varman tiedon mukaan lasketteleva, jonka kirjoitukset kuitenkin otetaan täytenä totena. Eikös jonkin biisin kertosäe kuulunutkin jotakuinkin näin:

Mä olen tyhmä, olen hullu,
tiedän kyllä sen.
Mut käytkö säkään täysillä,
mä hieman epäilen.

Mistähän mahtoi moinenkin tulla mieleen?

Mielenkiintoinen yhtälö. Pelkkää palturia varman tiedon mukaan lasketteleva, jonka kirjoitukset kuitenkin otetaan täytenä totena. Eikös jonkin biisin kertosäe kuulunutkin jotakuinkin näin:

Mä olen tyhmä, olen hullu,
tiedän kyllä sen.

Mistähän mahtoi moinenkin tulla mieleen?
Osuva kuvaus itsestäsi. Et millään tajua jutun juonta. Hän plagioi vanhan vitsin ja leipoi sen muka oman exänsä suuhun.
Hänellä on monisuuntaisia päänsisäisiä ongelmajuttuja. Paljastelee ensinnäkin varomattomasti liikaa itsestään ja paljastuukin kuvan kera, toisaalta päästelee hervotonta luikuria meille jota et nyt sattuneista syistä ymmärrä ollenkaan vaikka kuinka vääntäisi!

Osuva kuvaus itsestäsi. Et millään tajua jutun juonta. Hän plagioi vanhan vitsin ja leipoi sen muka oman exänsä suuhun.
Hänellä on monisuuntaisia päänsisäisiä ongelmajuttuja. Paljastelee ensinnäkin varomattomasti liikaa itsestään ja paljastuukin kuvan kera, toisaalta päästelee hervotonta luikuria meille jota et nyt sattuneista syistä ymmärrä ollenkaan vaikka kuinka vääntäisi!
Mut eikös tällaita nykyään nimitetä luovuudeksi?

Olethan sinäkin satuillut NyrkkiAnniesta.

Taivaanrannan maalarit varmaan sanoo. Suoraselkäinen suomalainen 🇫🇮 sanoo asiat suoraan ja kaunistelematta: valehtelua ja huijausyritys
Apua, miten vakavasti sä otat tämän palstailun. Käsittämättömintä tässä on se, kuinka takertunut oletkaan tähän alepaksi kutsumaasi kirjoittajaan. Itse kehittelet hänestä ketjuja tai jos häntä ei ole mainittu, niin johan olet kaikkia muistuttamassa hänen olemassaolostaan ja mitä on sanonut tai tehnyt tai jättänyt sanomatta ja tekemättä. Miksi ihmeessä? Jos kerran haluat päästä hänestä eroon, niin ei silloin minun mieleeni ainakaan tulisi lähteä hänen perään huutelemaan. Joku puutoshan sinullakin on. Vakavamman puoleinen.
Mutta pelleksi sä tässä kaikessa kiihkoudessasi itsesi teet. Aikuinen mies. Ja sun käytös on kuin neljävuotiaan, joka ei olekaan saanut kaupasta haluamaansa lelua ja tajuaa, että hänelle uskalletaan sanoa vastaan. Voimia sinulle ihmiseksi kasvamiseen. Matka on pitkä.

Apua, miten vakavasti sä otat tämän palstailun. Käsittämättömintä tässä on se, kuinka takertunut oletkaan tähän alepaksi kutsumaasi kirjoittajaan. Itse kehittelet hänestä ketjuja tai jos häntä ei ole mainittu, niin johan olet kaikkia muistuttamassa hänen olemassaolostaan ja mitä on sanonut tai tehnyt tai jättänyt sanomatta ja tekemättä. Miksi ihmeessä? Jos kerran haluat päästä hänestä eroon, niin ei silloin minun mieleeni ainakaan tulisi lähteä hänen perään huutelemaan. Joku puutoshan sinullakin on. Vakavamman puoleinen.
Mutta pelleksi sä tässä kaikessa kiihkoudessasi itsesi teet. Aikuinen mies. Ja sun käytös on kuin neljävuotiaan, joka ei olekaan saanut kaupasta haluamaansa lelua ja tajuaa, että hänelle uskalletaan sanoa vastaan. Voimia sinulle ihmiseksi kasvamiseen. Matka on pitkä.
Olet aikalailla pihalla katsos kun hän ärsyttää vastenmielisellä tyylillään monia vakiokirjottajia ja ansaitsemaansa palautetta tulee monelta suunnalta. Sehän on ihan luonnollista että kaikki herjojen ja törkyvalheidensa kohteeksi joutuneet puolustautuvat ja haluavat korjata asiat

Olet aikalailla pihalla katsos kun hän ärsyttää vastenmielisellä tyylillään monia vakiokirjottajia ja ansaitsemaansa palautetta tulee monelta suunnalta. Sehän on ihan luonnollista että kaikki herjojen ja törkyvalheidensa kohteeksi joutuneet puolustautuvat ja haluavat korjata asiat
Niinkö, että oikein ärsyttää? Ja sekö sitten sua harmittaa niin, että sä jäät kiinni siihen sun loukatuksi tulleen egosi itkukyyneliin? Ja säkö et sitten ärsytä ketään? Pardon my frensh vaan mutta kyllä ja juuri tällä käsittämättömällä jankkaamisellasi. Mä oon luullu että sä oot mies/miesoletettu ja yleensä miehet, ainakin minun elämässäni olevat ja olleet, käsittelevät asiat ja varsinkin sellaiset, mitkä ärsyttävät, yhdellä kertaa ja menevät eteenpäin. Sä olet oikein kaivanut itsellesi paskapoteron ja näemmä viihdyt siinä.
Muuten, miten yksi täysin tuntematon kirjoittaja voi mennä noin kovasti ihosi alle? Miksi hänen mielipiteillään ja kirjoittelullaan on sulle noin paljon merkitystä? Tuo jos mikä on todella outoa.

Kuumimmat

Yhteistyössä