V
vierailija
Vieras
Vanhemmat K-fanit on vankkoja heteromummoja. Mut osa sellaisia, et homohommat kiinnostaa enemmän ku seksi oman aviomiehensä kanssa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ne on siis nimenomaan kaikki just sellasia, nää nuoremmat K-äärifanit, siis just näitä mitä lie sekasikiöitä.
Vanhemmat K-fanit on vankkoja heteromummoja. Mut osa sellaisia, et homohommat kiinnostaa enemmän ku seksi oman aviomiehensä kanssa.
En ole tehnyt lanttulaatikkoa itse, yhdistelet kahden eri ihmisen juttuja nytten, plus en käytä loora/loota sanaa edes.Kuten et teet lanttulootaa, syöt ilmaseks toisten joulupöydissä ja mitä kaikkea?
Aika monia niitä on ..Mutta ymmärrän sun pelkos. Aikas hyvä kemia on KPPeksi pakottaja on ketjun syöpä.
Luuletko, että joku muu kuin sinä oikeasti kertoisi perskarvoistaanEi todellakaan ollut. Ja aika monikin jakaa. Minähän oon kertonut tosi vähän, siis mitään oleellisuuksia.
Ja olen se ton kaksoismerkityksestä huomauttanut siis.En ole tehnyt lanttulaatikkoa itse, yhdistelet kahden eri ihmisen juttuja nytten, plus en käytä loora/loota sanaa edes.
Niinhän siinä luki että sinä ET tee.En ole tehnyt lanttulaatikkoa itse, yhdistelet kahden eri ihmisen juttuja nytten, plus en käytä loora/loota sanaa edes.
En ole kertonut niistä, vähä-älyinen. Hyvinpä tunnistat ihmiset taasen.Luuletko, että joku muu kuin sinä oikeasti kertoisi perskarvoistaan![]()
No olihan, minä trollimielessä oon kirjoittanut ison osan noistaEi todellakaan ollut. Ja aika monikin jakaa. Minähän oon kertonut tosi vähän, siis mitään oleellisuuksia.
Eihän lue, vaan et teet=että teet, ja lanttu tyyppi kertoi pojastaan, minä en puhu lähipiiristäni kuin kautta rantain.Niinhän siinä luki että sinä ET tee.
Niinhän sinä koitat uskotella.No olihan, minä trollimielessä oon kirjoittanut ison osan noista![]()
Paitsi varakkaalla alueella asuvasta veljestäsi ja isästäsi joka rahallisesti mahdollistaa laiskottelusi.Eihän lue, vaan et teet=että teet, ja lanttu tyyppi kertoi pojastaan, minä en puhu lähipiiristäni kuin kautta rantain.
Hyvin harvoin oon puhunut, enkä mitenkään tunnistettavasti niinkuin en itsestänikään.Paitsi varakkaalla alueella asuvasta veljestäsi ja isästäsi joka rahallisesti mahdollistaa laiskottelusi.
Joo se. Monella lienee vain joku halu erottua joukosta, mut nykyisin erotut parhaiten sillä, et olet tavallinen perushetero.Nämä shemalet on minusta oudoimpia. En ymmärrä muutenkaan esim. drag queeneja.
Enemmistö tuskin on lesboja.Onko oikeasti? Vai tarkoitatko yli 60-vuotiaita. Itse tunnen monta lesboa, jotka on Käärijä faneja. Kyseessä aikuiset naiset.
No näin.Enemmistö tuskin on lesboja.
Söitkö lanttulooraa eilen?Heh heh, päästinpä just mehevän paukun, oli siinä vierustovereilla ihmettelemistä.
Eipä taida sekään naamasta näkyä.Joo se. Monella lienee vain joku halu erottua joukosta, mut nykyisin erotut parhaiten sillä, et olet tavallinen perushetero.
Täällä on muutama joka kertoo omista asioistaan ja se on musta ihan mukavaa vaihtelua.Hyvin harvoin oon puhunut, enkä mitenkään tunnistettavasti niinkuin en itsestänikään.
Juu, ja siis kyllä minäkin kerron, mutten tolla tasolla, kuten lähipiiri, ikä tai asuinpaikka. Saati sit ulkonäkökään.Täällä on muutama joka kertoo omista asioistaan ja se on musta ihan mukavaa vaihtelua.
Naamasta en tiedä, suoranaisesti, mut naamasta jos on poissa kaikki naamakorut, varsinkin tää muulirengas ja suun ympärillä ja silmien välissä olevat tapit --- ja räikeä silmämeikki ja joku vihreä hiustupsu itse virkatun sateenkaaren värisen päähineen alla --- on melko selvää, et olet tavallinen perushetero.Eipä taida sekään naamasta näkyä.
Ei mua haittaa jos muut kertoo, päinvastoin.Juu, ja siis kyllä minäkin kerron, mutten tolla tasolla, kuten lähipiiri, ikä tai asuinpaikka. Saati sit ulkonäkökään.