V
vierailija
Vieras
Eli 6h, ihan normi määrä?Käsittämättömän vähillä unilla pärjää Vene-Jartsa. Kolmen tunnin pätkiä × 2. Ja päälle 2 kuppia
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eli 6h, ihan normi määrä?Käsittämättömän vähillä unilla pärjää Vene-Jartsa. Kolmen tunnin pätkiä × 2. Ja päälle 2 kuppia
Eli 6h, ihan normi määrä?
Yllytät vaan pyynnölläsi idioottia.Vieno pyyntö. En halua kuulla Bojanin pieruista
Että oot yksinkertainen ihminen. Lue edes yksi kirja elämässäsi. Löydät muitakin sanoja kuin pieru.Mikäs me sille voidaan että se pieree ja haisee koko ajan![]()
Että oot yksinkertainen ihminen. Lue edes yksi kirja elämässäsi. Löydät muitakin sanoja kuin pieru.
Käy hyvinKäykö tämä
![]()
Asiasta kolmanteen.Piti käydä katsomassa Jeren Kyrpoksen tiktokit pitkästä aikaa,enkä löytänytkään enää sitä Tjären mainospätkää,missä Bojan kantoi juomia altaalle.Onko se tosiaan poistettu?
Tämä on myös hyvä!Käykö tämä
![]()
Asiasta kolmanteen.Piti käydä katsomassa Jeren Kyrpoksen tiktokit pitkästä aikaa,enkä löytänytkään enää sitä Tjären mainospätkää,missä Bojan kantoi juomia altaalle.Onko se tosiaan poistettu?
Ei noi vuoden vanhoja ollu sentään?Onko Aito tai joku tossari niin epävarma Bojerestä, et täytyy lainata vuoden vanhoja viestejä ja ihastella niitä.
Ei, vaan samaa tyhmyyttä on näkyvissä täälläkin. Oletetaan tyhmiä asioita somesta. Ja ilmeisesti kuvitellaan sen pohjalta, että itse just ollaan fiksuja, kun oivalletaan asioita, vaikka pieleen menee ja kuvittelu johtuu tyhmyydestä!Kirjoittaa täällä?
Vuoden? Itse havaitsin jotain 2 päivän takaisia viestejä lainauksissa. Ihan perus.Onko Aito tai joku tossari niin epävarma Bojerestä, et täytyy lainata vuoden vanhoja viestejä ja ihastella niitä.
Tais tää kommentti mennä jollain kiusaajalla vähän tunteisiinSairasta silti.
Tais tää kommentti mennä jollain kiusaajalla vähän tunteisiinArvosteltiin hänen tyhmiä kommenttejaan sairaiksi!
Ei, vaan samaa tyhmyyttä on näkyvissä täälläkin. Oletetaan tyhmiä asioita somesta. Ja ilmeisesti kuvitellaan sen pohjalta, että itse just ollaan fiksuja, kun oivalletaan asioita, vaikka pieleen menee ja kuvittelu johtuu tyhmyydestä!
Osaltaanhan täälläkin on ihan hyviä kommentteja. Ne vain eivät tule juuri sinulta.Aito se onkin palsta viisain tyyppi, miks ihmeessä hengailet täällä meidän sua alempiarvoisten kanssa?
Onko tämä junasta?
Itse oon ainakin eilisillalta ja tältä aamulta ilmoittanut useampia kommentteja asiattomiksi. Toivottavasti poistuvat.
Se on jännä, koska viikkoihin ei ole tarvinnut poistattaa mitään. Taisivat tyhmät hoitajat herätä luolistaan häiriköimään ketjua tosiaan tehyn pikkujoulujen ansiosta.
Anna jo olla.Perseistä ja ylämunista puhuminen ei ole tyhmää. Asiat selviää puhumalla.
Nyt kaikki tiedämme, että B:llä on yläterttu, joka kelluu ylhäällä, koska ei mahdu muuallekaan.
En ajattele niin, vaan tulivat vielä riekkumaan ja rääppimään muinoin shippaamiaan henkilöitä kuvitellen olevansa tervetulleita ketjuun.Miksi ihmeessä ne niin ois tehnyt? Huomionkipeyttä? Eli et heitä ei huomioitu tarpeeksi Jere Jerpukan taholta pikkujouluissa? Nytkö pahat hoitsut kostaa sen, meille?
Käsittämättömän vähillä unilla pärjää Vene-Jartsa. Kolmen tunnin pätkiä × 2. Ja päälle 2 kuppia![]()
Mistä ne sen shipin nyt ois keksinyt pikkujoulun jälkeen, eihän siellä Bojania kai ollut kuitenkaan.En ajattele niin, vaan tulivat vielä riekkumaan ja rääppimään muinoin shippaamiaan henkilöitä kuvitellen olevansa tervetulleita ketjuun.