V
vierailija
Vieras
Sä olet sekaisin.Meneppä Marko-Petri syömään äitin laittamaan illallista niin voit huomenna mennä etsimään töitä. Te Persut olette kaikki samanlaisia.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sä olet sekaisin.Meneppä Marko-Petri syömään äitin laittamaan illallista niin voit huomenna mennä etsimään töitä. Te Persut olette kaikki samanlaisia.
No ei tämä ketju kyllä tuo tuolle brändille mitään hyvää julkisuuskuvaa. Mutta ilmeisesti ei ole tarkoituskaan.Joo mä oon kans vähä ihmetellyt, et kuinka voi tämmöistä palstaa pitää joku Otavamedia. Avointa kiusaamista ja vihapuhetta.
S-ketjulainen naisoletettu ehkä haluaa tuhota tämän törkyilyillään koska suuttui niin pahasti Annan keskustelupalstan sulkemisesta.No ei tämä ketju kyllä tuo tuolle brändille mitään hyvää julkisuuskuvaa. Mutta ilmeisesti ei ole tarkoituskaan.
Mee pois.S-ketjulainen naisoletettu ehkä haluaa tuhota tämän törkyilyillään koska suuttui niin pahasti Annan keskustelupalstan sulkemisesta.
Ja sä luulet olevasi puhdas pulmunen vai? Älä jaksa. Voisit pysyä sinäkin pois palstalta.S-ketjulainen naisoletettu ehkä haluaa tuhota tämän törkyilyillään koska suuttui niin pahasti Annan keskustelupalstan sulkemisesta.
Samaa olen aina ihmetellyt. Ehkä riehuminen lisää mainostuloja.Joo mä oon kans vähä ihmetellyt, et kuinka voi tämmöistä palstaa pitää joku Otavamedia. Avointa kiusaamista ja vihapuhetta.
Peiliteoriaa. Sinuthan on arvailtu olevan katkera ja siksi tuhoat palstaa päivittäinSamaa olen aina ihmetellyt. Ehkä riehuminen lisää mainostuloja.
Marko-Petri on palkattu palstalle provoilemaan.
jos lepanteri olis jääny kokonaan pois täältä sen tauon sijaan niin ei olis m i t ä ä n ongelmiaJa sä luulet olevasi puhdas pulmunen vai? Älä jaksa. Voisit pysyä sinäkin pois palstalta.
Sinähän se tauon aikanakin ujelsit hänen perään. Mitä jos opettelisit pitämään suusi kiinni.jos lepanteri olis jääny kokonaan pois täältä sen tauon sijaan niin ei olis m i t ä ä n ongelmia
Täällä kukaan muu häiriköi kaikille kuin päählö! Palstahan oli hänen matkansa ajan kuinJa sä luulet olevasi puhdas pulmunen vai? Älä jaksa. Voisit pysyä sinäkin pois palstalta.
Sinähän se tauon aikanakin ujelsit hänen perään. Mitä jos opettelisit pitämään suusi kiinni.
Niin on. Hän on ikärasisti ja ilmeisesti yrittää etsiä itselleen netistä naisseuraa.
Tai vaihtoehtoisesti, jos sinä jäisit pois palstalta, niin ei olisi mitään ongelmia.jos lepanteri olis jääny kokonaan pois täältä sen tauon sijaan niin ei olis m i t ä ä n ongelmia
Olet umpisokea nähdäksesi sen ainoan ongelman aiheuttajan!Tai vaihtoehtoisesti, jos sinä jäisit pois palstalta, niin ei olisi mitään ongelmia.
Taidat hakea riitaa tällä palstalla.Olet umpisokea nähdäksesi sen ainoan ongelman aiheuttajan!
Tämä palsta on MRko-Petrin työpaikka ja elämänsä ainut sisältö.Taidat hakea riitaa tällä palstalla.
Tämä palsta on Marko-Petrin työpaikka ja elämänsä ainut sisältö.
Hänen sairaalloinen oikofobia on piirre joka itseäni eniten hänessä häiritsee. Ei tuollainen aivan normaalia ole.Peiliteoriaa. Sinunhan on arvailtu olevan katkera ja siksi tuhoat palstaa päivittäin![]()
Ei vaan loppumaan sen. Ainoa keino olisi bannata eräs kauppaketjulainen ja jotkut narrit hänen hovistaan. Olet yksi heistäTaidat hakea riitaa tällä palstalla.
Marko-Petri keskustelee ja taistelee 24/7 h palstalla itsensä kanssa. Nykyään hän on jumissa säröillä olevan peilinsä kanssa.Hänen sairaalloinen oikofobia on piirre joka itseäni eniten hänessä häiritsee. Ei tuollainen aivan normaalia ole.
Alepa on kuin yleisten paikkojen töhrijä. Turhaa vaivaa tulee pesussa, mutta kyllä töhriminen joskus loppuu. Eilen hän perusteli kiusaamistaan matalalla äo:llaan
Perhepalstan luulisi olevan avoin kaikentasoisille kirjoittajille.
Tai sitten sinä olet hänen uskollisin fani.Ei vaan loppumaan sen. Ainoa keino olisi bannata eräs kauppaketjulainen ja jotkut narrit hänen hovistaan. Olet yksi heistä
En kai fanina lahjottaisi pelkkää menolippua MarsiinTai sitten sinä olet hänen uskollisin fani.