V
vierailija
Vieras
Panitteko?
Ja taas; siitä puhe mistä puute.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Panitteko?
Panitteko?Ja taas; siitä puhe mistä puute.
Ehkä minun ja Setiksen pitäisi saada jonkinlainen työllistämispalkinto? Sen voisi meille jakaa Antin hallituksen tuleva ministeri Binga Tupamäki tai Googlen maahan järjestämä Sydney Sweeney.Näköjään Setis on poistattanut kuten yleensä viestini, jossa reippaasti peukutin viestiäsi. Suomeen pitää rakentaa kymmeniä digikeskusksia Ompun ja Setiksen takia. He tuottavat enemmän virtuaalilantaa kuin Suomen navetat yhteensä.
Vedit sitten tähänkin vassarit mukaan, kas kun et kommunistiksi sanonutSidneyllä on todellakin hyvät geenit. Ja tämähän vassunpaskoja harmittaa.
Vedit sitten tähänkin vassarit mukaan, kas kun et kommunistiksi sanonut
Te punikkipaskat mollaatte Sidniä koska hän on hyvät geenit omaava valkoinen nainen.Vedit sitten tähänkin vassarit mukaan, kas kun et kommunistiksi sanonut
Ja ihan itse taas ajattelit niinTe punikkipaskat mollaatte Sidniä koska hän on hyvät geenit omaava valkoinen nainen.
"Näyttelijä Sydney Sweeneyn uusinta mainoskampanjaa on pidetty rasistisena."Ja ihan itse taas ajattelit niin
Te punikkipaskat.
Kannatetaan! Meidän pitäisi saada sen lisäksi Nobel komitean perustama virtuaalipalkinto maailman virtuaalisen ravinnon luomutuotannon keksinnöstä, myös virtuaalisten kaasulla käyvien kulkuneuvojen bioratkaisuista ym ym. mullistavasta.Ehkä minun ja Setiksen pitäisi saada jonkinlainen työllistämispalkinto? Sen voisi meille jakaa Antin hallituksen tuleva ministeri Binga Tupamäki tai Googlen maahan järjestämä Sydney Sweeney.
![]()
Googlen tulo kaupunkiin oli Haminalle jättipotti: satoja uusia työpaikkoja ja miljoonien verotulot
Pian 500 henkilöä työllistävä palvelinkeskus tuo pieneen kaupunkiin verotuloja, mutta myös yllättäviä muita vaikutuksia. Eilen Google ilmoitti uusista investoinneistaan Suomeen.yle.fi
Sydney on syönyt proteiineja ja kerännyt lihasta.
Kantisporukka on aina norsun veellä.Onpa sulla alkanut aamu tosi huonosti
Kyse on Alepa sinun pahoista vainoharhoistasi vaan, et tietenkään niitä tunnista kun ne ovat sinulle ”totisinta totta”Kantisporukka on aina norsun veellä.
Olin ihmeissäni, kun minun haukkuminen on jo siirtynyt kakkossivulle.
Onko Setiksellä muistikatko?
Geeniperimä määrää kaiken ihmisessä ja muissakin eläimissä, tuo on tosiaan viherpunikeille tyypillistä totuuden muuksi vääntämistä joillain ihmeellisillä tarkoitusperillä…"Näyttelijä Sydney Sweeneyn uusinta mainoskampanjaa on pidetty rasistisena."
"Mainoskampanja on aiheuttanut pienimuotoisen kohun, sillä moni on tulkinnut mainosten kuvaston viittaavan rasismiin ja jopa natsismiin."
"The Independent huomauttaa, että ”hyvät geenit” on historiallisesti liitetty rotuoppiin ja valkoisten ihmisten ylivaltaan."
![]()
Sydney Sweeneyn uusi farkkumainos viittaa joidenkin mielestä rotuoppiin – tästä kampanjassa on kysymys
Näyttelijä Sydney Sweeneyn uusinta mainoskampanjaa on pidetty rasistisena. Kohusta huolimatta Sweeneyn suosio on huipussaan eikä näytä laantuvan.yle.fi
Te punikkipaskat.
Juu kuule Nikopete 16 v, niinhän me vietetään, ei tosiaankaan tarvitse edes kehottaa mukaviin yhdessäolon kauniisiin hetkiinVietä sinä Setä nyt vain laatuaikaa sen Anniesi kanssa.
Juu kuule Nikopete 16 v, niinhän me vietetään, ei tosiaankaan tarvitse edes kehottaa mukaviin yhdessäolon kauniisiin hetkiin .
ps kunnianloukkaus raportoitu
Kantisporukka on aina norsun veellä.
Olin ihmeissäni, kun minun haukkuminen on jo siirtynyt kakkossivulle.
Onko Setiksellä muistikatko?
Ai sori, sinulla varhaisteinitytöllä, Nikopetellä on yksinoikeus olla täällä aamullaSilti sä olet tänäänkin päivystänyt täällä.
Ai sori, sinulla varhaisteinitytöllä, Nikopetellä on yksinoikeus olla täällä aamulla
Etkö tiedä, että palstan miesten mielestä aasialaiset geenit on parastaTe punikkipaskat mollaatte Sidniä koska hän on hyvät geenit omaava valkoinen nainen.
Eli Setis ja Omppu on kuin onkin vassupaskojaEtkö tiedä, että palstan miesten mielestä aasialaiset geenit on parasta
Setis ja Omppu eivät ole mollanneet Sidniä.Eli Setis ja Omppu on kuin onkin vassupaskoja![]()
Olet friikki koska luet noiden palstahaaskojen viestejä.Setis ja Omppu eivät ole mollanneet Sidniä.
Ei ja hän on kutsuttu heidän juhliinsa Bingan ja Alepan kanssa : )Setis ja Omppu eivät ole mollanneet Sidniä.
Viestisi on ilmiannettu. Miten kauan otsalohkosi prosessoi dataa ”not input alepa”?Ei ja hän on kutsuttu heidän juhliinsa Bingan ja Alepan kanssa : )
ite luetkaiken rummo heitin kynästäOlet friikki koska luet noiden palstahaaskojen viestejä.
Onko elämäsi noin tyhjää, että pitää turvautua viimeiseen oljenkorteen tällä palstalla?