Tekoäly tekee näyttelijöistä työttömiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pidän jopa ympärikännissä hävyttömyyksiä kirjoittavan viesteistä enemmän kuin katkeran, kyynisen ja rahoillaan rehvastelevan Kruuttisen töksäyksistä onnettoman huonolla suomen kielellä.

👍

En todellakaan ymmärrä, miksi joku eläkeläisukko on löytänyt tiensä sellaisen aikakauslehden keskustelupalstalle, joka on perustettu perhettä suunnitteleville ja pienten ja vähän isompienkin lasten perheille, ja jopa jämähtänyt tänne.

En vain ymmärrä. Mitä hän saa tällä palstalla kirjoittelemisesta, varsinkin kun ei mitään rakentavaa saati mukavaa ole annettavana?

👍

En todellakaan ymmärrä, miksi joku eläkeläisukko on löytänyt tiensä sellaisen aikakauslehden keskustelupalstalle, joka on perustettu perhettä suunnitteleville ja pienten ja vähän isompienkin lasten perheille, ja jopa jämähtänyt tänne.

En vain ymmärrä. Mitä hän saa tällä palstalla kirjoittelemisesta, varsinkin kun ei mitään rakentavaa saati mukavaa ole annettavana?
Käsittääkseni hän on vielä työelämässä, ja melko onnettomassa avioliitossa. Harrastaa metsästystä, ja ulosanniltaan kai senkin takia karski ja luotaantyöntävä. Olen maalta kotoisin, ja ei tuollainen miesoletettutyyppi vieras ole.
Kyllä tälle palstalle kaikki ovat tervetulleita nettietiketin puitteissa.
Hän on ollut kirjautuneena hyvin kauan Hae-toiminnon perusteella.
Olen ex-annalainen. Heitin äsken vanhan Anna-lehden roskiin, joka oli jäänyt muiden lehtien väliin.
Jos tämä palsta jää, en enää ala kirjoittamaan missään netissä.
Maailma on muuttunut paljon niistä ajoista, kun aloin kirjoittaa aviokriisissäni Elleissä. Ei silloin palstoilla ollut näin sairasta touhua.

silloin kun tulin tälle palstalle mun kuopus oli melko pieni

en oo vielä eläkkeellä enkä pröystäile rahoilla (koska en ole rikas)

Yhteistyössä