V
vierailija
Vieras
”Todella pelottava” tekoälynäyttelijä säikäytti Hollywood-tähdet, suomalaisyhtiötkään eivät lämpene
Suomalaiset elokuvayhtiöt suhtautuvat tekoälynäyttelijöihin vielä varauksellisesti.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sarjakuvahahmotkin ovat erityisen suosittuja, joten miksi ei tekoälyhahmoistakin voisi tulla?Liiton mukaan Norwoodilla ei ole elämänkokemusta, josta ammentaa tunteita. Yleisö ole kiinnostunut katsomaan tietokoneella luotua sisältöä, joka on irrotettu inhimillisestä kokemuksesta, liitto vetosi./Yle
Joo, eivät osaa mitään muuta kuin kinuta veronmaksajien rahaa.suurin osa suomalaisista näyttelijöistä on niin huonoja että tekoäly hoitaisi hommat helposti paremmin
Kruuttiksen mielipide oli taas ennalta-arvattava.
Jos näyttelijä on kokoomuslainen, hän on Kruuttiksesta loistava vaikka ei ymmärrä näyttelemisestä mitään.
K on oikeassa.Kruuttiksen mielipide oli taas ennalta-arvattava.
Jos näyttelijä on kokoomuslainen, hän on Kruuttiksesta loistava vaikka ei ymmärrä näyttelemisestä mitään.
suurin osa suomalaisista näyttelijöistä on niin huonoja että tekoäly hoitaisi hommat helposti paremmin
Olen jo lytännyt Kruuttista monta kertaa, ja hän vastasi, että argumenttini loppuivat. Ei toki. Voin toimittaa milloin vain uuden lastin lunta tupaan.Vau, sieltä sellainen mielipide sitten. On varmaan hieno tunne lytätä kokonainen ammattikunta.
Varmaan samaa voi sanoa sitten sinusta.
niin voit, olen itsekkin näyttelijäVau, sieltä sellainen mielipide sitten. On varmaan hieno tunne lytätä kokonainen ammattikunta.
Varmaan samaa voi sanoa sitten sinusta.
niin voit, olen itsekkin näyttelijä
niimpä, tämmöttii me yleensä ollaanKehno sellainen.
Kruuttiksen mielipiteillä ei ole tässä maailmassa merkitystä. Hänellä on kotona äkäinen vaimo, ja tämä palsta on hänelle lymy- ja terapiapaikka.niin voit, olen itsekkin näyttelijä
kenen mielipiteillä ylipäätään on merkitystä, sinunko?Kruuttiksen mielipiteillä ei ole tässä maailmassa merkitystä. Hänellä on kotona äkäinen vaimo, ja tämä palsta on hänelle lymy- ja terapiapaikka.
Palstan valvojalle ilmiannettu viesti.Mielestäni kenenkään muun kuin lepan, suuren putin-kuiskaajan, mielipiteillä ei ole mitään väliä.
Ohitan kirjautuneiden viestit. Heillä ei ole mitään uutta annettavaa keskusteluihin.mää en anna juuri kenekään mielipiteelle arvoa jos hän ei ole rekkaantunut
Ja itse kirjoittelet usein harmaanamää en anna juuri kenekään mielipiteelle arvoa jos hän ei ole rekkaantunut
Ja itse kirjoittelet usein harmaana
mää en anna juuri kenekään mielipiteelle arvoa jos hän ei ole rekkaantunut
Pidän jopa ympärikännissä hävyttömyyksiä kirjoittavan viesteistä enemmän kuin katkeran, kyynisen ja rahoillaan rehvastelevan Kruuttisen töksäyksistä onnettoman huonolla suomen kielellä.Sun mielipiteelle ei anna kukaan mitään arvoa, rekkautuneena eikä livenä.