Huhhuijaa.Ikävyyksiä ollut. IBD on todettu ja välillä on huonoja päiviä. Keväällä leikattiin munaisyöpä.
Muuten ok. Töitä kun saisin.![]()
Millanen ruokavalio sulla on IBD:ssä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Huhhuijaa.Ikävyyksiä ollut. IBD on todettu ja välillä on huonoja päiviä. Keväällä leikattiin munaisyöpä.
Muuten ok. Töitä kun saisin.![]()
Ei poistettu kokonaan, palanen siitä. Nyt on remissiossa niin syön mitä vaan terveellistä. Tärkeetä saada vitamiinit.Huhhuijaa. Poistettiinko sulta siinä sit munuainen?
Millanen ruokavalio sulla on IBD:ssä?
Kylläpä palstan veteraanit ovat vastoinkäymisisssäEi poistettu kokonaan, palanen siitä. Nyt on remissiossa niin syön mitä vaan terveellistä. Tärkeetä saada vitamiinit.
Onko jollain muillakin jotain ikävää ollut?Kylläpä palstan veteraanit ovat vastoinkäymisisssä
Onko jollain muillakin jotain ikävää ollut?
On ollut ikävä sua ja muita. Ootte mun ajatuksissa olleet. Ei vaan ole huvittanut täällä käydä.SUa on ollut ikävä!
On ollut ikävä sua ja muita. Ootte mun ajatuksissa olleet. Ei vaan ole huvittanut täällä käydä.
Mies on ollut tuki ja turva. ❤ Onneksi en ole yksin.![]()
Niin on.Ja miehet, jotka pysyvät rinnalla silloin kun terveys pettää, ovat ihan parhaita!
Nukkumaan, öitä.Täällä on, kylällä, vissiin jotkut pippalot. Musiikki raikaa ja herkullinen grilliruoantuoksu tunkee nenuun. Ei tonne ois kuin korkeintaan pari kilometriä mutta taitaa sänky viedä voiton.
*haukotus*
Ei yksin elämisessä ole mitään pelättävää. Minut diagnosoi aikoinaan perheneuvoja läheisriippuvaiseksi, kun kävin kysymässä neuvoa resuiseen avioliittooni. Suivaannuin tiedosta. Eron jälkeen olen täysin pysynyt erossa miehistä ja hyvin pyyhkii.Mies on ollut tuki ja turva. ❤ Onneksi en ole yksin.![]()
Ei yksin elämisessä ole mitään pelättävää. Minut diagnosoi aikoinaan perheneuvoja läheisriippuvaiseksi, kun kävin kysymässä neuvoa resuiseen avioliittooni. Suivaannuin tiedosta. Eron jälkeen olen täysin pysynyt erossa miehistä ja hyvin pyyhkii.
Juu, niinhän se on, että yksi on yhdessä enemmän. Vai oliko se nyt niin, että kaksin aina kauheampi. Tai jotain sinne päin kumminkin.Sulla tilanne oli ehkä erilainen.
Sekä mä että Mustakettu elettiin vuosia yksin ennen kuin nykyiset miehet löytyivät.
Ja nykyisistä oli paljon apua kun sairastuttiin.
Yksin on kiva mutta kaksin viihtyy paremmin.
OijoiPääsin vasta ulös sängystä ja vessan lattialta.
Voi oksupoksu punaviinille!
Niin, naisilla on taipumus sekoilla kuun vaikutuksesta ja selitellä kaikki kuun syyksi.... Niin minun vaimonikin joskus tekee.Elämä voittaa viimein.
Ja sit saakin melkis sammuttaa valot ja kiskoa peiton korviin.
Kaikkea se täysikuu teettää...