Mä olen rehellisesti puulla päähän lyöty.
Tein äsken testin (herkkä) kun en vaan kestänyt ahdistavaa tunnetta ja halusin sen alta pois.
Ihan rehellisesti odotin negatiivista testiä, koska en edelleenkään tunne mitään ja normi-/letrokierroissa tunnen koko ajan jotain. Plus tuntuu, että hirveän monella on aina niin paljon erilaisia oireita ennen plussaa ja mulla siis täysin normaali olo. Muutenkin alkoi epäilyttää, onko tällainen täyslääkkeellinen PAS hyvä vai huono, että olisiko oma ovulaatio parempi (vaikka mullahan se tulee harvoin). Netistä tuntuu löytyvän enemmän tietoa omaan ovulaatioon tehdyistä alkionsiirroista.
Lisäksi, en edes kehdannut täällä asiasta mainita kun tunsin itseni niin höpsöksi: tein ma (dpo9) ja ti (dpo10) testit, jotka olivat niin negatiivisia kun olla voi, vaikka tiirailin niitä kymmeniä minuutteja taskulampulla. Ne eivät olleet elämäni ylpeimpiä hetkiä..
Äsken tehty testi näyttää kuitenkin positiivista. Kolmen keskenmenon kokeneena olen hyvin realistinen siitä, että tässä on vielä paljon epävarmuutta edessä, mutta on kyllä outoa nähdä tuo testi. Nyt kuitenkin kylmetän itseni siltä osin, että en anna ajatusten lähteä laukalle. Mua ei edes varhaisultraus kiinnosta. Viime vuonna sellaisella kävin, kaikki oli siellä hyvin ja sitten 4 viikon päästä kuitenkin meni kesken. Se ei siis itselleni mielenrauhaa tuo enkä halua haaskata siihen rahaa, kun on kuulunut siihen huonompaan tilastoon sen suhteen.
Laitan nyt mun perustiedot tähän, koska itse olen kolunnut koko Internetin tällä viikolla ja yrittänyt etsiä positiivisia kokemuksia ihmisiltä, joilla olisi ollut täyslääkkeellinen kierto. Öisinkin olen tätä tehnyt. Jos joku joskus etsii tietoa niin voi sitten tästä sen lukea. (Ja siis edelleen painotan, että en todellakaan omalla kokemuksellani ala nyt uskomaan, että tämä menisi varmasti maaliin asti. Itselleni nämä kaksikin viivaa tikussa on työn, tuskan ja rahanmenon tulos, mutta enemmän mulla on keskenmenoja kun onnistuneita raskauksia).
Eli:
-Alkukierron käytin 3tbl Progynovaa/päivä
-Ultrauksen mukaan limakalvo kasvoi hyvin, joten aloitin myös Lugesteronin (2x400mg/päivä)
-Siirtopäivän jälkeen Gonypeptyl-pistos
-nyt menossa Dpo 15 ja positiivisesta testistä huolimatta en ole kokenut mitään oireita, jotka olisi ennakoineet raskautta. Koko kierto on ollut mulla oireeton, jopa normikiertoa parempi fyysinen vointi. Ei ole ollut mielialan heittoja, muuta kun perusahdistus mikä aina on piinaviikoilla. Flunssa oli tällä viikolla, mutta se oli ihan aito flunssa vihreine räkineen eli ei liittynyt asiaan.
Mää niiiin tiesin että plussaat, Onnea Miljoonasti! Mulla kanssa esikoisen raskaudessa näytti testi negaa dpo 10, tosin testaan aina Pregchekillä joka on 25 vahvuus eli ei herkkä mutta siis muut plussat mulla tullu Pregchekillä dpo 8 - 9 ja 10, dpo 8 useammankin kerran ja esikoisesta ei myöskään ollut _yhtään mitään_ oiretta tai tuntemusta sillon ja olin myöskin ihan puulla päähän lyöty, aiemmissa kolmessa kemiallisessa luomussa oli ollut tuntemuksia kyllä. Mähän oon sellanen joka testaa monta kertaa joka päivä dpo 7-8 alkaen mutta pidin tuolloin sitä dpo 10 tulosta niin ”varmana” etten edes halunnut testata dpo 11, kun mulla alkaa menkatkin aina dpo 12, niin testasin sitten vasta dpo 12 ja plussahan se
Ja siis kyllähän noita täyslääkkeellisiä kiertoja tehdään valtavasti, ulkomailla niitä yleensä suositaan ja TAYSissakin on vuosikausia tehty 50/50 täyslääke-PAS/luonnonkierron PAS
Itselleni on tehty molempia ja itsellä lääke-neurootikkona lähinnä stressaa lääkkeellisessä PASissa se lääkehomma, siis että kun niitä ei tosiaankaan saa ”unohtaa” niin siitä kauhee stressi että jos jotenkin epähuomiossa jäisi ottamatta/valahtaisi pois jne jne.
Viimeksi muokattu: